TRUMP wordt een goede president
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Wat mij blijft verbazen is, hoe onwaarschijnlijk groot de drijfkracht van de hang naar macht wel kan zijn. Trump doet zich duidelijk geweld aan om niet als en geweldenaar over te komen. Zijn afgemeten gebaartjes zijn duidelijk ingeoefend maar niet eigen gemaakt. Hij lijkt in zijn jongste toespraken echt op een marionet. Clinton daarentegen schijnt alle remmen te hebben losgegooid, zij gilt zich als een razende de stem uit het lijf. Clinton komt over als iemand die een OD aan cocaïne heeft gesnoven, Trump lijkt dan weer onder de morfine te zitten. Toch fascinerend hoe mensen zich kunnen gedragen als hun hormonen hen de baas worden.
Laatst gewijzigd door socrates op 07 nov 2016, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
De moeilijkste opdracht bij het samenstellen van het Nieuws is het filteren ervan. Vaak is het belangrijkste nieuws precies datgene dat niet in "Het Nieuws" komt. Afgaand op de officiële nieuwsberichten is België vaak een land waar niets gebeurt. De enkele kranten die niet door één (groepsgat schijten zie Breugel) staan voor 2/3 vol met voetbal en andere sportuitslagen en voor de rest met verkeersongelukken of spectaculaire familiedrama's. Steeds meer wordt ons geleerd in beelden te denken, lettertekens zijn te abstract, met enkele grote foto"s heb je al gauw een pagina gevuld en één beeld zegt meer dan honderd woorden. (zegt men)albert229 schreef:vroeger vond ik dat iedereen op school het nieuws zou moeten volgen !Dicksy schreef:Hier komt al heel lang geen nieuws meer op. Ik kijk alleen naar de VRT alsik zit naar het nieuws te kijken. Opnieuw leugens uit Syrie. Het zogezegde syrische bevrijdingsleger verovert Raqqa. Op de beelden zie je gewoon de amerikanen lopen...
het weerbericht komt presenteren. En ja die mag van mij leugens vertellen, dat is haar vergeven.![]()
De rest van VRT/VTM den boom in
nu moet je al héél goed mee zijn om te doorzien waar een stukje waarheid in zit!
ps.... als pvda ooit de meerderheid haalt in belgie, zullen de amerikanen ook hier massavernietigingswapens vinden!
Laatst gewijzigd door socrates op 07 nov 2016, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Ik vond Zeeuws Meisje ("maar nu moet ik weg, hoor") of het Fa-meisje van de maand tien keer interessanter. En daarbij, die staat altijd met haren balkon voor de Balkan.Dicksy schreef: Hier komt al heel lang geen nieuws meer op. Ik kijk alleen naar de VRT als
het weerbericht komt presenteren. En ja die mag van mij leugens vertellen, dat is haar vergeven.![]()
De rest van VRT/VTM den boom in
-
plopperdeplop - Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Eerst krijgt de FBI baas van republiekeinen het verwijt dat hij té lang heeft gewacht om de mails openbaar te maken.Nu hij die andere mails wél openbaar maakte krijgt hij van de democraten het verwijt dat hij dit zo laat niet mocht doen volgens de wet.Feit is dat de VS zich voor de ganse wereld van haar slechtste kant heeft laten zien en hopelijk geen navolging zal krijgen in andere landenvoorn schreef:Trup verklaard dat het onmogelijk is 650.000 e-mails te chekken in acht dagen.
Elke normaal begaafde Amerikaan kan toch niet geloven dat man 650.000 e-mails kan schrijven in een ambstermijn.
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Gelezen op de televisie?LUC7515 schreef:Zopas gelezen!!!!!!!
Een koppel met pensioen hier in België met een gemiddeld bedrag van 2500 naar 2800 euro inkomen is een veel voorkomende situatie.
Voor eenzelfde koppel in Amerika is dit ook de standaardmaat.
Om in de VS 2500/2800€ (2700-3000 USD) maandelijks pensioen te krijgen moet je als koppel minstens 170.000/200.000 USD jaarlijks verdiend hebben en beiden tot je 65e - eerder tot je zeventigste - en een volledige loopbaan gewerkt hebben.Als Clinton wint in de staat California, zou hun inkomen met 300$ à 500$ verminderen per jaar.
Het probleem (een van de vele in) Californië is dat pensioners bij bosjes in Nevada gedomicilieerd zijn waar ze 0% income tax betalen.
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Wikileaks legt nieuw Clintonschandaal bloot:
http://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld/ ... ar-AAk04Bn
Als de Amerikanen nu nog voor dat valse serpent durven stemmen, bewijst het dat het kiekens zonder kop zijn.
En kiekens worden met haar en huid opgevreten door serpenten.
De Amerikanen zullen het dan vier jaar mogen uitzweten. Eigen schuld dikke bult.
Maar de rest van de wereld deelt ondertussen wel mee in de schade.
Als de Amerikanen nu nog voor dat valse serpent durven stemmen, bewijst het dat het kiekens zonder kop zijn.
De Amerikanen zullen het dan vier jaar mogen uitzweten. Eigen schuld dikke bult.
Ondank is 's werelds loon
-
Gast
moet je gewoon eens het kiessysteem bekijken....LUC7515 schreef:https://www.scientias.nl/de-vijf-meest- ... esidenten/
Zal Clinton bij deze club behoren
"kiesmannen"...
is er eigenlijk verschil tussen russische, chinese, amerikaanse "democratie"??
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Dergelijk vergelijkingsmateriaal is totaal irrelevant en werkt op termijn demotiverend voor de gemiddelde werknemer.LUC7515 schreef:http://www.hpdetijd.nl/2015-03-24/infog ... er-wereld/
Verdiensten overal ter wereld.
Het schept bij de meeste jongeren verwachtingen die nooit kunnen gerealiseerd worden.Wie geloof hecht aan dergelijke cijfers, weigert elk werknemers contract dat hem wordt aangeboden omwille van een voorgestelde onderbetaling. De jongeren zullen maanden werkloos blijven, om uiteindelijk totaal gedemotiveerd hun aanvangssalaris bij te stellen.
Wie een beetje met de voeten op de grond blijft staan kijkt naar de netto verdiensten die worden gepubliceerd door "Vacature". Het netto aanvangsloon van een ganse hoop mensen, komt niet boven de 1400 € per maand uit.
Wie 30 is en al een aantal jaren meedraait, gaat met 1800 € naar huis met een master diploma op zak. Een telefoon, een tablet, en een groepsverzekering, moeten het geheel nog wat opfleuren.
-
uoona - Lid geworden op: 23 feb 2005, 21:48
Die haat tegen Clinton, zou dit er ook niet mee te maken hebben dat zij een vrouw is, terwijl die haters mannen zijn!maior domus schreef:Wikileaks legt nieuw Clintonschandaal bloot:
Wat die kosten van de bruiloft betreft, hier gebeuren ook zulke zaken, als de bobo's aan het potje zitten, maken ze er gebruik van!
-
Gast
Die haat tegen Clinton, zou dit er ook niet mee te maken hebben dat zij een vrouw is, terwijl die haters mannen zijn!
Wat die kosten van de bruiloft betreft, hier gebeuren ook zulke zaken, als de bobo's aan het potje zitten, maken ze er gebruik van![/quote]
ik kan toch niet geloven dat er nu nog iemand stemt voor of tegen iemand voor zijn (haar) geslacht.?
't is gewoon een onmogelijke keuze.
de clinton maffia of de trump bende....
Wat die kosten van de bruiloft betreft, hier gebeuren ook zulke zaken, als de bobo's aan het potje zitten, maken ze er gebruik van![/quote]
ik kan toch niet geloven dat er nu nog iemand stemt voor of tegen iemand voor zijn (haar) geslacht.?
't is gewoon een onmogelijke keuze.
de clinton maffia of de trump bende....
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Kom kom uoona.uoona schreef: Die haat tegen Clinton, zou dit er ook niet mee te maken hebben dat zij een vrouw is, terwijl die haters mannen zijn!
Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik ook Karel De Gucht haat, en dat is een man.
Maar wel even corrupt als La Clinton.
Het heeft dus eerder daarmee te maken.
En ik hou van mensen die tegen het verrotte systeem schoppen.
En dat zijn nu eenmaal meestal mannen.
Wilders, De Winter, Trump ...
Ondank is 's werelds loon
-
Gast
Het enige dat in deze hele verkiezingscampagne de bovenhand gehaald heeft om Trump zwart te maken was zijn vuilbekkerij.Die haat tegen Clinton, zou dit er ook niet mee te maken hebben dat zij een vrouw is, terwijl die haters mannen zijn!
Wat die kosten van de bruiloft betreft, hier gebeuren ook zulke zaken, als de bobo's aan het potje zitten, maken ze er gebruik van!
Het enige dat in deze verkiezingsstrijd de boven gehaald heeft om Clinton zwart te maken is haar e-mailaffaire die haar aangewreven wordt.
Ergens iets gelezen in onze media van Clinton wie haar grootste sponsors zijn, S.A. en Soros bv. ( voor wat hoort wat ) !
Wel zoekt dan maar eens wat op over S.A. en Soros en spit dan ook haar Clinton Foundation maar eens uit dan weet je met wel crapuul deze dame zich laat omringen, trek er wel een dagje voor uit want het zal nodig zijn.
Haat tegen Clinton is misschien ver gezocht maar dit doortrapt wicht komt met alles weg wat ze uitspookt en reeds uitgespookt heeft en dat stoot tegen de borst en die moet vanaf januari de wereld gaan leiden. !
Ze zal de wereld inderdaad gaan leiden als het voor de wereld maar geen lijden wordt.
Geef mij dan maar de vuilbekkerij van Trump.