2012 - Einde van de Wereld
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
Zou er van af hangen hoeveel tijd er nog is voor de inslag.cappa schreef:[...] Wat zou jij doen als men vanavond op het nieuws zegt dat er zo'n steentje op weg is naar ons bolleke?
Enkele uren: wijn- en bierkelder leegdrinken.
Enkele dagen: wijn- en bierkelder leegdrinken en alles eten wat ik nog nooit aan heerlijks gegeten heb.
Enkele weken: idem dito maar dan ergens waar het lekker warm is.
Enkele maanden of langer: enorme weddenschappen afsluiten op de goede afloop. En het dan achteraf op een zuipen en vreten zetten (geld genoeg dan).
Ni Dieu, Ni Maître
-
talisman - Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05
Ben je niks vergeten ?Zondervrees schreef:Zou er van af hangen hoeveel tijd er nog is voor de inslag.cappa schreef:[...] Wat zou jij doen als men vanavond op het nieuws zegt dat er zo'n steentje op weg is naar ons bolleke?
Enkele uren: wijn- en bierkelder leegdrinken.
Enkele dagen: wijn- en bierkelder leegdrinken en alles eten wat ik nog nooit aan heerlijks gegeten heb.
Enkele weken: idem dito maar dan ergens waar het lekker warm is.
Enkele maanden of langer: enorme weddenschappen afsluiten op de goede afloop. En het dan achteraf op een zuipen en vreten zetten (geld genoeg dan).
-
Maar geen steentje te zien. Ik hou me dus maar een beetje in. Misschien dat ik op 21 december wel een pint ga pakken in The Joker. Ze houden daar een 'end of the world' feestje. Dat wordt lachen!cappa schreef:21 december.Zondervrees schreef:Zou er van af hangen hoeveel tijd er nog is voor de inslag.cappa schreef:[...] Wat zou jij doen als men vanavond op het nieuws zegt dat er zo'n steentje op weg is naar ons bolleke?
7 dagen dus. 8O
Ni Dieu, Ni Maître
-
Voor wie van standup houdt: http://www.cafethejoker.be/.
Ni Dieu, Ni Maître
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Ik zou je, samen met ZV en enkele anderen, uitnodigen op een eet-festijn, zoals in "La grande bouffe",
We zouden dan onder het drinken van superbe wijntjes, ons een breuk lachen met alle onzin die hier ooit geplakt werd.
Daarna ons, rustig-aan, dood eten.
Zo goed Cappa?

We zouden dan onder het drinken van superbe wijntjes, ons een breuk lachen met alle onzin die hier ooit geplakt werd.
Daarna ons, rustig-aan, dood eten.
Zo goed Cappa?
-
Dianthus - Lid geworden op: 10 apr 2011, 15:10
Ik zou niets doen omdat ik ervan overtuigd zou zijn van het feit dat de media verkeerd is geïnformeerd bij zo een aankondiging. Waarom ben ik daar zo zeker van? Omdat angst en het maken van angst gebaseerd is op een waanzinnige illusie van onwetendheid 
-
cappa - Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49
Dat laatste is wel waar. Maar als ze zo'n steen aan zien komen is er geen sprake van onwetendheid. Harde feiten.
Reini's idee is niet slecht natuurlijk. Alleen dat dood-eten lijkt me niets. Pijnlijk, onderstel ik.
Ik zou in de eerste plaats zorgen dat ik kalm blijf en geen onnozel dingen ga doen. Voor de rest denk ik dat ge niet veel zult kunnen plannen want er zou nogal veel in de omgeving veranderen; hoe gaan anderen reageren.
Reini's idee is niet slecht natuurlijk. Alleen dat dood-eten lijkt me niets. Pijnlijk, onderstel ik.
Ik zou in de eerste plaats zorgen dat ik kalm blijf en geen onnozel dingen ga doen. Voor de rest denk ik dat ge niet veel zult kunnen plannen want er zou nogal veel in de omgeving veranderen; hoe gaan anderen reageren.
Jawatte
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Dat vind ik een ietwat vreemde conclusie: in een ver verleden gebeurde het immers: het staat zogoed als vast dat de dinosauriërs uitstierven na de inslag van een komeet of dergelijke.Dianthus schreef:Ik zou niets doen omdat ik ervan overtuigd zou zijn van het feit dat de media verkeerd is geïnformeerd bij zo een aankondiging. Waarom ben ik daar zo zeker van? Omdat angst en het maken van angst gebaseerd is op een waanzinnige illusie van onwetendheid
Wetenschappers stellen zich niet de vraag: "Kan het", maar wel:"wanneer".
@ Cappa: waarom zou je geen gekke dingen doen?
Alles kan dan immers: sparen hoeft niet meer voor de ouwe dag, geen zorgen voor later....van alles genieten waar je tot dusver van droomde.
Of heb je geen dromen meer?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ik zou absoluut zeker willen zijn dat die inslag werkelijk zou plaatsvinden. Vervolgens zou ik uitzoeken hoe mijn naasten op dat nieuws zouden reageren en proberen hen te overtuigen om, net als ik, slapend, dat ultieme moment te ondergaan. Veel eten en drinken interesseren mij niet, nog nieuwe dingen leren heeft geen zin meer... Mij "in de stroom" leggen en zalig, moeiteloos meedrijven, de eeuwigheid in...
Doodgaan is onvermijdelijk maar dat is toch niet erg? We waren het al duizenden lichtjaren en mogen dat wellicht nog langer blijven... dat is pas echt optimisme toch
Doodgaan is onvermijdelijk maar dat is toch niet erg? We waren het al duizenden lichtjaren en mogen dat wellicht nog langer blijven... dat is pas echt optimisme toch
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus