Jobs - Jobs - Jobs
-
Gast
Gaat gij slapen als de kiekens op de stok kruipen , of verlicht ge uw huis met een carbure licht ? Ik kan me voorstellen dat ge water verwarmt op de stoof , gestookt met sprokkelhout uit een naburig bos , dat ge rondloopt met 3 dikke truien en 2 paar kousen in een overall of twee ... Allemaal juist ?MichelN schreef:...Zeg eens, kloefkapper, wat heb jij nu zoal ingeleverd behalve je dagelijks gezever hier?ze maken een taksshift waarbij de gepensioneerden het meest moeten inleveren en heb jij nog overschot.
-
Gast
ik wist het! michelN is er ook zo een . Geen belastingen betalen en maar afgeven op de rest die moet leven van 1100 per maand.paullamb schreef:Hoort ge ze weer komen?
Troela, Kloefkaffer. Wat een taal voor een geweze slimme zelfstandige die voor 40 euro per uur zijn camionette niet buiten reed.
Daar had ik toch meer wijze woorden van verwacht.
ik denk dat het zo'n manneke is ie direct meeloopt als Hij sttottroepen oproept.
-
Gast
ik blijf toch van mijn stoel vallen van wat ik hier soms lees.paullamb schreef:Nee, nee Albert, het is zo geen manneke.
Het was wel degelijk een ervaren stielman, maar of hij vroeger, kloefkapper, troela of rooie dief tegen zijn klanten zei, dat betwijfel ik.
ik ga regelmatig naar vergaderingen met senioren.
iedereen is daar een beetje ongerust met wat er nu gebeurd met gepensioneerden en bruggepensioneerden en zo.
op dit forum hoor ik dingen die ik nie tmogelijk had geacht.
door de taksshift betaald iederen méér voor alles en nog wat. anderen krijgen een deel via het loon terug... en toch...ach laat,maar
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Vrouwendag of niet...dit is stilaan maar zeker een cynische moppentopic geworden.
QUOTE: Troela, kloefkapper, rooie dief...
Een echt hoogstaande discussie kan men het bezwaarlijk noemen.
Maar ja, ik zie dat enkele notoire seniorennet-BéVé's zich van de ene topic naar de andere reppen, om er als de kippen bij te zijn, als er met modder gegooid kan worden.
Er is wel haast bij, want het weerbericht voorspelt weldra droger weer en dan resten enkel nog keien, om iedere senior met een andere mening, te stenigen.
"Sharia for Belgium" lacht in het vuistje, omdat deze vorm van kastijding hier al ingang kan vinden op een seniorenforum.
sw
QUOTE: Troela, kloefkapper, rooie dief...
Maar ja, ik zie dat enkele notoire seniorennet-BéVé's zich van de ene topic naar de andere reppen, om er als de kippen bij te zijn, als er met modder gegooid kan worden.
Er is wel haast bij, want het weerbericht voorspelt weldra droger weer en dan resten enkel nog keien, om iedere senior met een andere mening, te stenigen.
"Sharia for Belgium" lacht in het vuistje, omdat deze vorm van kastijding hier al ingang kan vinden op een seniorenforum.
sw
-
Gast
sharia voor belgium is dood,he?Silver Wolf schreef:Vrouwendag of niet...dit is stilaan maar zeker een cynische moppentopic geworden.![]()
QUOTE: Troela, kloefkapper, rooie dief...![]()
"Sharia for Belgium" lacht in het vuistje, omdat deze vorm van kastijding hier al ingang kan vinden op een seniorenforum.![]()
sw
Maar als BDW ook dit forum leest ziet hij hoe verdeeld senioren zijn. Dââr kan ik gerust nog heel wat pikken!
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Zelden of nooit voor halféén-één uur.The Spirit of Flanders schreef:Gaat gij slapen als de kiekens op de stok kruipen
Zelfs buiten hangen hier een paar 500W projectoren.of verlicht ge uw huis met een carbure licht ?
ACV inoxboiler met versnelde opwarming.Ik kan me voorstellen dat ge water verwarmt op de stoof ,
Buderus condensatieketel op stookolie.gestookt met sprokkelhout uit een naburig bos ,
Het is hier overal minstens 22°, 24 in de badkamer tijdens de bezettingsuren. Als gij wilt leven als een holbewoner, mij niet gelaten, met uw ellentrieke verwarming is dat normaal.dat ge rondloopt met 3 dikke truien en 2 paar kousen in een overall of twee ... Allemaal juist ?
-
Gast
ola, daar is er nog veel te rapen, bartje!MichelN schreef:Zelden of nooit voor halféén-één uur.The Spirit of Flanders schreef:Gaat gij slapen als de kiekens op de stok kruipenZelfs buiten hangen hier een paar 500W projectoren.of verlicht ge uw huis met een carbure licht ?ACV inoxboiler met versnelde opwarming.Ik kan me voorstellen dat ge water verwarmt op de stoof ,Buderus condensatieketel op stookolie.gestookt met sprokkelhout uit een naburig bos ,Het is hier overal minstens 22°, 24 in de badkamer tijdens de bezettingsuren. Als gij wilt leven als een holbewoner, mij niet gelaten, met uw ellentrieke verwarming is dat normaal.dat ge rondloopt met 3 dikke truien en 2 paar kousen in een overall of twee ... Allemaal juist ?
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Reeds jaren lang wordt een deel van Uw en mijn geld in de schoot geworpen van Van Hool. Sinds verleden jaar betalen wij nog een slof meer om deze ondernemer te ondersteunen. En dan spreek ik nog niet over de overheidsbestellingen die hem in de schoot worden geworpen dank zij sociale bedreigingen en extreem lobby werk. Zie hier het resultaat.................
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... eigd.dhtml
Ons geld verdwijnt naar Macedonië. Of is het weer het zoveelste dreigement voor het verwerven van extra bestellingen?
Het is te hopen dat de Vlaamse Leeuwen met groot opengesperde muilen klaar staan om hum aan te vallen, maar ik vrees dat de handschoen weer terecht is gekomen bij de vakbond.
Deze regering staat voor jobs, jobs, jobs .................die verdwijnen.
Ons geld verdwijnt naar Macedonië. Of is het weer het zoveelste dreigement voor het verwerven van extra bestellingen?
Het is te hopen dat de Vlaamse Leeuwen met groot opengesperde muilen klaar staan om hum aan te vallen, maar ik vrees dat de handschoen weer terecht is gekomen bij de vakbond.
-
dejules
De kannibaal schreef:Reeds jaren lang wordt een deel van Uw en mijn geld in de schoot geworpen van Van Hool. Sinds verleden jaar betalen wij nog een slof meer om deze ondernemer te ondersteunen. En dan spreek ik nog niet over de overheidsbestellingen die hem in de schoot worden geworpen dank zij sociale bedreigingen en extreem lobby werk. Zie hier het resultaat.................
IT-bedrijf IBM Belgium schrapt tegen eind dit jaar 233 van de 1.498 banen. Als reden noemt het bedrijf de stagnerende IT-markt en de zware concurrentie uit de lageloonlanden. De procedure-Renault is opgestart.
IBM wil zich herpositioneren, klinkt het. Het banenverlies treft bedienden en kaderleden. Vakbondsman Jan Meeuwens benadrukt dat het personeelsbestand zich met 1.498 banen al op "een historisch laagtepunt" bevond.
"De voorbije jaren heeft IBM de procedure-Renault telkenmale weten te vermijden door packages voor vrijwillig vertrek aan te bieden, waardoor mensen zelf opstapten en er geen ontslagen nodig waren. Daarom heeft deze beslissing om het sociaal overleg nu niet te omzeilen ons een beetje verwonderd. Het gaat dan ook om een groot aantal banen in één keer en de tijd is beperkt, aangezien IBM de banen tegen het einde van dit jaar geschrapt wil hebben", aldus Meeuwens.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.2597810
-
Eventjes een opmerking, uiteraard off-topic, maar verbloemde waarheden vragen om een antwoord.MichelN schreef:Als gij wilt leven als een holbewoner, mij niet gelaten, met uw ellentrieke verwarming is dat normaal.
Met allemaal het waanzinnige comfort, waar de schrijver zich mee heeft weten te omringen, viel hij als middenstander niet in de gratie van Louis van Leuven en kreeg hij geen aansluiting op de openbare riool. Deze hi-tech bewoner leeft te midden van zelf aangelegde rietvelden, om zijn excrementen op termijn te laten oplossen.
Persoonlijk verkies ik een hol met elektrische verwarming, boven de luxe suite, waar ik voortdurend rondloop met een stront smaak in de mond.
Terug bij de les en eindigen met een nuttige tip. Het is haast niet te geloven : Ministerraad keurt permanente fiscale en sociale regularisatie goed.
"Het wetsontwerp biedt particulieren en rechtspersonen de mogelijkheid hun fiscale en sociale toestand te regulariseren. Dat kan door spontaan de niet aangegeven inkomsten, sommen en btw-handelingen, maar ook fiscaal verjaarde kapitalen aan te geven, om zowel fiscale als strafrechtelijke immuniteit te bekomen..Grijpt de kans om je te regulariseren, alvorens het te laat is .[/b]
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ik vind het sterk dat twee bedrijven in België massaal mensen werkloos maken vanwege concurrentie uit de lage-loon-landen (sic). Tegelijk zeggen zij zelf zonder enige schroom dat zij zelf hun eigen concurrent zijn in die landen. IBM zit uiteraard in die landen maar ook Van Hool gaat zijn Belgische vestiging ondermijnen vanuit Macedonië. Hoe lang nog voor men gaat inzien dat arbeid, niet langer als richtsnoer mag dienen voor ons sociaal systeem?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Gast
Een fabriek sluiten via een omweg ( Macedonië ) zal voor het bedrijf goedkoper zijn dan ze hier rechtstreeks te sluiten en alles over te brengen zeker ?
-
Het Ford verhaal was niet de laatste aflevering van een reeks. Een nieuwe aflevering is in de maak.
http://www.demorgen.be/binnenland/ook-g ... -b03c9cf7/
Men kan beter al vast stoppen met de subsidiëring, en de centen ter beschikking houden om de ontslagen werknemers te begeleiden.
Ik ben eens nieuwsgierig als er per hoge graad van uitzondering niet opnieuw voor de aller-aller-aller laatste keer beroep zal gedaan worden op de formule van de brug pensioen regeling. Al met al is het een prima formule om een hoop volk in de miserie te storten.
http://www.demorgen.be/binnenland/ook-g ... -b03c9cf7/
Men kan beter al vast stoppen met de subsidiëring, en de centen ter beschikking houden om de ontslagen werknemers te begeleiden.
Ik ben eens nieuwsgierig als er per hoge graad van uitzondering niet opnieuw voor de aller-aller-aller laatste keer beroep zal gedaan worden op de formule van de brug pensioen regeling. Al met al is het een prima formule om een hoop volk in de miserie te storten.
-
Jockey - Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Naar het schijnt weet Rikske Bogaert het best hoe je dat doet,heb ik van horen zeggen hè,maar ja,daar hoor je ook veel van liegen...Dicksy schreef:Een fabriek sluiten via een omweg ( Macedonië ) zal voor het bedrijf goedkoper zijn dan ze hier rechtstreeks te sluiten en alles over te brengen zeker ?
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...