Boven de tachtig , een andere generatie

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

katana

04 nov 2015, 10:46

Weer een vliegtuigtuig neergestort , nu in Zuid-Soedan , Poetin zal weer woest zijn 8)

Voor mij geen gevlieg meer :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

ED.

04 nov 2015, 18:07

"What goes up must come down."

Telkens als er ene beneden komt, zal er binnen de paar dagen nog ene verongelukken. Toeval? En toch is het vliegtuig het veiligste vervoermiddel.

telloorlekker

04 nov 2015, 18:11

Het veiligste vervoermiddel ? Zal wel, evenals elk vervoermiddel dat stil staat... :lol:

ED.

04 nov 2015, 19:04

Hoogstwaarschijnlijk gaat het toch om een bomaanslag. Nieuws van vandaag 19u.

Dus slecht nieuws voor de + tachtigjarigen die met hun hernieuwde benen nog een stapke in de woestijn willen zetten.

katana

05 nov 2015, 11:24

deredactie.be testrit voor komst van elektische treinen tussen Herentals en Mol .

Ongeveer 90 procent van het Belgische spoorwegnet is intussen geëlektrificeerd , stelt Petit." Daarmee zijn er wel enkele missing links in Limburg , de Kempen en Oostvlaanderen .

Katana voelt zich benadeeld en voelt dit aan dat Leopolsburgenaren , alsof wij 'kampfsweinen ' zijn , uit de boot gevallen , merci Belgium :)

Mijnheer PETIT , is volgens katana maar een klein manneke , onvolwassen en aan een revalidatiecursus toe 8)

telloorlekker

05 nov 2015, 16:29

katana schreef:
Mijnheer PETIT , is volgens katana maar een klein manneke , onvolwassen en aan een revalidatiecursus toe 8)
Zou je hem dit wél aan doen ? 9 kansen op 10 blijft er na "revalidatie" van Petit niet veel meer over... :lol:

katana

05 nov 2015, 16:42

telloorlekker schreef:
katana schreef:
Zou je hem dit wél aan doen ? 9 kansen op 10 blijft er na "revalidatie" van Petit niet veel meer over... :lol:
Als hij zo petit is , wie is deze gruize muis dan wel :?: :(

katana

07 nov 2015, 11:17

Op deze rustige momenten van 't leven genieten nu het nog kan is een zegen voor een senior :D

Luister nu , naar Ivan Rebroff , hij had naar eigen zeggen( Rusland/ Russische)een moeder en een Duitse vader en groeide op in ( Belzig) en (Halle Saale )
Hij overleed op jonge leeftijd 76, na een ziekbed van enkele weken.

Katana kan er van genieten , luisteren en zien na elk optreden , het ga je goed Ivan , bewandel gerust de eeuwige jachtvelden en de eeuwige roem
8)

socrates

07 nov 2015, 16:34

katana schreef:Op deze rustige momenten van 't leven genieten nu het nog kan is een zegen voor een senior :D

Luister nu , naar Ivan Rebroff , hij had naar eigen zeggen( Rusland/ Russische)een moeder en een Duitse vader en groeide op in ( Belzig) en (Halle Saale )
Hij overleed op jonge leeftijd 76, na een ziekbed van enkele weken.

Katana kan er van genieten , luisteren en zien na elk optreden , het ga je goed Ivan , bewandel gerust de eeuwige jachtvelden en de eeuwige roem
8)
Wat bedoelt Katana met rustige momenten ? Is zaterdagvoormiddag een Lady-vrije dag ?
Zo jong was Rebroff toch ook niet meer, op seniorennet is iemand al senior vanaf 2x 25 jaar. Zijn de mensen nu langer jong of vroeger oud ? :wink:
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

telloorlekker

07 nov 2015, 17:59

socrates schreef: Zijn de mensen nu langer jong of vroeger oud ? :wink:
Ik was vroeger jong én nu langer oud... :lol:

katana

11 nov 2015, 11:00

Het is nu 11 november !!!

De Belgische vlag hangt uit bij katana , schaam mij daar niet voor , ben Belg 8)

socrates

11 nov 2015, 11:04

katana schreef:Het is nu 11 november !!!

De Belgische vlag hangt uit bij katana , schaam mij daar niet voor , ben Belg 8)
Ja maar toch in de eerste plaats Leopoldsburger, dan Limburger, dan Vlaming en dan Belg. Of moet dat in een andere volgorde ? :lol:
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

katana

11 nov 2015, 11:21

socrates schreef:
katana schreef:Het is nu 11 november !!!

Ja maar toch in de eerste plaats Leopoldsburger, dan Limburger, dan Vlaming en dan Belg. Of moet dat in een andere volgorde ? :lol:

Volgens katana , is er geen volgorde , ben fier een Belg te zijn , ben fier een Vlaming te zijn, ben fier een Limburger te zijn , ben fier een rasechte Kampenaar te zijn :)

telloorlekker

11 nov 2015, 12:07

Een "rasechte" Kampenaar met een katana ? Is dat niet vergelijkbaar met een Liers Vlaaike gebakken in een Chinese oven ? :lol: :lol: :lol:

katana

13 nov 2015, 11:14

Prins Laurent is in staking

Hij komt zondag niet naar Koningsdag , ook weigert hij andere opdrachten van 't paleis.

Volgens katana , moet hij dan maar zijn sabel en zonnebril inleveren , en op den dop :) :lol: