90 minuten in de hemel..
-
talisman - Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05
En heb je gisteravond " Gili : Iedereen paranormaal " gezien op één ? Was ook goed.wayti schreef: ik heb ooit de TV opnames gezien van de Maria verschijning in Medjugorge Men filmde de kinderen en toen de verschijning plaatsvond vielen ze allen tegelijk op hun knieen en keken duidelijk naar één en hetzelfde punt.. En wat is waarheid.. voor de ene is het de bijbel voor de andere de wetenschap.. Ooit zullen beiden samenwerken en dan stopt alle twijfel..
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Wayti schreef: Men filmde de kinderen en toen de verschijning plaatsvond vielen ze allen tegelijk op hun knieen en keken duidelijk naar één en hetzelfde punt..
En die kinderen zullen toch niet op het kleed van die zweefteef hebben getrapt zekers want dan gaat madameke mokken en voor straf voor al die stoute mensen verschijnt ze een paar dagen niet
Seniorennet zijn toch allemaal volwassen mensen dacht ik.....niet dus
Hoe zot moet ge daar niet voor zijn ?????
Mvg,
P.Siemons
En die kinderen zullen toch niet op het kleed van die zweefteef hebben getrapt zekers want dan gaat madameke mokken en voor straf voor al die stoute mensen verschijnt ze een paar dagen niet
Seniorennet zijn toch allemaal volwassen mensen dacht ik.....niet dus
Hoe zot moet ge daar niet voor zijn ?????
Mvg,
P.Siemons
-
Henriette 2 - Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51
Altijd amusant om de 'volwassen' scheldpartijen Paul Siemons te lezen. 
-
Scheldpartij??Henriette 2 schreef:Altijd amusant om de 'volwassen' scheldpartijen Paul Siemons te lezen.
Saturday, June 27, 1981: The seers stated that the Virgin had disappeared several times because people had trod on her veil.
Mvg,
P.Siemons
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Amusant ? Eerder 'frappant' jaHenriette 2 schreef:Altijd amusant om de 'volwassen' scheldpartijen Paul Siemons te lezen.
-
belgil - Lid geworden op: 28 jun 2009, 14:23
Schelden hoeft inderdaad niet, paranormaal is nog zo iets waar geen vat op is, maar er bestaat wel zo iets als onderbewustzijn, dat neemt dingen waar , waar wij eigenlijk niet bij stilstaan, deze worden toch opgeslagen. Er bestaat zo iets als telepathie, dat is ook niet vatbaar voor iemand die het nooit heeft meegemaakt, maar het zijn dingen die kunnen, nu als dat kan zou het wel eens kunnen, en ik zeg kunnen, dat iemand zijn oderbewustzijn iets heeft opgevangen en dat telepatisch doorgeeft. Nu ik blijf zeggen dat ik geen geloof heb, dan juist in mijn eigen, maar ik heb in het verleden toch ook iets raar, waar ik blijf mee zitten, zonder uitleg.
wees vandaag gelukkig want morgen bestaat niet
-
Bluevelvet schreef: Amusant ? Eerder 'frappant' ja
Straf hé, toch ambetant dat dat telkens de nagel op de kop en met bewijzen gelardeerd opgediend word hé Bluevelvet!
Mvg,
P.Siemons
Straf hé, toch ambetant dat dat telkens de nagel op de kop en met bewijzen gelardeerd opgediend word hé Bluevelvet!
Mvg,
P.Siemons
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
Neen, dat bestaat niet. Wat wel bestaat: toeval. Al die keren bijvoorbeeld dat jij een voorgevoel hebt, daarvan herinner je je enkel die keren dat dat voorgevoel uitkwam. En dan denk je natuurlijk van dat kan geen toeval zijn. Toch wel dus.belgil schreef:[...] Er bestaat zo iets als telepathie, dat is ook niet vatbaar voor iemand die het nooit heeft meegemaakt, maar het zijn dingen die kunnen, nu als dat kan zou het wel eens kunnen, en ik zeg kunnen, dat iemand zijn oderbewustzijn iets heeft opgevangen en dat telepatisch doorgeeft. [...]
