Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.

17 jun 2017, 11:02

Het was een goede week: slechts 200 doden hebben mohammedanen gemaakt tijdens de voorbije ramadanweek. De vorige twee weken haalden we gemiddeld 500 doden per week.

Benieuwd of de religie van de vrede er nog een 'spurtje' uitperst tijdens de laatste week.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.

18 jun 2017, 14:27

Een imam in het Australische leger neemt het op voor een extremistische groepering en wil dat het Australisch leger ophoudt met vechten tegen ISIS.

Senator Bernardi heeft de kat de bel aangebonden en eist het ontslag uit het leger van de imam. Die is nl. een openlijk supporter van de groep 'Hizb ut-tahrir', een 'radicale' groepering die de wereldwijde toepassing van de sharia wil en die de democratie wil afschaffen. Een kalifaat oprichten onder islamitische principes is het doel van de groep.

De woordvoerder van de regering zegt dat de imam in eigen naam sprak omdat hij buiten het leger steun geeft aan de radicale beweging. Hij blijft bijgevolg het vertrouwen genieten van de regering.

Begrijpe wie kan. Trojaans paardje?

Bron: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -imam.html

Wil.

19 jun 2017, 10:14

Zou dit ook hier kunnen gebeuren?

In Pakistan brengt een vader zijn 4-jarige dochter op haar eerste schooldag naar een madrassa om er de godsdienst te leren.
Wanneer hij haar 's middags weer gaat ophalen, bevindt zij zich in het kantoor van de opperste geestelijke, bewusteloos. Zij werd naar het ziekenhuis gebracht. Ze is verkracht - waarschijnlijk door de geestelijke leider die ook verdwenen is - en heeft een chirurgische ingreep nodig om 'geheeld' te kunnen worden.

We hebben ons deel van pedofiele priesters ook gehad, maar in sommige islamitische landen is pedofilie op een andere manier bepaald: zodra de 'vrouw' het gewicht van de man kan dragen, is seks toegelaten.

In Pakistan is de getuigenis van 4 mannen nodig om een verkrachting te kunnen bewijzen. Of die aanwezig waren, stond niet in het artikel.

Bron: https://shariaunveiled.wordpress.com/20 ... an-school/

Wil.

19 jun 2017, 11:04

Dat wil lukken. Mijn vorige posting is nog niet helemaal opgedroogd of ik lees hier op de website van de bbc:
Afbeelding
Waarom gebeurde dat misbruik? Les niet goed geleerd, hé, kindjes (tussen 5 en 11j) :

The offences took place between 1996 and 2006 at the Woodville Road mosque.
The court heard Sadiq "took advantage of his position" and touched the four girls inappropriately as a form of punishment, abusing the girls if they made a mistake while reciting the Koran.

frits1955

19 jun 2017, 16:02

Man rijdt in op voetgangers aan Londense moskee: "Ik ga alle moslims vermoorden"

Deze nacht (van zondag op maandag dus) is in Londen een bestelwagen ingereden op voetgangers nabij een moskee. Daarbij vielen een dode en tien gewonden. De aanval gebeurde toen er op het trottoir al een man eerste hulp kreeg. Die man is het dodelijke slachtoffer. Volgens de politie is het te vroeg om te concluderen dat het overlijden van die man verband houdt met de aanslag. Alle slachtoffers zijn moslim. Volgens ooggetuigen schreeuwde de man: "Ik ga alle moslims vermoorden." Britse media melden voorts dat ooggetuigen hem hoorden roepen, nadat hij op mensen was ingereden: "Ik heb mijn aandeel geleverd."

Het incident gebeurde voor de deur van organisatie Muslim Welfare House, aldus de Muslim Council op Twitter. Dit gebouw ligt vlak bij de moskee in Finsbury Park. Het zou vanwege de ramadan extra druk zijn geweest op straat. De hulpdiensten zijn massaal ter plaatse en Seven Sisters Road is afgesloten.

Volgens de Britse Moslimraad is de wagen opzettelijk ingereden op de gelovigen, en deed de bestuurder dat uit islamofobie.

