TRUMP wordt een goede president
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Vermits die religie (Jaïnisme) ook geen god kent, beschouw ik die ook niet als een "gods"dienst.Wil. schreef:Veel zuiverder en geweldlozer dan het jaïnisme ga je niet gemakkelijk vinden. Zij zullen niet op een insect trappen als ze het kunnen vermijden. De wortelen van groenten eten ze niet omdat je dan de plant belet om nog verder te groeien.
Degenen die het voorbeeld van Jezus minutieus volgen, zul je waarschijnlijk nooit een wapen zien gebruiken. Er zijn echter wel kerkvaders geweest die strijd voor het goede hebben gerationaliseerd en mogelijk gemaakt.
JC was ook bepaald geen "ghandi", denk maar wat hij met de tollenaars deed in de tempel en hoe wreedaardig zijn vader was in het eerste hoofdstuk van hun boek.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je mag de fouten van de vader niet toewijzen aan de zoon.
Inderdaad, met die tollenaars heeft hij zich eens goed laten gaan. Stel je voor, koorden tot een zweep maken... iets voor in een horrorfilm. Ooit iets gehoord van de levenswandel van Mohammed?
Inderdaad, met die tollenaars heeft hij zich eens goed laten gaan. Stel je voor, koorden tot een zweep maken... iets voor in een horrorfilm. Ooit iets gehoord van de levenswandel van Mohammed?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
plopperdeplop - Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Om het nu eens in u eigen woorden te zeggen: wat heeft dat nu allemaal te maken met het onderwerp "Trump wordt een goede president"?Wil. schreef:Je mag de fouten van de vader niet toewijzen aan de zoon.
-
Het lijkt er steeds meer op dat Trump zich -voor de Amerikanen- aandient als de nieuwe Messias. Zij zijn nu het uitverkoren volk en het Rijk der Wereld zal hen opnieuw toebehoren. Wie niet met Trump is, is tegen hem, de media zijn zijn Farizeeën. Zijn mirakels zijn de alternatieve feiten. 
-
Dat is blijven plakken, hé, plopper? We zijn op de vorige bladzijde zachtjes afgegleden van Trump naar de eenzijdige media, naar censuur van de media en op Sennet, naar geweldloosheid en naar geweldloze bewegingen en godsdiensten.plopperdeplop schreef: Om het nu eens in u eigen woorden te zeggen: wat heeft dat nu allemaal te maken met het onderwerp "Trump wordt een goede president"?![]()
Als ik hier in dit topic ineens iets zou gaan posten over de complexiteit van de belastingbrief en de verschillende aftrekposten, dan zou dat een onbegrijpbare inbreng zijn. Dan zou een vraag als die van jou op haar plaats zijn.

Ik ken niets van economie dus ik verwacht dat u mij eens zou toelichten wat het verband is tussen een stijgende rente en dito inflatie en het beleid van Trump. Dat kon ik alleszins niet afleiden uit de inhoud van de link die jij hierboven plakte?LUC7515 schreef:Ik heb je reeds geschreven dat je de beurs moet in het oog houden.socrates schreef:Ondertussen zijn we toch bijna een halfjaar aan het "Trumpen" in welke mate en waarom is Trump ondertussen een goeie president gebleken ?
http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/ ... 25___.html
-
Is dat een goede maatstaf om de kwaliteit van een president te beoordelen? Bush was dan wellicht een slechte, want die heeft 2 keer een crash meegemaakt. En Obama waarschijnlijk een heel goede want onder zijn beleid is de beurs enorm gestegen tot nieuwe recordhoogte.LUC7515 schreef:Ik heb je reeds geschreven dat je de beurs moet in het oog houden.

