Jobs - Jobs - Jobs
-
Gast
deze week was er een crisisvergadering bij mijn ex werkgever.
Sinds dit jaar hebben ze 10% minder loonkosten.
Eerst en vooral was er een dankwoordje voor bart de wever dat hij dit mogelijk gemaakt heeft!
daarna was er overleg wat ze zouden oen met dat geld...
10% meer mensen aannemen (200 vacatures)
of de dividenten 20% verhogen......
na uren overleg is het dat tweede geworden!!!
0.90 ct per aandeel.
jobs,jobs,jobs, hahahhahahahhahahahhahaa
Eerst en vooral was er een dankwoordje voor bart de wever dat hij dit mogelijk gemaakt heeft!
0.90 ct per aandeel.
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Die bij Bekaert ontslagen zijn zonder brugpensioen maar met een redelijke staat van dienst en wedde kunnen zeker niet klagen met hun afscheidspremie gespreid over maximum 10 jaar.
Dit gaat bij sommigen over 10000den euros en meer.
En dit weet ik uit eerste bron , hij heeft er zijn huis mee afbetaald.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
U geeft wel bijzonder weinig details. Als de arbeidsovereenkomst onmiddellijk verbroken wordt met betaling van een opzeggingsvergoeding, kan men ten vroegste uitkeringen krijgen na de periode gedekt door de opzeggingsvergoeding. De man of vrouw krijgt dan misschien een smak geld, maar staat droog voor de komende 24 of 36 maanden. Indien het gaat om een werknemer onder de 45, dan is het misschien mogelijk dat hij snel ander werk kan vinden, en dan schiet er een flinke pot winst over. Is het een +50-er, dan is voor die mens een tijd van zware armoede op komst, want de kans dat hij werkloos blijft is bijna 100%. Gij kunt van mij rustig aannemen dat elke afgedankte boven de 50, een economisch en sociaal slachtoffer wordt. Zelfs het verplichte brugpensioen was geen geschenk om U over te verheugen. Ondertussen is het een sociale ramp geworden.voorn schreef:Die bij Bekaert ontslagen zijn zonder brugpensioen maar met een redelijke staat van dienst en wedde kunnen zeker niet klagen met hun afscheidspremie gespreid over maximum 10 jaar.
-
Gast
die onnozelaar van nmbs heeft 800 000 euro gepakt...voorn schreef:Die bij Bekaert ontslagen zijn zonder brugpensioen maar met een redelijke staat van dienst en wedde kunnen zeker niet klagen met hun afscheidspremie gespreid over maximum 10 jaar.
als er voor arbeiders eens een goeie regeling komt, is het kot te klein.
als die grote gangsters nog eens hun zakken bijvullen is dat geen probleem blijkbaar.
-
Gast
ik zeg geen namen, die die kwibussen doen je een proces aan als je ene komma verkeerd zetpastoor schreef:Bekaert Zwevegem.
-
Gast
10 000 euro....voorn schreef:Die bij Bekaert ontslagen zijn zonder brugpensioen maar met een redelijke staat van dienst en wedde kunnen zeker niet klagen met hun afscheidspremie gespreid over maximum 10 jaar.
als je zo goed op de hoogte bent, kan je ook eens schrijven hoeveel de voorziiter kreeg? en de ceo?
dank u.
die mensen kuisen hun gat af met 10 000 euro afscheidspremie
-
Gast
Wel ? Wat is je probleem ? Dat is toch allemaal heel wettelijke corruptie en bloedzuigerij ? Bartje vind dit heel normaal , en de blauwen vinden dat dit "zuurstof" is.albert229 schreef:deze week was er een crisisvergadering bij mijn ex werkgever.
0.90 ct per aandeel.
Tegenwoordig , onder de huidige regeringen , mag je niets anders dan dit verwachten.
En pas op , vandaag kreeg ik iets over de toekomstige electriciteitsfacturen te horen. We zijn nog niet aan de nieuwe patatjes toe ...
-
Gast
The Spirit of Flanders schreef:Wel ? Wat is je probleem ? Dat is toch allemaal heel wettelijke corruptie en bloedzuigerij ? Bartje vind dit heel normaal , en de blauwen vinden dat dit "zuurstof" is.albert229 schreef:deze week was er een crisisvergadering bij mijn ex werkgever.
0.90 ct per aandeel.
Tegenwoordig , onder de huidige regeringen , mag je niets anders dan dit verwachten.
En pas op , vandaag kreeg ik iets over de toekomstige electriciteitsfacturen te horen. We zijn nog niet aan de nieuwe patatjes toe ...
ik hoorde bartje ook al bezig op zijn persoonlijke zender vtm: in juni zijn ze daar terug: ze gaan nog lang niet ver genoeg!!
we zijn nu allemaal boos op die verkeersleiders, maar we zouden beter eens allemaal het werk neerleggen!
-
Gast
ok. één conctrete vraag: tot nu toe werd al zo'n 12 miljard gepakt; 6 miljoen gezinnen, gemiddeld 2000 euro. WELKE PUT IS DAARMEE GEVULD??????????????voorn schreef:En hoe vult u dan die putten?
Door de Panama Paper mannen hun geld af te pakken. En daar hebt u uw leven lang voor gekozen.
de schuld stijgt rapper dan ooit, het begrotingstekort was groter dan ooit.
WELKE PUT IS AL GEVULD?
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
De luchthavens zijn onveilig......al jaren
De justitie is een puinhoop
Het leger is bewapend uit den tijd van Napoleon
De wegen zijn jaren niet onderhouden
Groen en andere kwieten verhinderen economische projecten
En dat alles komt door 2 jaar NVA
-
Gast
zoals ik dacht...geen antwoord op welke putten gevuld zijn.voorn schreef:De luchthavens zijn onveilig......al jaren
dan zeg ik het maar zelf: al het geld dat tot nu gepakt werd van de gezinnen gaat rechtstreeks naar de bedrijven.