Kettinggesprek
-
Gast
zwiegt
das moeilijk zeker Hoshi
je kan ook schaapjes tellen zonder hardop te laten weten hoever je zit

-
Reese - Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
- Locatie: Sint-Niklaas
Hallo iedereen, ik wil jullie allen prettige feestdagen en een gezond en gelukkig 2013 wensen, ik kom zelf niet veel meer op het forum omdat mijn gezondheid dit niet toestaat, naast mijn allergie aan alle medicijnen (ook aan mijn insuline) hebben de dokters ontdekt dat ik ook Fibromyalgie en Chronisch Vermoeidheidssyndroom heb, maar ik denk wel elke dag aan jullie en wens jullie nog veel speelplezier en vooral een goede gezondheid. Veel feestplezier!
Groetjes van Reese.
Groetjes van Reese.
Laatst gewijzigd door Reese op 17 dec 2012, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
Ook zoveel ...reese, veel sterkte en moed gewenst...meer kunnen we helaas niet doen.
Ik ga elke kerstnacht in een "levende stal" postvatten, al ben ik nu geen pilaarbijter hoor, maar dit doe ik nu al jaaaaren...naast een echte os en ezel.
Ik zal er zeker aan je denken...
davang.
Ik ga elke kerstnacht in een "levende stal" postvatten, al ben ik nu geen pilaarbijter hoor, maar dit doe ik nu al jaaaaren...naast een echte os en ezel.
Ik zal er zeker aan je denken...
davang.
Laatst gewijzigd door davang op 18 dec 2012, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
denken dat ik naar mijn bedje ga
ik wens je veel sterkte Reese
hopelijk kan je binnen een tijdje terug komen als het wat beter gaat
ik wens je alvast ook fijne en knusse eindejaarsfeesten
Hoshi, je had het toch over schaapjes tellen
wel ik zei dat ik al in slaap viel als het eerste schaapje gepasseerd was
Hoshi, je had het toch over schaapjes tellen