Boven de tachtig , een andere generatie
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Het veiligste vervoermiddel ? Zal wel, evenals elk vervoermiddel dat stil staat... 
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
deredactie.be testrit voor komst van elektische treinen tussen Herentals en Mol .
Ongeveer 90 procent van het Belgische spoorwegnet is intussen geëlektrificeerd , stelt Petit." Daarmee zijn er wel enkele missing links in Limburg , de Kempen en Oostvlaanderen .
Katana voelt zich benadeeld en voelt dit aan dat Leopolsburgenaren , alsof wij 'kampfsweinen ' zijn , uit de boot gevallen , merci Belgium
Mijnheer PETIT , is volgens katana maar een klein manneke , onvolwassen en aan een revalidatiecursus toe
Ongeveer 90 procent van het Belgische spoorwegnet is intussen geëlektrificeerd , stelt Petit." Daarmee zijn er wel enkele missing links in Limburg , de Kempen en Oostvlaanderen .
Katana voelt zich benadeeld en voelt dit aan dat Leopolsburgenaren , alsof wij 'kampfsweinen ' zijn , uit de boot gevallen , merci Belgium
Mijnheer PETIT , is volgens katana maar een klein manneke , onvolwassen en aan een revalidatiecursus toe
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Zou je hem dit wél aan doen ? 9 kansen op 10 blijft er na "revalidatie" van Petit niet veel meer over...katana schreef:
-
Als hij zo petit is , wie is deze gruize muis dan weltelloorlekker schreef:Zou je hem dit wél aan doen ? 9 kansen op 10 blijft er na "revalidatie" van Petit niet veel meer over...katana schreef:
-
Op deze rustige momenten van 't leven genieten nu het nog kan is een zegen voor een senior
Luister nu , naar Ivan Rebroff , hij had naar eigen zeggen( Rusland/ Russische)een moeder en een Duitse vader en groeide op in ( Belzig) en (Halle Saale )
Hij overleed op jonge leeftijd 76, na een ziekbed van enkele weken.
Katana kan er van genieten , luisteren en zien na elk optreden , het ga je goed Ivan , bewandel gerust de eeuwige jachtvelden en de eeuwige roem

Luister nu , naar Ivan Rebroff , hij had naar eigen zeggen( Rusland/ Russische)een moeder en een Duitse vader en groeide op in ( Belzig) en (Halle Saale )
Katana kan er van genieten , luisteren en zien na elk optreden , het ga je goed Ivan , bewandel gerust de eeuwige jachtvelden en de eeuwige roem
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Wat bedoelt Katana met rustige momenten ? Is zaterdagvoormiddag een Lady-vrije dag ?katana schreef:Op deze rustige momenten van 't leven genieten nu het nog kan is een zegen voor een senior![]()
Zo jong was Rebroff toch ook niet meer, op seniorennet is iemand al senior vanaf 2x 25 jaar. Zijn de mensen nu langer jong of vroeger oud ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Ik was vroeger jong én nu langer oud...socrates schreef: Zijn de mensen nu langer jong of vroeger oud ?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ja maar toch in de eerste plaats Leopoldsburger, dan Limburger, dan Vlaming en dan Belg. Of moet dat in een andere volgorde ?katana schreef:Het is nu 11 november !!!
De Belgische vlag hangt uit bij katana , schaam mij daar niet voor , ben Belg
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
socrates schreef:Ja maar toch in de eerste plaats Leopoldsburger, dan Limburger, dan Vlaming en dan Belg. Of moet dat in een andere volgorde ?katana schreef:Het is nu 11 november !!!
De Belgische vlag hangt uit bij katana , schaam mij daar niet voor , ben Belg
Volgens katana , is er geen volgorde , ben fier een Belg te zijn , ben fier een Vlaming te zijn, ben fier een Limburger te zijn , ben fier een rasechte Kampenaar te zijn
-
Een "rasechte" Kampenaar met een katana ? Is dat niet vergelijkbaar met een Liers Vlaaike gebakken in een Chinese oven ?

-
Prins Laurent is in staking
Hij komt zondag niet naar Koningsdag , ook weigert hij andere opdrachten van 't paleis.
Volgens katana , moet hij dan maar zijn sabel en zonnebril inleveren , en op den dop

Hij komt zondag niet naar Koningsdag , ook weigert hij andere opdrachten van 't paleis.
Volgens katana , moet hij dan maar zijn sabel en zonnebril inleveren , en op den dop