Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
18 nov 2016, 13:23
chérie schreef:
zal wel te ver geozcht zijn hé
hier moet lk je volkomen gelijk geven
wat zie je hier? ik wil maar 2 dingen horen, dus geen details
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
18 nov 2016, 20:01
nee Sita, er hangt helemaal niets aan het colablik, het wordt wel gedeeltelijk verborgen door iets
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
19 nov 2016, 18:59
GEEN TV-RECLAME?
(op de schermpjes vermindert het colablik steeds tot er bijna niks meer is
en soms wordt ons dat gegund, soms ook niet, naargeang welke zender)
of zit ik op een ttoaal verkeerd spoor?
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
19 nov 2016, 22:42
het is nog fout cherie, maar je maakt vorderingen

-
Sita
20 nov 2016, 12:11
Blik achter de schermen?
Wordt soms gegund en soms niet.
Colablik zit deels verstopt.
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
20 nov 2016, 13:09
zou best kunnen! goed gezien Sita maar dan was ik nog 'ver' van de oplossing hé

zou er niet opgekomen hebben..nu afwachten...
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
Sita
20 nov 2016, 13:30
chérie schreef:dan was ik nog 'ver' van de oplossing hé

zou er niet opgekomen hebben..nu afwachten...
Het waren nochtans de "schermpjes" uit jouw vorige antwoord
die mij op het idee brachten, chérie
Of het de juiste oplossing is, dat blijft nog afwachten
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
20 nov 2016, 15:31
Sita schreef:Blik achter de schermen?
Wordt soms gegund en soms niet.
Colablik zit deels verstopt.
natuurlijk is het dit, gemakkelijk hé

-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
20 nov 2016, 19:48

natuurlijk! dat hebben wij (jij sita) weer goed gedaan!
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
21 nov 2016, 09:02
eendracht maakt macht, ja toch cherie

-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
21 nov 2016, 15:39
zeker weten!

een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
24 nov 2016, 08:57
zal even duren denk ik maar 'k ben er mee bezig

een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

socrates
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
- Locatie: EUROPA
24 nov 2016, 10:23
TOVERNEGEN = T over negen ??
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus