Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

01 okt 2012, 21:30

al met al zal ze toch tevreden zijn dat ze er hier even tussen uit is

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

01 okt 2012, 21:35

por favor...mas cervesas zal ze misschien morgen zingen :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

01 okt 2012, 21:39

drinken doe ik ook niet veel hoor :o :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

01 okt 2012, 21:53

...bomen zoals hier staan er ginder niet veel,ze slaapt wel in een bedje denk ik...niet in een hangmat.. :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

01 okt 2012, 21:55

in een hangmat 8O daar zou ik geen oog in dicht doen :roll: :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

01 okt 2012, 22:06

8O :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

01 okt 2012, 22:30

:wink: :lol: ook aan allen 'slaap zacht'... :)
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

02 okt 2012, 00:40

zachtjes ga ik ook naar mijn bedje :D druk, druk de laatste dagen :roll:
Gast

02 okt 2012, 18:40

bijna gedaan met de arbeid als ik een paar blz terug ga lezen :lol: jullie zitten weer gezellig voor een tijdje :lol:
Gast

02 okt 2012, 18:59

ben daar van overtuigd Hoshi :lol: genieten van je noeste arbeid nu :lol: zit je 's avonds in de zetel en kan je is met trots rondkijken :lol:
Gast

02 okt 2012, 19:05

helemaal waar :lol: je was de hele dag druk met andere dingen :lol: nu kan je weer je snoet op de pc tonen :lol: heb hem just gezien in de gekke gifs :lol: jij met je gevechtsoutfit :lol:
Gast

02 okt 2012, 19:11

zeker :D je ziet er nog goed geconserveerd uit zenne :D mss hier en daar wat grijze pluimen bij :lol: die kunnen we niet vermijden denk ik :lol:

etenstijd :D wens je nog een gezellige avond Hoshi en ook iedereen die hier komt piepen :lol: ho en als je Nietje treft :D doe haar de groetjes terug dan hé Hoshi :wink:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

02 okt 2012, 21:01

...'k krijg eindelijk een beetje 'pc tijd'...moest gaan oppassen,en hoshinkido...al gedaan met schilderen :roll: 'k heb met succes m'n dakgoten nog kunnen schilderen,beter gezegd inoliën met m'n nog niet volledige herstelde 'poot'...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

03 okt 2012, 11:52

poot op tijd en stond laten rusten hé davang :lol: mss is proberen met je hand :lol:

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

03 okt 2012, 16:07

AfbeeldingHallo maatjes!

resultaat van handwerk is altijd het beste, en daar mag men trots op zijn! :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.