TO BASH OR NOT TO BASH: that is the question!
-
Wilsophie - Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24
Man, maak er geen drama van . Sommige mannen doen me denken aan andere subforums, daar ken ik ze dan van. Jouw ken ik alleen van de computerafdelingen. En nu kom je hier buurten. Gezellig toch? Er is geen Berlijnse muur toch?paullamb schreef:Dat snappen wij Wilsophie. U bent daar kampioene in heb ik begrepen. Ik neus inderdaad nogal eens rond en zie dat u al een paar keer een ban opgelopen heeft. Is het u dat waard om telkens een andere nickname te gebruiken om weer te gaan bashen?
Blijf dan aub bashen in de eigen topics en sleur er hier " software" niet bij.
Het is daar nu rustig en over de deskundigheid daar zullen de vraagstellers zich wel uitspreken.
En waar kun jij zien dat ik een paar keer een ban heb opgelopen? Het lijkt wel een ziekte als je het zo zegt.
Ben ik wel benieuwd naar. Iedereen mag nicknamen gebruiken toch?
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Het is één forum met verschillende "onderdelen" ik zie niet in waarom ik hier niet over computerhulp mag praten, als dat een onderdeel is van een topic en ik dat zie als psychologisch of filosofisch verantwoord. Bovendien ben ik breed georiënteerd, van keukenfreak tot computerfreak met een religieuze hobby.
Win10Home-32bit-RAM4GB-IE11-FF-Chrome-MBAM-AdwCleaner-Ccleaner
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Oude koeien uit de gracht halen heeft weinig zin.Maar us weet toch dat u op Seniorennet geband bent geweest? Alsook op het forum waar iemand u een " geestelijke trol" toebedacht'
De omschrijving van trol indachtig, ga ik het laatste woord aan u laten.
Ik ga me daarna nederig neerleggen bij uw wijze woorden.
Maar mag ik nog even vermelden dat u zich vergist in "man"
-
Vesselin - Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52
Gelukkig maar!Wilsophie schreef:Ben ik wel benieuwd naar. Iedereen mag nicknamen gebruiken toch?
Stel je voor dat iedereen met Naam en Toenaam bekend was... Het geweld zou nog toenemen en misschien fysieke vormen aannemen!
Vervolgens,bvb, zoekt de gekwetste persoon het adres op van de snoodaard die hem/haar "getraumatiseerd" heeft, gaat zijn ruiten ingooien, in zijn brievenbus plassen, of op zijn dorpel schijten!
De nare gevolgen zouden niet meer te overzien zijn!
The difference between a Miracle and a Fact is exactly the difference
between a mermaid and a seal.
-- Mark Twain
between a mermaid and a seal.
-- Mark Twain
-
paullamb schreef:Oude koeien uit de gracht halen heeft weinig zin.Maar us weet toch dat u op Seniorennet geband bent geweest? Alsook op het forum waar iemand u een " geestelijke trol" toebedacht'
Vorige week is nog een ban uitgedeeld en ik heb begrepen dat in principe deze informatie een zaak is tussen het forumlid en de moderator en niet wordt bekend gemaakt.
Dus wat hier allemaal gezegd wordt over mij is een aantasting van de privacy en is puur mij belasteren. Ik neem je dat zeer kwalijk.
-
Dat soort dingen gebeuren helaas wel.Vesselin schreef:Gelukkig maar!Wilsophie schreef:Ben ik wel benieuwd naar. Iedereen mag nicknamen gebruiken toch?
Stel je voor dat iedereen met Naam en Toenaam bekend was... Het geweld zou nog toenemen en misschien fysieke vormen aannemen!
Vervolgens,bvb, zoekt de gekwetste persoon het adres op van de snoodaard die hem/haar "getraumatiseerd" heeft, gaat zijn ruiten ingooien, in zijn brievenbus plassen, of op zijn dorpel schijten!
De nare gevolgen zouden niet meer te overzien zijn!![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Wilsophie op 16 apr 2016, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dan bij deze mijn excuus. Het is harder aangekomen dan ik bedoeld had.sacho schreef:Hoe u mij beledigd en gekwetst heb neem ik u ook kwalijk.
Ik hoop dat de eerste soep die u maakt zuur wordt.
Overigens is het beledigen zo op een forum heel iets anders dan dat men gaat opsporen wie er achter de poster zit en dat gaat verspreiden.
Voor de belediging vraag ik dus vergeving. Maar let op dat ik bedreigd word en dat is wel heel iets anders, ik hoop dat je dat beseft.
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Waar en hoe hebt u de regels overschreden, Paullamb? Ik neem aan dat andere fora hier niet mogen aangehaald worden, maar de tekst staat er wel degelijk, nietwaar. Bovendien hebt u dat gecorrigeerd.paullamb schreef:Dat mag u.Als ik de regels overschreden heb, ben ik in fout!
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Uw excuus is te laat, al drie uur is er een mail naar de moderator.Wilsophie schreef:Dan bij deze mijn excuus. Het is harder aangekomen dan ik bedoeld had.sacho schreef:Hoe u mij beledigd en gekwetst heb neem ik u ook kwalijk.
Ik hoop dat de eerste soep die u maakt zuur wordt.
Overigens is het beledigen zo op een forum heel iets anders dan dat men gaat opsporen wie er achter de poster zit en dat gaat verspreiden.
Voor de belediging vraag ik dus vergeving. Maar let op dat ik bedreigd word en dat is wel heel iets anders, ik hoop dat je dat beseft.
U had vroeger moeten weten. Ik heb maar een grapje gemaakt en u beledigt mij met een staatsdrama.
Laatst gewijzigd door sacho op 16 apr 2016, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.