Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

17 sep 2012, 17:15

graag doen is wat anders voor mij hoor,ge mag vragen wat je wil...maar schilderen is m'n steke niet hoor....


veel t' heet voor mie... +- 34 ° oplopend naar meer dan 40°,'t is doar wel droge,maar drinken en ze genoeg..en van olle soorten. :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

17 sep 2012, 17:25

:lol: hoor nekeer ,nog veertien dagen en t'is mijne toer :lol:
Gast

17 sep 2012, 17:26

:oops: ik zag hoshi niet :lol:
Gast

17 sep 2012, 17:41

tegen alle verwachtingen in , schijnt da zonneke hier toch wel :lol:
Gast

17 sep 2012, 17:51

tesske kwam ne keer kijken of er iemand was :lol: voor ze aan het koken gaat :lol:
Gast

17 sep 2012, 17:55

zullen maar schaapachtig toegeven dat ik er nog moet aan beginnen :lol:
Gast

17 sep 2012, 18:03

binnen paar minuutjes zet ik de patatjes op :lol:
Gast

17 sep 2012, 18:05

patatjes op allerlei manieren kan je ze klaar maken :lol: frietjes zijn toch het lekkerste vind ik :lol:
Gast

17 sep 2012, 18:12

wij zeggen dat ook zenne stoofvlees :lol: en lekker hé, maar met ballekes in tomatensaus is het ook lekker :lol:

ik ga aan het eten beginnen sè, gezellige avond nog hé :D

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

17 sep 2012, 18:39

smakelijk en lekker eten lees ik hier dikwijls :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

17 sep 2012, 19:00

ja...maar ik geloof dat Jullie allen s' avonds warm eten...is niet zo gezond hoor... :roll: :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

17 sep 2012, 19:13

hoor eens... :lol: wij eten 's middags warm, vroeger niet :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

17 sep 2012, 20:07

't is beter 's avonds een lichtere maaltijd te nemen...maar als je daar geen last van hebt zoveel te beter...ik moet U niet zeggen hoe en wanneer te eten... :roll: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....