bij rapke en bo'ke : 'De trein naar ergens.'
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Mijn gedacht, ASSA....Assa schreef:Dag Bo'ke,rapke en skywalker
Langs deze weg wens ik iedereen een fijne zondag..
veel te mooi weer om achter de pc te zitten.
Groetjes.. assa
Daarom was ik (mét m'n compagnon) al om 08:00 "op stap". Maar schuil nu even voor de middaghitte, tot de avondzon me opnieuw kan bekoren
om terug de benen te strekken.
Z
die hier voorbijkomen.
SW
-
elisa20 - Lid geworden op: 01 nov 2008, 18:10
Dag Bo'ke en Rapke
Je prachtige , leerrijke reportage over Lier
geeft mij zin om nog een keer in Lier rond te wandelen
Ja, 'Lierke plezierke ' ..is echt een schilderachtige stad,
met beelden uit een ver verleden .
'Thuis' en 'Mijn schrijven' .. je schitterende poëzie ,
bekoort mij zeer
Fijne zomerse dagen wens ik jullie beiden
elisa
Je prachtige , leerrijke reportage over Lier
geeft mij zin om nog een keer in Lier rond te wandelen
Ja, 'Lierke plezierke ' ..is echt een schilderachtige stad,
met beelden uit een ver verleden .
'Thuis' en 'Mijn schrijven' .. je schitterende poëzie ,
bekoort mij zeer
Fijne zomerse dagen wens ik jullie beiden
elisa
Laatst gewijzigd door elisa20 op 08 jul 2013, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gast
Bo'ke,rapke
Een fijn week einde..
Komende dagen worden warm, warmer...
gustilpe...mooi !!
Graag gelezen.
Lieve groet.
Een fijn week einde..
Komende dagen worden warm, warmer...
gustilpe...mooi !!
Graag gelezen.
Lieve groet.
-
Ik vroeg me af...
heeft die trein naar ergens
FYRA-kuren gekregen????
maar blijkbaar weten enkel de sporen van de warmte
Het hoofd koel houden is de boodschap

SW
heeft die trein naar ergens
FYRA-kuren gekregen????
Het hoofd koel houden is de boodschap

SW
-
Alterego1 - Lid geworden op: 20 jan 2006, 14:05
Rapke,
Je gedicht 'Regen op mijn hart' staat op 22 Juli
bij Poëzie van de dag en in het Prentenkabinet.
Vriendelijke groetjes van ons beiden,
Rankje en Alter
To be or not to be,that's the question
Niemands meester,niemands knecht
Niemands meester,niemands knecht
-

Na het redelijk zware onweer
(boven Vlaanderen's schoonste)
is het solarium weer geopend...
SW
-
zynia - Lid geworden op: 02 apr 2013, 14:42
Wat verlangen die beestjes bij snikheet weer : ‘eten’
In het verblijf van de katachtige beestjes van de dierentuin hangt een gemene geur, een van slaap vergeven lucht, een verschaald geheel van oude adem en gestorven verlangen.
De slonzige leeuw biedt een zwaarmoedig variété, als een filmdiva, een stille beroemdheid, ligt ze languit in haar cel;
en een kolossale, potsierlijke verschijning is de leeuw, die naar het publiek knippert alsof hij een bifocale bril nodig heeft.
Op de een of ander manier heeft de luipaard niets onwaardigs; en de panter al evenmin : hun hooghartige tred krijgt onmiskenbaar vat op je hartslag, want zelfs dat vernederend hok kan geen afbreuk doen aan het gevaar dat hun Aziatische ogen uitstralen, die goud- en gemberkleurige bloemen, één en al nijdige onversaagdheid, die oplichten in hun schemerige gevangenis.
Als het voedertijd is,verandert de roofdierenafdeling in een oorverdovend oerwoud, want de oppasser, die met bloedrode handen langs de kooien loopt, is soms niet al te snel, en zijn beschermelingen, jaloers op een lotgenoot die eerst te eten heeft gekregen, schreeuwen alles bij elkaar, laten de tralies rammelen met hun intens verlangend gebrul.
In het verblijf van de katachtige beestjes van de dierentuin hangt een gemene geur, een van slaap vergeven lucht, een verschaald geheel van oude adem en gestorven verlangen.
De slonzige leeuw biedt een zwaarmoedig variété, als een filmdiva, een stille beroemdheid, ligt ze languit in haar cel;
en een kolossale, potsierlijke verschijning is de leeuw, die naar het publiek knippert alsof hij een bifocale bril nodig heeft.
Op de een of ander manier heeft de luipaard niets onwaardigs; en de panter al evenmin : hun hooghartige tred krijgt onmiskenbaar vat op je hartslag, want zelfs dat vernederend hok kan geen afbreuk doen aan het gevaar dat hun Aziatische ogen uitstralen, die goud- en gemberkleurige bloemen, één en al nijdige onversaagdheid, die oplichten in hun schemerige gevangenis.
Als het voedertijd is,verandert de roofdierenafdeling in een oorverdovend oerwoud, want de oppasser, die met bloedrode handen langs de kooien loopt, is soms niet al te snel, en zijn beschermelingen, jaloers op een lotgenoot die eerst te eten heeft gekregen, schreeuwen alles bij elkaar, laten de tralies rammelen met hun intens verlangend gebrul.

.