Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

09 aug 2017, 11:08

Die hoax is ook al lang gekend, frits....ken je deze: mijn huisarts is overvallen en vermoord :evil: .....het kan de wraak zijn van weer dezelfde overvallers als de vorige keer, die daarvoor 2 jaar in de bak kregen en, wat dacht je: terug vrij zijn en asieleisers waren, die dan ook nog zijn patiënten waren....tot zover dat ondankbare ongedierte, hulp krijgen en dan je helper vermoorden....zulk beestachtig geweld komt dichter en dichterbij hé..hopelijk lezen ALLE GEITENWOLLENSOKKEN en POLITICI dit eens HEEL GOED!!! :evil:

MichelN

09 aug 2017, 11:57

frits1955 schreef:En nu is er ook al een speciale boerka zone op de bus!
In onze contreien is er één zone waar de burka, niqab of hijab thuisoort: nergens.

frits1955

09 aug 2017, 18:50

"Die hoax is ook al lang gekend, frits...."

Die foto heeft de ronde gedaan op extreemrechtse sites en daar werd er gevloekt en getierd dat het een lust was. Een hoop bevooroordeelde idioten ziet niet eens dat het een foto van lege buszetels is. :lol:
Ice

09 aug 2017, 20:16

frits1955 schreef:"Die hoax is ook al lang gekend, frits...."

Die foto heeft de ronde gedaan op extreemrechtse sites en daar werd er gevloekt en getierd dat het een lust was. Een hoop bevooroordeelde idioten ziet niet eens dat het een foto van lege buszetels is. :lol:
De rest weer niet gelezen, nee? Of is dat maar bijzaak?! Een fake foto en de commentaar erop, uiteraard door rechts, is toch zoveel belangrijker dan een méns die naast de deur wordt afgemaakt, nietwaar? 8O

Wil.

09 aug 2017, 21:52

Nogmaals Zweden.

De minister van binnenlandse zaken, Morgan Johansson , stelt dat Zweden het burgerschap van terugkerende ISIS-strijders niet wil/kan afnemen.
Het hoofd van de politie, Nord, is het er niet mee eens en wil de aanpak van het V.K. navolgen. Daar gebeurt dat wél en werd van 40 radicale jongens het paspoort ingetrokken.

De Zweedse veiligheidsdienst SAPO claimt dat er minstens 2.000 radicale moslims aanwezig zijn in het land. 10 jaar geleden waren dat er minder dan 200.
Bron: http://bit.ly/2vnwWrq
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer

09 aug 2017, 23:51

Die burka verkleedpartijen doet men om ons op stang te jagen, te provoceren. Ik ga nogal veel te voet en dan ben je soms onopgemerkt ipv een auto.
Toevallig stond de voordeur open en de burka's waren mekaar aan't oppeppen, plooien glad te maken met nog wat venten erbij.
De auto in en dan rijden ze naar de straat van hun moskee om te paraderen .
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

plopperdeplop

10 aug 2017, 09:33

Wil. schreef:Nogmaals Zweden.

De minister van binnenlandse zaken, Morgan Johansson , stelt dat Zweden het burgerschap van terugkerende ISIS-strijders niet wil/kan afnemen.
Het hoofd van de politie, Nord, is het er niet mee eens en wil de aanpak van het V.K. navolgen. Daar gebeurt dat wél en werd van 40 radicale jongens het paspoort ingetrokken.

De Zweedse veiligheidsdienst SAPO claimt dat er minstens 2.000 radicale moslims aanwezig zijn in het land. 10 jaar geleden waren dat er minder dan 200.
Bron: http://bit.ly/2vnwWrq
Welke minister zou hier dan het iniatief moeten gaan nemen opdat terugkerende ISIS-strijders hun paspoort kwijt geraken.Is dat binnenlandse zaken...Justitie of iemand anders? Als bewezen is dat "ze" daar werkelijk gevochten hebben is dat voor mij de logica zelve.Alleen weet ik niet of dat wettelijk zou kunnen voor Europa.

Wil.

10 aug 2017, 10:54

Elke gemeente in dit land kan deze mensen uitschrijven uit het bevolkingsregister. In belgie is dat al enkele keren gebeurd.

Wil.

10 aug 2017, 12:14

Afbeelding

Dit zijn de 18 veroordeelden die betrokken waren in een netwerk van sex-trafficking (verhandelen van kinderen voor prostitutie)

De slachtoffers waren steeds blanke Britse meisjes. De daders waren op één na afkomstig uit een achtergrond van Bangladesh, Pakistan, India, Irak, Iran en Turkije. Op de tweede rij (2e links) staat een blanke vrouw die ook betrokken was, maar die geen verkrachting wordt verweten. Zij verhandelde 'slechts' kinderen.

Er waren 278 slachtoffers. De jongste maar 13 jaar oud!