Vreemd toch - hier nog niks van gelezen. Wil. - beetje zitten slapen?
Gast

19 jun 2017, 16:10

Volgens de Britse Moslimraad is de wagen opzettelijk ingereden op de gelovigen, en deed de bestuurder dat uit islamofobie.
Het moet niet altijd van dezelfde kant komen !

frits1955

19 jun 2017, 16:31

Haja - die mooie christelijke deugden: oog om oog, tand om tand.

Wil.

19 jun 2017, 16:40

frits1955 schreef:Man rijdt in op voetgangers aan Londense moskee: "Ik ga alle moslims vermoorden"

Deze nacht (van zondag op maandag dus) is in Londen een bestelwagen ingereden op voetgangers nabij een moskee. Daarbij vielen een dode en tien gewonden. De aanval gebeurde toen er op het trottoir al een man eerste hulp kreeg. Die man is het dodelijke slachtoffer. Volgens de politie is het te vroeg om te concluderen dat het overlijden van die man verband houdt met de aanslag. Alle slachtoffers zijn moslim. Volgens ooggetuigen schreeuwde de man: "Ik ga alle moslims vermoorden." Britse media melden voorts dat ooggetuigen hem hoorden roepen, nadat hij op mensen was ingereden: "Ik heb mijn aandeel geleverd."

Het incident gebeurde voor de deur van organisatie Muslim Welfare House, aldus de Muslim Council op Twitter. Dit gebouw ligt vlak bij de moskee in Finsbury Park. Het zou vanwege de ramadan extra druk zijn geweest op straat. De hulpdiensten zijn massaal ter plaatse en Seven Sisters Road is afgesloten.

Vreemd toch - hier nog niks van gelezen. Wil. - beetje zitten slapen?
Toch wel. Nu is het wachten tot we zijn geloofsboek vinden waarin staat dat hij alle moslims moet doden die zich niet aan ons aanpassen.
Zodra we dat boek vinden, gaan we anderen die dezelfde inzichten hebben kunnen 'deradicaliseren'.
Tot gisteren was hij een gematigde westerling maar hij heeft waarschijnlijk onze grondwet 'geperverteerd' . Hoogstwaarschijnlijk werd hij afgewezen door de maatschappij waarin hij leefde.
Soooo sad.

Genoeg gelachen. Wat is nu eigenlijk het punt van je posting? Wil je daarmee iets bewijzen of aanduiden? Trap dan alvast niet in de drogredenering die gemakkelijk wordt naar voor geschoven: de variatie op de 90-jarige rokende grootvader. Eén uitzondering weerlegt niet de massa bewijsmateriaal die voorhanden is.

We hebben tot nu meer dan 1.200 doden tijdens de ramadan door toedoen van moslims. We hebben anderzijds zeer misschien één dode of meer waarschijnlijk een tiental gewonden ten gevolge van anti-islam en anti-moslimhaat.

De eerste reeks moordenaars en moslimterroristen krijgen de goedkeuring van Allah en zijn profeet, voor wie zij het tenslotte deden. Daarom som ik ze ook op in het draadje dat als titel draagt: 'Ban de islam uit het Westen'
Dat ene individu krijgt de goedkeuring van .... ja, van wie eigenlijk? Welke titel zou er boven die posting van jou mogen staan, zodat de inhoud mooi past bij de titel?
Laatst gewijzigd door Wil. op 19 jun 2017, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

19 jun 2017, 16:41

Haja - die mooie christelijke deugden: oog om oog, tand om tand.
Dien zijn kaken zullen murw geslagen zijn zeker van telkens de andere wang toe te keren !

voorn

19 jun 2017, 16:45

Moest er eens van komen. Heeft anders lang geduurd.

frits1955

19 jun 2017, 16:53

"Wil je daarmee iets bewijzen of aanduiden?"

Helemaal niets - alleen dat je aan alle kanten verdwaasde idioten kan vinden die denken dat ze hun eigen fanatisme, frustraties en fundamentele opvattingen moeten afreageren met dodelijk geweld.

Wil.

19 jun 2017, 17:03

frits1955 schreef:"Wil je daarmee iets bewijzen of aanduiden?"

