Kettinggesprek
-
Gast
bijna gedaan met de arbeid als ik een paar blz terug ga lezen
jullie zitten weer gezellig voor een tijdje 
-
Gast
ben daar van overtuigd Hoshi
genieten van je noeste arbeid nu
zit je 's avonds in de zetel en kan je is met trots rondkijken 
-
Gast
helemaal waar
je was de hele dag druk met andere dingen
nu kan je weer je snoet op de pc tonen
heb hem just gezien in de gekke gifs
jij met je gevechtsoutfit 
-
Gast
zeker
je ziet er nog goed geconserveerd uit zenne
mss hier en daar wat grijze pluimen bij
die kunnen we niet vermijden denk ik
etenstijd
wens je nog een gezellige avond Hoshi en ook iedereen die hier komt piepen
ho en als je Nietje treft
doe haar de groetjes terug dan hé Hoshi
etenstijd
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
...'k krijg eindelijk een beetje 'pc tijd'...moest gaan oppassen,en hoshinkido...al gedaan met schilderen
'k heb met succes m'n dakgoten nog kunnen schilderen,beter gezegd inoliën met m'n nog niet volledige herstelde 'poot'...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Hallo maatjes!