Droedels

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

18 nov 2016, 13:23

chérie schreef: zal wel te ver geozcht zijn hé
hier moet lk je volkomen gelijk geven :lol:

wat zie je hier? ik wil maar 2 dingen horen, dus geen details
Sita

18 nov 2016, 18:15

aanblik ?

Er hangt vanalles aan het colablik.

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

18 nov 2016, 20:01

nee Sita, er hangt helemaal niets aan het colablik, het wordt wel gedeeltelijk verborgen door iets

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

19 nov 2016, 18:59

GEEN TV-RECLAME?

(op de schermpjes vermindert het colablik steeds tot er bijna niks meer is
en soms wordt ons dat gegund, soms ook niet, naargeang welke zender)

of zit ik op een ttoaal verkeerd spoor?
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

19 nov 2016, 22:42

het is nog fout cherie, maar je maakt vorderingen :wink:
Sita

20 nov 2016, 12:11

Blik achter de schermen?

Wordt soms gegund en soms niet.
Colablik zit deels verstopt.

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

20 nov 2016, 13:09

zou best kunnen! goed gezien Sita maar dan was ik nog 'ver' van de oplossing hé :lol: zou er niet opgekomen hebben..nu afwachten...
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
Sita

20 nov 2016, 13:30

chérie schreef:dan was ik nog 'ver' van de oplossing hé :lol: zou er niet opgekomen hebben..nu afwachten...
Het waren nochtans de "schermpjes" uit jouw vorige antwoord
die mij op het idee brachten, chérie :)

Of het de juiste oplossing is, dat blijft nog afwachten

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

20 nov 2016, 15:31

Sita schreef:Blik achter de schermen?

Wordt soms gegund en soms niet.
Colablik zit deels verstopt.
natuurlijk is het dit, gemakkelijk hé :lol:

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

20 nov 2016, 19:48

:lol: natuurlijk! dat hebben wij (jij sita) weer goed gedaan!
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

21 nov 2016, 09:02

eendracht maakt macht, ja toch cherie :lol:

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

21 nov 2016, 15:39

zeker weten! :lol:
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
Sita

23 nov 2016, 21:41

Afbeelding

-----------------

zoekwerk voor de samenwerkende vennootschap :)

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

24 nov 2016, 08:57

zal even duren denk ik maar 'k ben er mee bezig :lol:
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

24 nov 2016, 10:23

TOVERNEGEN = T over negen ??
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus