Foto niet openen
-
CARPO - Lid geworden op: 02 feb 2006, 16:55
Het lukt mij niet om een foto te openen in een mail op tablet Medion Lifetab P8912. zeker niet deze verstuurd van iPads en iPhones.
De door mij verstuurde met smartphone kan ik wel openen.
Beiden werken met Android.
Is er een app voor nodig , indien wel , welke ?
Carpo
De door mij verstuurde met smartphone kan ik wel openen.
Beiden werken met Android.
Is er een app voor nodig , indien wel , welke ?
Carpo
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Krijgt u een foutmelding
Aan wat ziet u dat er een foto bij is? Een bijlage ? Staat er dan onderaan de mail niet dat deze nog moet gedownload worden
Verstuurd met Apple of zo,dat is maar toeval hoor. De foto is jpg en moet altijd geopend kunnen.
Heb je al eens in uw webmail gekeken of de foto erbij is?
Aan wat ziet u dat er een foto bij is? Een bijlage ? Staat er dan onderaan de mail niet dat deze nog moet gedownload worden
Verstuurd met Apple of zo,dat is maar toeval hoor. De foto is jpg en moet altijd geopend kunnen.
Heb je al eens in uw webmail gekeken of de foto erbij is?
-
OK,
Ik heb niet direct een oplossing , maar ik denk nog even mee
Kan u me " gelijk welke" foto sturen ( klik onderaan mijn naam op email)
Ik sla de foto op , op de iPad en stuur hem terug
Ik kan dan zien wat eigenschappen die foto heeft, hem doorsturen naar een paar collega's die Android hebben en horen wat hun ervaringen zijn.
Ik heb niet direct een oplossing , maar ik denk nog even mee
Kan u me " gelijk welke" foto sturen ( klik onderaan mijn naam op email)
Ik sla de foto op , op de iPad en stuur hem terug
Ik kan dan zien wat eigenschappen die foto heeft, hem doorsturen naar een paar collega's die Android hebben en horen wat hun ervaringen zijn.
-
Voor eventuele volgers
Ik heb geen oplossing kunnen bieden aan het probleem van Carpo.
Ik heb een foto ontvangen en teruggestuurd via mijn IPad.
Hij krijgt deze foto niet op Zijn Medion.
Ik heb een soortgelijke foto gestuurd naar kennissen die ook een Medion hebben. Zij zien de foto wel. Er staat geen speciale app op hun tablet.
Heeft iemand een idee?
Ik heb geen oplossing kunnen bieden aan het probleem van Carpo.
Ik heb een foto ontvangen en teruggestuurd via mijn IPad.
Hij krijgt deze foto niet op Zijn Medion.
Ik heb een soortgelijke foto gestuurd naar kennissen die ook een Medion hebben. Zij zien de foto wel. Er staat geen speciale app op hun tablet.
Heeft iemand een idee?
-
Het is niet wat jullie denken.
Ik heb niets in instellingen gevonden dat er op wijst dat er daar iets zou " verkeerd " zijn.
Andere vraag : de link uit de mail van de webmaster staat in gewone tekst .
Ik moet deze eerst selecteren en online opzoeken ( staat rechts bovenaan het scherm ),
Is de tekst in HTMLof in tekst verstuurd ?
Carpo.
Ik heb niets in instellingen gevonden dat er op wijst dat er daar iets zou " verkeerd " zijn.
Andere vraag : de link uit de mail van de webmaster staat in gewone tekst .
Ik moet deze eerst selecteren en online opzoeken ( staat rechts bovenaan het scherm ),
Is de tekst in HTMLof in tekst verstuurd ?
Carpo.
-
U kunt het toestel op de volgende wijze terug zetten naar de fabrieksinstellingen:
- Schakel uw toestel volledig uit (niet op stand-by).
- Houd volumeknop omlaag en aan/uit knop ingedrukt tot het eerste logo verschijnt.
- Laat nu de toetsen los. Mocht u de melding 'no command' krijgen drukt u willekeurig op een van de volumeknoppen.
- Kies middels navigeren met de volumeknoppen voor Wipe Data/Factory Reset en bevestig uw keuze met de aan/uit knop.
- Kies in het volgende menu voor Yes en wacht totdat de reset is uitgevoerd.
- Kies nu in het eerste menu voor Reboot now, het toestel zal herstarten.
Test het toestel vervolgens in deze fabrieksinstellingen zonder u opnieuw aan te melden op uw Google account en zonder verdere Apps te installeren.
Indien het toestel dan correct functioneert kunt u stap voor stap uw Apps weer installeren en testen om zo te achterhalen welke het probleem veroorzaakt.
Zou wel een oplossing kunnen zijn, ik hou jullie op de hoogte.
Carpo.
- Schakel uw toestel volledig uit (niet op stand-by).
- Houd volumeknop omlaag en aan/uit knop ingedrukt tot het eerste logo verschijnt.
- Laat nu de toetsen los. Mocht u de melding 'no command' krijgen drukt u willekeurig op een van de volumeknoppen.
- Kies middels navigeren met de volumeknoppen voor Wipe Data/Factory Reset en bevestig uw keuze met de aan/uit knop.
- Kies in het volgende menu voor Yes en wacht totdat de reset is uitgevoerd.
- Kies nu in het eerste menu voor Reboot now, het toestel zal herstarten.
Test het toestel vervolgens in deze fabrieksinstellingen zonder u opnieuw aan te melden op uw Google account en zonder verdere Apps te installeren.
Indien het toestel dan correct functioneert kunt u stap voor stap uw Apps weer installeren en testen om zo te achterhalen welke het probleem veroorzaakt.
Zou wel een oplossing kunnen zijn, ik hou jullie op de hoogte.
Carpo.
Laatst gewijzigd door CARPO op 17 dec 2015, 15:18, 2 keer totaal gewijzigd.