Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

24 sep 2012, 19:47

Enzo scifo ( en davang) zei dat de de zee vandaag op sennet uit de lucht kwam gevallen veel regen

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

24 sep 2012, 20:06

amai, hier was het veel wind de herfst is begonnen
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

24 sep 2012, 20:57

ga er korte metten mee maken :lol:

Afbeelding :lol:
Gast

24 sep 2012, 21:06

8O :lol: mooi gedaan :D

Bonne nuit mon ami :lol:


typfoutje :lol:
Gast

25 sep 2012, 10:14

gedaan met relaxen :D terug in de dagelijkse sleur :lol: schone liedjes die blijven ni duren :lol: Afbeelding
Gast

25 sep 2012, 15:00

aan zee schijnt het zonneke :lol:

Joepieeeeeee ons Tessje is terug :D
Gast

25 sep 2012, 15:32

nougabollen met noten ,lekkel :lol:

hallo hoske :D
Gast

26 sep 2012, 10:30

hondenbrokken heb ik niet :roll: wel poezenbrokken :lol: fijne dag iedereen :D hier maar kil en grijs :(

Afbeelding
Gast

26 sep 2012, 16:13

opgelost zijn de wolkjes, hier schijnt een schuchter zonneke :lol:
Gast

26 sep 2012, 17:00

zonneke de ganse dag ,lekkel wam :D

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

26 sep 2012, 17:17

"lekkel wam"... :roll: :roll: hier ook hoor.. :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

26 sep 2012, 17:48

hoor net dat het vanaf het weekend weer beter weer wordt :D
Gast

26 sep 2012, 18:38

beter weer wordt het ,eens nietje vertrokken is :wink:

Nog een fijne avond maatjes :wink:
Gast

26 sep 2012, 18:45

dansen de muizen ook , :roll: ? ik wist dat niet :roll:
Gast

27 sep 2012, 11:18

wordt tijd dat ik weer aan de slag ga :D is hier stillekes de laatste dagen :roll: Nietje staat al met één been in het vliegtuig denk ik :lol:

fijne dag :wink: