Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
-

klok
- Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
- Locatie: kempen
24 sep 2012, 19:47
Enzo scifo ( en davang) zei dat de de zee vandaag op sennet uit de lucht kwam gevallen veel regen
-

neske
- Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
- Locatie: Vlaams Brabant
24 sep 2012, 20:06
amai, hier was het veel wind de herfst is begonnen
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
Gast
25 sep 2012, 10:14
gedaan met relaxen

terug in de dagelijkse sleur

schone liedjes die blijven ni duren

-
Gast
26 sep 2012, 10:30
hondenbrokken heb ik niet

wel poezenbrokken

fijne dag iedereen

hier maar kil en grijs

-

davang
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
26 sep 2012, 17:17
"lekkel wam"...

hier ook hoor..

Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
26 sep 2012, 18:38
beter weer wordt het ,eens nietje vertrokken is
Nog een fijne avond maatjes
-
Gast
27 sep 2012, 11:18
wordt tijd dat ik weer aan de slag ga

is hier stillekes de laatste dagen

Nietje staat al met één been in het vliegtuig denk ik
fijne dag 