Maar vertel, wat is dat rare dat je meemaakte?
Ni Dieu, Ni Maître
-
Zondervrees , mag daar het "deja-vu" verschijnsel misschien bij gerekend worden?
-
Dat kan, al is een deja vu een neurologisch verschijnsel. Zelfs op te wekken met bepaalde medicatie.
Ik heb het meer over denken aan een ongeval met de auto omdat je iets in de krant las 's ochtends en omdat je aan het rijden bent. Als je dan in enen een ongeval weet te vermijden zal je ongetwijfeld denken dat je 'verwittigd' was. Kom je niet in een gevaarlijke situatie terecht dan vergeet je het hele geval natuurlijk.
Ik heb het meer over denken aan een ongeval met de auto omdat je iets in de krant las 's ochtends en omdat je aan het rijden bent. Als je dan in enen een ongeval weet te vermijden zal je ongetwijfeld denken dat je 'verwittigd' was. Kom je niet in een gevaarlijke situatie terecht dan vergeet je het hele geval natuurlijk.
Ni Dieu, Ni Maître
-
rolija - Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41
Een BDE ervaring is gewoon een zuurstof gebrek in de hersenen, waardoor de patiënt begint te hallucineren.
De stervende hersenen.
Volgens Dr. Susan Blackmore. een psychologe aan de Universiteit van The West of England, kunnen vele BDE's worden verklaard als het resultaat van zuurstofgebrek, waarbij er niet voldoende zuurstof naar de hersenen stroomt.
Wanneer de hersenen niet goed werken, "zullen ze modellen van de wereld blijven bouwen, maar deze komen uit het geheugen en uit de verbeelding en niet vanuit het verstandelijk vermogen. En als dit dromen en herinneringen zijn dan worden ze inderdaad waargenomen als een luchtfoto."
De stervende hersenen.
Volgens Dr. Susan Blackmore. een psychologe aan de Universiteit van The West of England, kunnen vele BDE's worden verklaard als het resultaat van zuurstofgebrek, waarbij er niet voldoende zuurstof naar de hersenen stroomt.
Wanneer de hersenen niet goed werken, "zullen ze modellen van de wereld blijven bouwen, maar deze komen uit het geheugen en uit de verbeelding en niet vanuit het verstandelijk vermogen. En als dit dromen en herinneringen zijn dan worden ze inderdaad waargenomen als een luchtfoto."
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
En daar hebben velen moeite mee ZV, met uw gezond verstand....Zondervrees schreef:Dat kan, al is een deja vu een neurologisch verschijnsel. Zelfs op te wekken met bepaalde medicatie.
Hebben mensen meer pret in hun leven als ze flirten met abnormaliteiten?
-
Als je met 'abnormaal' alles bedoelt wat niet normaal en dus opmerkelijk is, inderdaad. Ook omdat dat het enige is wat de mens zich wil herinneren.
Denk maar aan al die mannen die hun legertijd de 'mooiste tijd' van hun leven vonden, terwijl het waarschijnlijk een van de miserabelste tijden was. Maar de paar positieve ervaringen in die periode steken met kop en schouders boven de rest uit en worden dan als enige ervaringen onthouden. En geef toe, wat heb je nou aan je partner te vertellen als je na een zoveelste dag op kantoor thuiskomt? Maar als er in enen iets 'speciaals' gebeurt, iets dat als uitzonderlijk wordt ervaren, dan blijft dat hangen, zeker als het iets positiefs is.
Denk maar aan al die mannen die hun legertijd de 'mooiste tijd' van hun leven vonden, terwijl het waarschijnlijk een van de miserabelste tijden was. Maar de paar positieve ervaringen in die periode steken met kop en schouders boven de rest uit en worden dan als enige ervaringen onthouden. En geef toe, wat heb je nou aan je partner te vertellen als je na een zoveelste dag op kantoor thuiskomt? Maar als er in enen iets 'speciaals' gebeurt, iets dat als uitzonderlijk wordt ervaren, dan blijft dat hangen, zeker als het iets positiefs is.
Ni Dieu, Ni Maître