Weer het zoveelste goed gestaafde bewijs van reincarnatie

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Henriette 2

13 okt 2012, 08:58

Daarom discussieer ik niet meer.
Discussie kan hier helemaal niet.

Ik DOE gewoon alleen nog maar MEE om alle andersdenkenden erop te wijzen hoe achterlijk ze zijn!
Dat is gemakkelijk en het geeft mij weer 'n fijn groot gevoel. :wink:

En dat is wat hier dan genoemd wordt 'een andere mening hebben.'

cappa

13 okt 2012, 09:02

wayti schreef:
of dat ge eerst alle rommel van lulof moet gelezen hebben. /quote]
Beste Lappa
Gezien het gebrek aan respect naar Rulof en de meesters toe en het toch maar rommel is heeft het geen zin om ook maar iets te proberen uit leggen aan u ... Dat is dus duidelijk hiermee afgehandeld...
Zeer duidelijk antwoord.
Zo heeft hij er zich weer eens uitgedraaid.
Moet hij geen antwoord meer geven (en alle vorige vragen waar hij geen antwoord op gegeven heeft).

Discussieforum? Wat doet die vent hier eigenlijk?
Reclame maken voor zijn clubje en zich kwaad maken en gaan lopen als men vragen stelt.
Jawatte

rolija

13 okt 2012, 09:04

Henriette 2 schreef:Daarom discussieer ik niet meer.

Ik DOE gewoon alleen nog maar MEE om alle andersdenkenden erop te wijzen hoe achterlijk ze zijn!

Typisch je speelt niet mee in hun clubje, en wij zijn achterlijk :lol:
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

Henriette 2

13 okt 2012, 09:22

cappa schreef:
wayti schreef:
of dat ge eerst alle rommel van lulof moet gelezen hebben. /quote]
Beste Lappa
Gezien het gebrek aan respect naar Rulof en de meesters toe en het toch maar rommel is heeft het geen zin om ook maar iets te proberen uit leggen aan u ... Dat is dus duidelijk hiermee afgehandeld...
Zeer duidelijk antwoord.
Zo heeft hij er zich weer eens uitgedraaid.
Moet hij geen antwoord meer geven (en alle vorige vragen waar hij geen antwoord op gegeven heeft).

Discussieforum? Wat doet die vent hier eigenlijk?
Reclame maken voor zijn clubje en zich kwaad maken en gaan lopen als men vragen stelt.
ONZIN.

De slimmen hebben 'die vent' al -tig keer uitgemaakt voor al wat maar klein is voordat hij maar één minder aardig dingetje terug heeft gezegd.
Gek dat dit niet gezien wordt door de slimmen.

Ik kan me dat van de kleuterschool ook nog herinneren dat dit zo was.

Klaartje

13 okt 2012, 09:48

Vanwaar het recht "achterlijk" te noemen..... een "andere" mening is evenveel waard :)
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

Henriette 2

13 okt 2012, 11:34

Klaartje schreef:

Vanwaar het recht "achterlijk" te noemen..... een "andere" mening is evenveel waard :)
PRECIES!
De vraag is dus waarom men dat doet?
Blijkbaar hebben de slimmen 'een andere mening' Klaartje.
En dat laten ze merken.

Iedereen die niet hetzelfde denkt als de slimmen is 'achterlijk, heeft 'n psychiater nodig, is 'n leugenaar, is 'n fantast, is niet goed bij z'n hoofd enz. enz.

Klaartje

13 okt 2012, 12:09

Henriette 2 schreef:
Klaartje schreef:

PRECIES!
En dat laten ze merken.

Iedereen die niet hetzelfde denkt als de slimmen is 'achterlijk, heeft 'n psychiater nodig, is 'n leugenaar, is 'n fantast, is niet goed bij z'n hoofd enz. enz.
Beste Henriette...... vraag is dan weer "wie" zijn de slimmen??
Iedere tegenkanter in deze gestartte topic is daarom niet de slimme, maar wél een realist; achterlijk is een héél lelijk woord (staat niet in mijn woordenschat à propos)
:? :?
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

cappa

13 okt 2012, 13:06

Klaartje, H2 geraakt blijkbaar niet verder dan zwart-wit denken, denken in twee kampen: de goei en de slechten, de slimmen en de achterlijken, diegene die denken en die erboven staan, wie 'het' inziet en wie er nog niet aan toe is, enz.

