Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

17 dec 2012, 17:43

zwiegt :roll: :D das moeilijk zeker Hoshi :lol: je kan ook schaapjes tellen zonder hardop te laten weten hoever je zit :lol: :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

17 dec 2012, 18:04

:lol: je zit..toch niet mee te tellen met die mannen zeker Tess, hoever zat je aan achtentchestig :lol: :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

17 dec 2012, 18:15

achtenzestig :o zover raak ik ni zenne :o meestal val ik in slaap na den eerste :lol: :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

17 dec 2012, 18:51

na den eerste...wat? trappist of wat bedoel je eigenlijk :lol: :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

17 dec 2012, 19:00

...eigenlijk wilt ze verzekers an "69" geraeken.... :roll: :wink: :lol: :lol: en hoske...esze nietent nanders voèr ije mond te steken.... :wink: :wink:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

17 dec 2012, 19:15

..dadde is eigenliek nie so moelik wé...mar égie gene moestasch... :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

17 dec 2012, 19:37

...te vele kitteln zoetdadde kwaat doen... :o :wink:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

17 dec 2012, 21:04

Hallo iedereen, ik wil jullie allen prettige feestdagen en een gezond en gelukkig 2013 wensen, ik kom zelf niet veel meer op het forum omdat mijn gezondheid dit niet toestaat, naast mijn allergie aan alle medicijnen (ook aan mijn insuline) hebben de dokters ontdekt dat ik ook Fibromyalgie en Chronisch Vermoeidheidssyndroom heb, maar ik denk wel elke dag aan jullie en wens jullie nog veel speelplezier en vooral een goede gezondheid. Veel feestplezier!



Groetjes van Reese.
Laatst gewijzigd door Reese op 17 dec 2012, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

17 dec 2012, 22:51

Ook zoveel ...reese, veel sterkte en moed gewenst...meer kunnen we helaas niet doen.
Ik ga elke kerstnacht in een "levende stal" postvatten, al ben ik nu geen pilaarbijter hoor, maar dit doe ik nu al jaaaaren...naast een echte os en ezel.
Ik zal er zeker aan je denken...

davang.
Laatst gewijzigd door davang op 18 dec 2012, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

17 dec 2012, 23:53

denken dat ik naar mijn bedje ga :roll: ik wens je veel sterkte Reese :wink: hopelijk kan je binnen een tijdje terug komen als het wat beter gaat :wink: ik wens je alvast ook fijne en knusse eindejaarsfeesten :) :wink:

Hoshi, je had het toch over schaapjes tellen :roll: :lol: wel ik zei dat ik al in slaap viel als het eerste schaapje gepasseerd was :lol:
Gast

18 dec 2012, 13:42

anders blaas je maar op je trompet :lol: komt nog muziek uit ook :lol: :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

18 dec 2012, 15:55

ook ik wens Reese het beste en de moed niet opgeven hoor

komt er muziek uit ook...hewel voor mij mag hij Il Silentio blazen, prachtig 8) :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

18 dec 2012, 16:25

:) Wens je het allerbeste Reese , we zullen aan je denken , je komt er door.

wij blazen
prachtig , zo klonk de echo in de bergen ..... :wink:
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

18 dec 2012, 19:06

Van bergen skiën doe ik graag :)
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

18 dec 2012, 19:14

ervaren ben je waarschijnlijk in andere zaken :lol: