Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang

26 jan 2015, 21:23

menneke menneke... :roll: :o mezien wiedre meneren wijje... :lol:
Ewel hoske, zis mejje ant lach'n wije, ze goat ol zeg'n wuk ondregoet je moe antrekken...
Ken dadde, ken eké moet'n ondrebroek andoen met van die lange puppen, mosten gan pissen en von dat gat nie, kan em achterstevor'n angedaen, da was nie gezevert zulle...

An de zji ist geweunlik in de wintre etwadde warmdre en in de zoomre ettadde koedre...tet ier vandaege ebitje geregent mor nie vele, mogtend wel tevoete commisies doen... :roll: :cry:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

27 jan 2015, 09:11

commisies doek k'ik ol oltied, omdak nie anders kannen :?
leah zeg tegen je dochtere,dak ol termische oendergoed en in uus..
dus gok gin koed en am me klokkespel,en ken van die vervemasgertjies euk..loot die oenden mo schietten,k'gon da toch nie rieken.
eupelik loot joen dochter gin scheten? :D
ja davang ,dat mor zere beter wir word é,van je zoed ter mottig van worden
osje snuchtens ipstoot en t'regend :?
leah je mag gie mien striekte (strijk) euk doen wé ,osje wilt? :roll: :oops:
je moe gin plooitjes strieken ,olles is effen .alé ik wachte ip nieuws ,wanneer dak meemaggen nor lapland..me gon der un lap ipgeven
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

davang

27 jan 2015, 21:39

upgeven stoat wok nie in miene dicionaire...mor den dezen a z'n ondregoed wok nie an gedoan...
Afbeelding

hoshinkido

28 jan 2015, 10:58

Afbeelding

gedoon lik undere ,me gon olene ip reze zé se ,je ka gie toch goed de bone 8O ,en kem me ton ip totto salong da model gekocht... :) :wink: :lol:
Gast

28 jan 2015, 20:20

:lol: :lol:

Gout, gout, hosh, stoat oep 27 februari mor gelak, geplak en gezak om 7 ure in Zaventem, ni te vuil bagaag meeneme want da hebbe die van het buske ni gjan (graag).
As jullie landen in Helsinki moete jullie nog a laaaank stuk aflegge me a buske.
De meiskes zen zoeeeee blij da gij mee goat hé hosh, dje kunt da ni geleuve!

Davang, goat djie oech mieje, da mag zeker ni van ur vrouw, menne maaaaan zou da oech ni mouge zur.
Ich zeej tege men doughter "ich goan oech mieje" en toen zeej ze "mama, djie zeet doewe te aaaaat veur", wel in AN hé want ze kan noch Antwaaaaarps noch Limbuuuuuurgs!
Ich wou toch ni meeje zur, want het is doewe vuil te kaaaad!

Hosh, breng uwe streek mor efkes, ich zal em wel duuuun, kan hiel rap streeke!

Aleeee, slopt wel hé jounges, ich goan wa no de televisie kijke!

davang

28 jan 2015, 22:46

kieken e kik biekans nooit naer den tv...ajja m'n wuvje oet oltiet de zapper in eur handjes, gewit giedre wok ol wel dakke geen koede voeten nie mè en...van ke draag'n tuis altied sluffers... :roll: :?: :idea: :(

hoshinkido

29 jan 2015, 08:40

oltied doek ik sliffers an thuus ,k'voelen me do betere ip me gemak mee :roll: vanne heel de dag mé je schoenen anleupen pfffffff nein zé :wink:
leah zeg tegen je dochtere en dander meestjes ,dak blie zien ,dak meemaggen,ik gon dor op tied zien in zavetem :lol: mor oe gok ik under erkennen é? :? groot of klene..lang blond ,roste,zwart?? :roll:
en ik moeten toch nie buten slapen in lapland é... :oops:
anders gok nie mee wé :wink: :lol:
Gast