Gast
Die renteverhoging was al voorspeld ( en beloofd ) nog voordat er met de verkiezingen werd begonnen. Trump of de republikeinen zitten daar niets voor tussen , alsof het heropenen van kolenmijnen en het bouwen van een muur iets zou betekenen voor een beursgang ....LUC7515 schreef:Ik heb je reeds geschreven dat je de beurs moet in het oog houden.socrates schreef:Ondertussen zijn we toch bijna een halfjaar aan het "Trumpen" in welke mate en waarom is Trump ondertussen een goeie president gebleken ?
Heeft die "gewone bevolking" invloed op de beurs en/of de rente ?LUC7515 schreef: Alle beloftes van Obama zijn nooit uitgevoerd t.o.v. de gewone bevolking.
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Samen met de Waalse minister-president!berretz schreef:Een miljardendeal aan wapens met SA, ook nog een met Qatar, die vent verdient de nobelprijs voor de vrede .
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
De wapendeal van 110 miljard tussen de VS en Saoedi-Arabië is fake news'
Vorige maand bracht Amerikaans president Trump een bezoek aan Saoedi-Arabië. Zijn regering kondigde aan dat het een wapendeal van 110 miljard dollar had afgesloten met het koninkrijk. Het enige probleem: er is geen deal. Het is fake news.
Er zijn slechts een handjevol intentieverklaringen, maar geen contracten. Veel daarvan zijn aanbiedingen waarvan de defensie-industrie denkt dat de Saoedis er ooit interesse in zullen hebben. Tot nu toe is er nog niets ter beoordeling naar de Senaat gestuurd. Het Defensie Veiligheids- en Samenwerkingsagentschap, het departement binnen het Pentagon dat wapenverkoop overziet, noemt het "voorgenomen verkopen". Geen van de deals die tot nu toe bekend gemaakt zijn zijn nieuw. Ze zijn allemaal gestart onder de regering van Obama. (Knack 15/6)
Vorige maand bracht Amerikaans president Trump een bezoek aan Saoedi-Arabië. Zijn regering kondigde aan dat het een wapendeal van 110 miljard dollar had afgesloten met het koninkrijk. Het enige probleem: er is geen deal. Het is fake news.
Er zijn slechts een handjevol intentieverklaringen, maar geen contracten. Veel daarvan zijn aanbiedingen waarvan de defensie-industrie denkt dat de Saoedis er ooit interesse in zullen hebben. Tot nu toe is er nog niets ter beoordeling naar de Senaat gestuurd. Het Defensie Veiligheids- en Samenwerkingsagentschap, het departement binnen het Pentagon dat wapenverkoop overziet, noemt het "voorgenomen verkopen". Geen van de deals die tot nu toe bekend gemaakt zijn zijn nieuw. Ze zijn allemaal gestart onder de regering van Obama. (Knack 15/6)
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Benieuwd wat "The Donald" hier gaat van vinden:
Ford verplaatst productie Focus van Mexico naar China
De Amerikaanse autobouwer Ford heeft dure investeringsplannen voor productie van zijn nieuwe Focus in Mexico nu volledig geschrapt. De nieuwe versie van het model zal vanaf de tweede helft van 2019 grotendeels in China en later ook in Europa gebouwd worden. Dat heeft Ford bekendgemaakt. De nieuwe plannen zouden een besparing van een half miljard dollar opleveren.
http://www.msn.com/nl-be/financien/fina ... spartanntp
...en als hij dat heeft verteerd krijgt hij het volgende op zijn bord als dessert
'Tesla gaat auto's bouwen in China'
Tesla gaat auto's bouwen in China. De maker van elektrische auto's is dicht bij een overeenkomst met Shanghai om daar een fabriek te bouwen, meldden bronnen aan persbureau Bloomberg. De deal zou volgende week al gesloten kunnen worden
http://www.ad.nl/economie/tesla-gaat-au ... ~a5e5719b/
De Amerikaanse autobouwer Ford heeft dure investeringsplannen voor productie van zijn nieuwe Focus in Mexico nu volledig geschrapt. De nieuwe versie van het model zal vanaf de tweede helft van 2019 grotendeels in China en later ook in Europa gebouwd worden. Dat heeft Ford bekendgemaakt. De nieuwe plannen zouden een besparing van een half miljard dollar opleveren.
...en als hij dat heeft verteerd krijgt hij het volgende op zijn bord als dessert
Tesla gaat auto's bouwen in China. De maker van elektrische auto's is dicht bij een overeenkomst met Shanghai om daar een fabriek te bouwen, meldden bronnen aan persbureau Bloomberg. De deal zou volgende week al gesloten kunnen worden
-
Gast
Bedrijven zullen altijd zelf beslissen wat ze willen doen , desnoods gaan de CEO's zelf zich tot Chinees laten naturaliseren ... De echte reden is uiteraard dat de Chinese markt kollosaal groot is , dat China electrische auto's genegen is , en dat ieder automerk , ook Ford , in de toekomst electrische wagens zal produceren.Paul Siemons schreef:Benieuwd wat "The Donald" hier gaat van vinden:
-
Dat zal wel zo zijn, maar toch is ook in China het aandeel van de elektrische en hybride auto's nog beperkt. Van de 28 miljoen nieuwe auto's die vorig jaar werden gekocht in China, waren er 315.000 'new energy' wagens. Ik reken het voor u uitThe Spirit of Flanders schreef:De echte reden is uiteraard dat de Chinese markt kollosaal groot is , dat China electrische auto's genegen is , en dat ieder automerk , ook Ford , in de toekomst electrische wagens zal produceren.
In dit land was de procentuele toename van de elektrische auto's groter in 2016: 1,6%

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.