Laat ze gerust haar slogans spuien. :)
Jawatte

socrates

13 okt 2012, 13:37

Henriette 2 schreef:...
Ofwel die slimme partij is zó óérstom dat ze niet eens weten waar het om gaat.
En daar begint het steeds meer op te lijken.
Ik ben een van die oerstommelingen die niet eens weten waar het om gaat. Kan u het mij svp uitleggen.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

Henriette 2

13 okt 2012, 14:02

Klaartje schreef:
Henriette 2 schreef:
Klaartje schreef:

PRECIES!
En dat laten ze merken.

Beste Henriette...... vraag is dan weer "wie" zijn de slimmen??
Iedere tegenkanter in deze gestartte topic is daarom niet de slimme, maar wél een realist; achterlijk is een héél lelijk woord (staat niet in mijn woordenschat à propos)
:? :?
Klaartje,

Je kunt 't allemaal gewoon nalezen.
Do i need to say more?

Henriette 2

13 okt 2012, 14:04

cappa schreef:Klaartje, H2 geraakt blijkbaar niet verder dan zwart-wit denken, denken in twee kampen: de goei en de slechten, de slimmen en de achterlijken, diegene die denken en die erboven staan, wie 'het' inziet en wie er nog niet aan toe is, enz.

Laat ze gerust haar slogans spuien. :)
Ga jij rustig verder met etiketjes plakken op eenieder die iets anders denkt dan jij.

Ieder z'n vrijheid hè?

Henriette 2

13 okt 2012, 14:05

socrates schreef:
Henriette 2 schreef:...
Ofwel die slimme partij is zó óérstom dat ze niet eens weten waar het om gaat.
En daar begint het steeds meer op te lijken.
Ik ben een van die oerstommelingen die niet eens weten waar het om gaat. Kan u het mij svp uitleggen.
Nee, jij hoort daar niet bij.

wayti

16 okt 2012, 14:31

Mozart was 8 jaar dit kind is er 4....
Bewijs van reïncarnatie ???

http://www.andrewcohen.com/2012/10/04/e ... carnation/
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees

16 okt 2012, 16:40

wayti schreef:Mozart was 8 jaar dit kind is er 4....
Mozart leerde piano vanaf zijn derde, speelde vlot vanaf zijn vierde en componeerde vanaf zijn vijfde.
wayti schreef:Bewijs van reïncarnatie ???
Waarom? Een kind met uitzonderlijke aanleg dat er al heel wat oefening op heeft zitten. Indrukwekkend, maar meer is het niet. Als die kleine dat nu zou kunnen vanaf de eerste keer dat hij achter een piano zat, zonder oefening dus, dat zou misschien iets kunnen betekenen.
Ni Dieu, Ni Maître

cappa

16 okt 2012, 17:49

wayti schreef:Bewijs van reïncarnatie ???
Leer nu eindelijk eens eerst zelf nadenken eer je de vraag stelt aan anderen (of iets stomweg als bewijs gaat zien).

Ken je dat van die helderziende schotse hond? Baasje was oertrots en vertelde aan ieder dat haar hond op voorhand wist dat de telefoon ging rinkelen.
Men heeft er lang over gedaan; alles wees er op dat de hond inderdaad paranormale gaven had!
Tot iemand met verstand en technische kennis de zaak ging bekijken.

Hij stelde inderdaad vast dat op zeker ogenblik de hond plots begon te blaffen, soms ook te janken, en dat even later dan de telefoon ging.

Hoe was de situatie? Baasje woonde in een ietwat afgelegen huis. De hond had een hok buiten op het erf, en lag vast met een ketting aan een in de grond geslagen buis.
Nu waren de telefoonverbindingen daar destijds eendradig. Niet zoals hier dus waar een aansluiting uit twee aders bestaat. Bij een eendradige aansluiting gebruikt men de aarde als tweede ader. En voor de aarding van de telefoon diende de metalen buis buiten.
Het belsignaal werd opgewekt door een signaal van zo'n 60V op de leiding te zetten.
Maar die metalen buis bleek met de jaren nogal geoxideerd, zodat er een zeer slechte aarding was, met als resultaat: onvoldoende belsignaal, geen rinkelende telefoon, en in plaats van een stroom langs de buis de grond in, stond er een spanning van 60V tussen de ketting en de aarde, over de hond dus.
Het beest deed dan natuurlijk wat elke hond in dat geval zou doen, namelijk blaffen, janken en vervolgens ter plaatse pissen van de grote schrik.
Maar hé, nattigheid doet wonderen in dat geval, en plots verbeterde de 'aarding' dusdanig dat de telefoon toch overging.

Baasje nam, trots dat de hond hem weer verwittigde, blijgezind de hoorn op.
Jawatte