Op deze blz. lees je onderaan wat die daders zoal op hun kerfstok hebben. http://www.bbc.com/news/uk-england-40879427 Op deze BBC-site wordt het woord racisme nergens gebruikt. En dit in tegenstelling tot wat je hier bv. leest: http://ind.pn/2uswuH8 waar te lezen staat: "Newcastle sex ring victims suffered 'profoundly racist crime', says former CPS chief"

Stel je even voor dat een groep blanke Britten zo'n netwerk had opgezet en enkel gekleurde moslimmeisjes als doelgroep had genomen. Zou de BBC dan ook het woord racisme achterwege laten, denk je? Wat zegt dat over de BBC?

plopperdeplop

10 aug 2017, 21:50

Wil. schreef:Elke gemeente in dit land kan deze mensen uitschrijven uit het bevolkingsregister. In belgie is dat al enkele keren gebeurd.[/quote

Als het erop aankomt om alles zomaar klakkeloos te gaan geloven wat er hier soms gepost word dan komt mijn "slecht karakter" steeds naar boven.
Zo heb ik op googel ingetikt "iemand uitschrijven uit het bevolkingsregister"
En wat men daarover kan lezen is het feit dat dit niet zo vanzelf sprekend is zoals ge hier komt te zeggen.Te veel om het hier te plaatsen.Wat ik ook las is als je uitgeschreven bent je nog steeds alle rechten behoud.Wat dat zou inhouden daar heb ik niks van weergevonden.
Gast

10 aug 2017, 21:59

Wat ik ook las is als je uitgeschreven bent je nog steeds alle rechten behoud.Wat dat zou inhouden daar heb ik niks van weergevonden.
De schrapping heeft verschillende negatieve gevolgen: De identiteitskaart wordt dan ongeldig, waardoor deze persoon het recht op een uitkering of een vergoeding verliest. Een job vinden wordt moeilijk en een bankrekening openen of zelfs behouden gaat niet meer.

Een artikel uit 2014:

Joëlle Milquet: 'De Wever mag dat doen'

Minister van Binnenlandse Zaken Joëlle Milquet (CDH) reageert dat Bart De Wever zelf mag beslissen over het schrappen van Antwerpenaren. "Dat is een eenvoudige toepassing van de gemeentelijke wet." Milquet betwijfelt wel of deze maatregel zal helpen in het tegenhouden van jongeren om naar Syrië te gaanvechten. (Belga/TV/SD

http://www.knack.be/nieuws/belgie/de-we ... 97491.html

Wil.

11 aug 2017, 10:38

Oh, Scandinavia!

In Finland heeft de jongerenafdeling van de Groene Partij het weer bruin gebakken. Hun stelling is: 'Islamitische mannen hebben het recht om meerdere vrouwen te hebben' .

De groenen hebben daar een boontje voor de islamideologie. De reden: omdat ze virulent anti-Israël zijn.

Dat brengt heel wat vrouwen in de Groene Partij wel in een moeilijk parket: ze noemen zich in meerderheid feministen, maar tóch komt nu deze stelling naar boven drijven.
De 'logica' achter hun denkbeelden is deze: de Finnen moeten de overheid niet laten beslissen welke soort relaties de mensen willen aangaan. De wet moet zich niet moeien met het aantal noch met het gender van de betrokken partners. De groene jongerenafdeling steunt evenmin het idee dat een huwelijk per se iets moet zijn tussen een man en een vrouw en dat dit de enige vorm zou zijn die door de staat wordt goedgekeurd.

Bron: http://tundratabloids.com/2017/08/finla ... ple-wives/

plopperdeplop

11 aug 2017, 11:54

Al wie zegt dat onschuldige mensen doden gehonoreerd zal worden met 77 maagden in het paradijs is een grote leugen.Deze uitspraak komt uit de mond van de koning van Marokko .Stond gisteren in een Franstalige krant. En dat is toch een niet van de minste.

Jockey

11 aug 2017, 12:28

plopperdeplop schreef:Al wie zegt dat onschuldige mensen doden gehonoreerd zal worden met 77 maagden in het paradijs is een grote leugen.Deze uitspraak komt uit de mond van de koning van Marokko .Stond gisteren in een Franstalige krant. En dat is toch een niet van de minste.
Plopper,spijtig genoeg is voor een terrorist een koning van Marokko van geen tel.
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

jure

11 aug 2017, 13:33

Wil. schreef:Oh, Scandinavia!

In Finland heeft de jongerenafdeling van de Groene Partij het weer bruin gebakken. Hun stelling is: 'Islamitische mannen hebben het recht om meerdere vrouwen te hebben' .

De groenen hebben daar een boontje voor de islamideologie. De reden: omdat ze virulent anti-Israël zijn.

Dat brengt heel wat vrouwen in de Groene Partij wel in een moeilijk parket: ze noemen zich in meerderheid feministen, maar tóch komt nu deze stelling naar boven drijven.
De 'logica' achter hun denkbeelden is deze: de Finnen moeten de overheid niet laten beslissen welke soort relaties de mensen willen aangaan. De wet moet zich niet moeien met het aantal noch met het gender van de betrokken partners. De groene jongerenafdeling steunt evenmin het idee dat een huwelijk per se iets moet zijn tussen een man en een vrouw en dat dit de enige vorm zou zijn die door de staat wordt goedgekeurd.

Bron: http://tundratabloids.com/2017/08/finla ... ple-wives/
Beste Wil.dit is wel al lang een natte droom van vele mannen. Meer dan een vrouw mogen hebben en het zelf voor het zeggen hebben. :D :D
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.