Helemaal niets - alleen dat je aan alle kanten verdwaasde idioten kan vinden die denken dat ze hun eigen fanatisme en fundamentele opvattingen moet afreageren met dodelijk geweld.
En ik had je nog gewaarschuwd. Toch het 'rokende-grootvader-drogargument' gebruiken. Tsss, tssss..

In 2017 al iets meer dan 1.000 terroristische islamaanvallen verspreid over een kleine 50 landen met meer dan 7.200 dodelijke slachtoffers.

Daarnaast minder dan een handvol terroristische aanvallen vanuit alle andere godsdiensten en atheïstische hoek samen, met praktisch geen doden.

Maar toch "dat je aan alle kanten verdwaasde idioten kan vinden die denken dat ze hun eigen fanatisme en fundamentele opvattingen moet afreageren met dodelijk geweld"
En over dodelijk geweld gesproken? Is dat zo in dit geval?? Dat is absoluut niet duidelijk. Die ene man waren ze immers al aan het behandelen toen die van eraan kwam.

frits1955

19 jun 2017, 17:30

"Toch het 'rokende-grootvader-drogargument' gebruiken. Tsss, tssss.. "

Kom jongen, stop eens met dat gezwets - dat heeft er niets mee te maken.
Ik stel slechts vast dat je overal gestoorde idioten kan vinden. Waar jij nooit rekening wil mee houden is met machogedrag, persoonlijkheidsstoornissen, gefrustreerde eenzaten, gekken en noem maar op. En neen, die staan niet in je boekje en neen, die passen niet in je haatpraatjes over de islam. En ja, nu kan jij weer een heel epistel plaatsen enz enz.

Wil.

19 jun 2017, 18:46

frits1955 schreef:"Toch het 'rokende-grootvader-drogargument' gebruiken. Tsss, tssss.. "

Kom jongen, stop eens met dat gezwets - dat heeft er niets mee te maken.
Als je wat langer naar school was geweest en boven het schoolmeesterniveau was uitgestegen, dan zou je de basisprincipes van statistiek kennen. Dat is voor jou volkomen terra incognita en daarom kwetter jij wat cafépraat die op niets gestoeld is.
(Ik heb voldoende respect voor schoolmeesters maar tegelijk een gezonde kritische ingesteldheid om hen eerst te laten bewijzen wat er in het vat zit. Daar mangelt het wel bij jou.)

Wanneer twee thesissen op het eerste gezicht allebei valabel lijken, en de ene de andere tegenspreekt, dan dient een statistisch onderzoek duidelijkheid te brengen. Dat is het geval met de rokende 90-jarige die geen kanker krijgt, terwijl de wetenschap op basis van een brede steekproef besluit dat er wel degelijk een correlatie bestaat tussen roken en kanker.

Dat principe is hier aan de orde.
Die ene Londenaar die 10 mensen verwondt (geen doden, blijkt nu) is de rokende grootvader. Dát aanhalen als een 'bewijs' dat je bij alle groeperingen gefrustreerde fundamentalisten hebt, is in tegenstrijd met de statistisch relevante vaststellingen van 7.200 doden uit 1.000 moslimaanslagen op een klein half jaar tijd.

En ja, nu kan jij weer een heel epistel plaatsen enz enz.
Oei, prikt het dat ik in heel begrijpbare termen hier voor iedereen duidelijk maak hoe je logisch dient te redeneren en dat je daarin faalt? Zit er nog een steentje in je schoen van in de geprivatiseerde Britse spoorwegen waar je het deksel op de neus kreeg? Krijg je nog altijd een beetje het zuur als je eraan denkt hoe ik je oren gewassen heb betreffende die inspecteur islam ?

In plaats van een onderbouwd epistel zal er wel een one-liner te bedenken vallen die voor deze situatie geschikt is zeker?

Wil.

19 jun 2017, 19:08

En het treintje bolt door:

Vanmiddag is in het centrum van Londen, vlak bij Paddington Station, een politieagent aangevallen door een mand die 'Allahu Akbar!' riep. (bij welke obediëntie zou die horen?) .

De man is geboeid afgevoerd. Het feit wordt niet als een terreurdaad benoemd.