Kettinggesprek
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
graag doen is wat anders voor mij hoor,ge mag vragen wat je wil...maar schilderen is m'n steke niet hoor....
veel t' heet voor mie... +- 34 ° oplopend naar meer dan 40°,'t is doar wel droge,maar drinken en ze genoeg..en van olle soorten.

veel t' heet voor mie... +- 34 ° oplopend naar meer dan 40°,'t is doar wel droge,maar drinken en ze genoeg..en van olle soorten.
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
patatjes op allerlei manieren kan je ze klaar maken
frietjes zijn toch het lekkerste vind ik 
-
Gast
wij zeggen dat ook zenne stoofvlees
en lekker hé, maar met ballekes in tomatensaus is het ook lekker
ik ga aan het eten beginnen sè, gezellige avond nog hé
ik ga aan het eten beginnen sè, gezellige avond nog hé