29 jan 2015, 10:06

hosh

5 zen blond me lang haar, ééntje het lang zwat haar, ze goan een vlag bijhebben woar hosh op stut (staat).
Vergeet ur zwembroek ni want om 3 ure in de noamiddag is het doewe al doenkel (donker) en dan gaan de meiskes in de sauna totda het teed is voor te ete.
Dje moet ni buite slape, vergeet wel ure sloapzak ni, aaanders vriest ge motsdood (morsdood).
Dje meugt oech doewe 's mergens ni wasse hé, aaaanders springt ur geziech (gezicht) oupe (open) van de groete kaaaaa!
Nemt moar ne voedende doag kreem mieje. (dagcrème)!
Da is eg woar zur hosh, ich zit heeje ni te zeeeevere.

Davang

Ich droug oech (ook) gjan sloefen, me sleffers klink ik alteeeeed menne voewet (voet) oem, me soms een verstuiking as gevolg!

Alée manne, ne schooooone donderdaaag gewens!

davang

29 jan 2015, 21:36

Gewenst olgliek uze hosh ol di koede nie toe é...we gaen em meugen begraven zulle... :cry: :cry:
Meugliks da die vuf mokken em ebitje warm oen... :wink:

hoshinkido

30 jan 2015, 08:22

un bitjie warm oekden ? danze me mo goed warm oekden zullen
en ton nog 5blonde,en 1zwarte PFFFFFFFFFF ,davang je go gie mo best meegoon zulle :D
leah awel ik kaan da nie verwacht ,dak mee mochten mé je dochtere,
mo je moe nie oengerust zien wé,ze komt gezoend en wal were nor uus :D
ken olles mee im me valieze,wa dak moeten én,juuste nog moek nor de apotekere..voe teen en tander nog...van huntere verstoon ze gin vlaams é,in lapmand :lol:
Gast

30 jan 2015, 13:24

Nee hosh, ze verstoen doewe gee vlams!

davang, ni zoe ongerus hé, as hosh het kaad het dan moet 'm moar meeloupe (meelopen) met de huskies voor de sleeën, dan zal 'm het wel werm kreege!

Heeje scheent nu de zon en er ligt nog een kleen bistje sneeuw, da zal sebiet wel gesmolten zen.

Gistere heb ik Limbuuuuurgse vlaai geete, da's toch lekker manne, wa eet djielies (jullie) graag, ooch zuutebekke of liever fritte me stoofvlees hosh??

Aleé, gezellig w.e. gewens, ich weet noch ni wa ich goan dun, zou nog erges op bezuk moete goan moar ich heub ni vuil goesting!

hoshinkido

30 jan 2015, 13:37

ni vil goestienge voe weg te goon leah? :D
ik wel wé,ik gon gerne weg,geliek no woor(gelijk naar waar)
mien valieze stoot ol kloor voe te vertrekken sé,no lapland..
ken 3Okg mee,da go wel genoeg zie'n zekers é? :D
me gon do vil plezier maken .. smieten (gooien) mé sneebollen,en met de slee roendriéen(rondrijden)..en nateurlik ton 'n lekkere sauna.
moeten juuste zien ,oze'k buten kommen nodien...dak mien anddoek
nie vergeten 8O :? :wink:
Gast

31 jan 2015, 15:12

Hosh

Ich goan oech gjan eens weg, moar 't hangt ervan af noar waar en noar wie!
Ich placeer ook al gjan es a woordje, ma als ich daan alteed onderbroke wordt, da vind ich ni zoe gezellig, nu ja, familie kun dje ni kieze hé!

30 kg, da zal wel a goet gewich zen, as die van het buske reclameren, dan vloekt ge moar es efkes in 't plat vloams, daaaaan zulle ze wel verschiete!

Heeje scheent het zonneke, ich goan menne otto mer es wasse, dag hosh, tot loater zeker hé!! :wink:
Gast

31 jan 2015, 15:31

:cry:
Laatst gewijzigd door Gast op 19 jul 2015, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

hoshinkido

31 jan 2015, 16:57

me doen nie anders Picasso of vul oeden :lol:
t'lig oost im m'n broek :lol: