Ban de islam uit het Westen
-
Ice
Wellicht de volgende vluchtelingenstroom voor europa die voor onze pensioenen komen zorgen?frits1955 schreef:"Ik heb hierover niets gehoord in het nieuws op de radio. "
In India, Nepal en Bangladesh worden vele miljoenen getroffen door enorme overstromingen en allicht duizenden doden- ik heb daarover nauwelijks iets gehoord in het nieuws op de radio. Houston daarentegen is al dagen het item waarmee die nieuwsuitzendingen openen. Een totaal non-event als het geleuter over Diana Spencer die 20 jaar geleden omkwam valt tot in den treure te beluisteren op de openbare zenders...Zo is het altijd wel wat.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Wat mag dat toch zijn dat Europa zo aantrekkelijk maakt voor landverhuizers ? Wij hebben hier weinig grondstoffen, geen olie, diamant of coltan, wat dan wel ?Ice schreef: Wellicht de volgende vluchtelingenstroom voor europa die voor onze pensioenen komen zorgen?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Ice
Een beschaving en sociale vangnetten, waar alleen nog landverhuizers mogen ge(mis)bruik van maken en de autochtone bevolking legaal voor bestolen wordt omdat ze te mondig zijn, teveel burgerrechten en welvaart hebben en terug in het gareel moeten geduwd worden door armoede.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Een voorbeeld van een migrant in Zwitserland.
Abu Ramadan kwam in Zwitserland aan in 1998 en kreeg er asiel in 2004 omdat de Libische regering hem vervolgde omwille van zijn banden met de moslim broederschap. Sindsdien heeft Abu R. 620.000 dollar aan sociale zekerheidsuitkeringen ontvangen van het Europese land.
Hoewel Abu nu al zo'n 20 jaar in Zwitserland woont, spreekt hij amper Frans of Duits en heeft hij nooit een vaste baan gehad. Hij is nu 64 en zal binnenkort recht (!) hebben op een staatspensioen.
Terwijl hij mooi het geld van de Zwitserse belastingbetalers binnenrijft, ijvert deze salafist voor de introductie van de sharia in het land en spoort hij moslims aan om NIET te integreren in de Zwitserse gemeenschap.
Recentelijk preekte hij nog in een moskee in Bern en sprak er deze woorden:
"Oh, Allah, ik vraag u om de vijanden van onze godsdienst te vernietigen. Vernietig de joden, de christenenm, de hindoes, de Russen en de sjiieten. Ik vraag U om ze allemaal te vernietigen en om de islam tot zijn vormalige glorie te laten weerkeren."
https://www.srf.ch/news/schweiz/abu-ram ... aatskosten
Hoe zeggen we het weer? Bijten naar de hand die je voedt?
Het blijft raar hoe mensen die de heilige teksten bestudeerd hebben, zo op het - volgens ons - verkeerde pad terecht komen.
Abu Ramadan kwam in Zwitserland aan in 1998 en kreeg er asiel in 2004 omdat de Libische regering hem vervolgde omwille van zijn banden met de moslim broederschap. Sindsdien heeft Abu R. 620.000 dollar aan sociale zekerheidsuitkeringen ontvangen van het Europese land.
Hoewel Abu nu al zo'n 20 jaar in Zwitserland woont, spreekt hij amper Frans of Duits en heeft hij nooit een vaste baan gehad. Hij is nu 64 en zal binnenkort recht (!) hebben op een staatspensioen.
Terwijl hij mooi het geld van de Zwitserse belastingbetalers binnenrijft, ijvert deze salafist voor de introductie van de sharia in het land en spoort hij moslims aan om NIET te integreren in de Zwitserse gemeenschap.
Recentelijk preekte hij nog in een moskee in Bern en sprak er deze woorden:
"Oh, Allah, ik vraag u om de vijanden van onze godsdienst te vernietigen. Vernietig de joden, de christenenm, de hindoes, de Russen en de sjiieten. Ik vraag U om ze allemaal te vernietigen en om de islam tot zijn vormalige glorie te laten weerkeren."
https://www.srf.ch/news/schweiz/abu-ram ... aatskosten
Hoe zeggen we het weer? Bijten naar de hand die je voedt?
Het blijft raar hoe mensen die de heilige teksten bestudeerd hebben, zo op het - volgens ons - verkeerde pad terecht komen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
plopperdeplop - Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Ja Willy.Voor mijn part mocht die pipo direct het land uitgezet worden wegens het prediken van haat.Voor jou is dat waarschijnlijk geen probleem wegens u overtuigde gedacht van de voor u zo geprezen vrijemeningsuiting. 
-
plopperdeplop - Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Voor sommigen is het toch wat té veel gevraagd om eens in google in te tikken:" sociale zekerheid voor asielzoekers" Daar kan iedereen lezen hoe de vork feitelijk aan de steel zit.Maar neen, uit hun nek kletsen is het liefst wat ze doen.Soms vraag ik me af is dat nu uit onwil of is dat uit dommigheid dat men dat doet.socrates schreef:Wat mag dat toch zijn dat Europa zo aantrekkelijk maakt voor landverhuizers ? Wij hebben hier weinig grondstoffen, geen olie, diamant of coltan, wat dan wel ?Ice schreef: Wellicht de volgende vluchtelingenstroom voor europa die voor onze pensioenen komen zorgen?
-
Ice
Zeur toch zo niet, plop. Zometeen ga je nog ontkennen dat erkende vluchtelingen en niet-erkende asielzoekers met een 'kroostrijk' gezin fiscale teruggaven krijgen terwijl ze geen cént belasting betalen!
Ik heb google theorie, die zelden up-to-date of accuraat is, niet nodig om de praktijk te kennen uit eerste hand en door getuigen 'op het veld', bovendien zijn de achterpoortjes nergens terug te vinden.
Zoals met alles zijn er een pák 'aanpassingen, voorwaarden en veranderingen, élke week wel zuigt de politiek iets nieuw uit hun duim zodat geen kat haar jongen nog terugvindt in die opgezette ingewikkelde regeltjes om te verdoezelen dat de autochtonen de doelgroep zijn om uit te sluiten en voordelen enkel voor vreemden geldt.
Voordelen worden ook bewust stilgehouden zodat niemand ze aanvraagt, pas als er ruchtbaarheid aan wordt gegeven, weten mensen waarop ze recht hebben in dat doolhof, enkel: asielzoekers en migranten worden wel zeer goed geïnformeerd hoe en waar ze terecht kunnen om hun voordelen allerhande op te eisen, daarvoor krijgen ze zelfs 'begeleiding' met tolk.....bovendien worden ocmw-medewerk(st)ers en andere 'hulpverleners' verboden om vanuit hun functie SZ fraude van vreemd gespuis te melden.
Het is een feit dat autochtonen wel SZ in stand moeten houden maar er zelf steeds minder gebruik van kan/mag maken door 'voorwaarden', SZ wordt steeds meer voorbehouden aan migranten/asielzoekers.
Wie dat nog steeds niet ziet, is stekeblind.
Ik heb google theorie, die zelden up-to-date of accuraat is, niet nodig om de praktijk te kennen uit eerste hand en door getuigen 'op het veld', bovendien zijn de achterpoortjes nergens terug te vinden.
Zoals met alles zijn er een pák 'aanpassingen, voorwaarden en veranderingen, élke week wel zuigt de politiek iets nieuw uit hun duim zodat geen kat haar jongen nog terugvindt in die opgezette ingewikkelde regeltjes om te verdoezelen dat de autochtonen de doelgroep zijn om uit te sluiten en voordelen enkel voor vreemden geldt.
Voordelen worden ook bewust stilgehouden zodat niemand ze aanvraagt, pas als er ruchtbaarheid aan wordt gegeven, weten mensen waarop ze recht hebben in dat doolhof, enkel: asielzoekers en migranten worden wel zeer goed geïnformeerd hoe en waar ze terecht kunnen om hun voordelen allerhande op te eisen, daarvoor krijgen ze zelfs 'begeleiding' met tolk.....bovendien worden ocmw-medewerk(st)ers en andere 'hulpverleners' verboden om vanuit hun functie SZ fraude van vreemd gespuis te melden.
Het is een feit dat autochtonen wel SZ in stand moeten houden maar er zelf steeds minder gebruik van kan/mag maken door 'voorwaarden', SZ wordt steeds meer voorbehouden aan migranten/asielzoekers.
-
Als dat dan zo is, wat is daar dan de logische verklaring voor?Ice schreef:Zeur toch zo niet, plop. Zometeen ga je nog ontkennen dat erkende vluchtelingen en niet-erkende asielzoekers met een 'kroostrijk' gezin fiscale teruggaven krijgen terwijl ze geen cént belasting betalen!
-
Plopper, jij hebt een verdomd kort geheugen, man. Ik heb mijn visie op de vrije meningsuiting heel duidelijk beschreven. Die is totaal. Dat houdt ook het uiten van Negationisme in en het spotten met álles. Behalve ! oproepen tot moord of geweld. Daar houdt je vrije meningsuiting op.plopperdeplop schreef:Ja Willy.Voor mijn part mocht die pipo direct het land uitgezet worden wegens het prediken van haat.Voor jou is dat waarschijnlijk geen probleem wegens u overtuigde gedacht van de voor u zo geprezen vrijemeningsuiting.
Herlees de eerste posting op deze blz. : https://www.seniorennet.be/forum/viewto ... &start=870
Dat heb ik voordien geschreven, Plopper, waarom kom je dan met dat argument boven als je hoort dat hier een man duidelijk vraagt om joden en christenen en de rest van de ongelovigen te doden?
Ik denk dat ik jouw intellectuele grenzen nu héél goed ken.
Laatst gewijzigd door Wil. op 01 sep 2017, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Even terzijde:
De vrijheid van meningsuiting is dus haast een absoluut en haast onbeperkt recht ? Is dat een recht dat ontstaat bij je geboorte of wordt het je al dan niet toegekend door een of ander gezagsorgaan ?
De vrijheid van meningsuiting is dus haast een absoluut en haast onbeperkt recht ? Is dat een recht dat ontstaat bij je geboorte of wordt het je al dan niet toegekend door een of ander gezagsorgaan ?
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Orders van Europa:Als dat dan zo is, wat is daar dan de logische verklaring voor?
https://www.europa-nu.nl/id/vh1aly4653w ... atiebeleid
Maar het vlaams blok zag de bui al hangen in 1992.
https://re-act.be/2015/08/27/70-puntenp ... elzoekers/Tot slot komt De Wever af met een programmapunt uit het 70-puntenplan van het Vlaams Blok uit 1992. Zo wil hij een aparte sociale zekerheid voor asielzoekers: “Eens iemand erkend is als vluchteling, krijgt hij een leefloon, kan hij een sociale woning aanvragen, krijgt hij kindergeld. Bovendien krijgen ze vaak ook nog eens voorrang op andere burgers, omdat ze dakloos zijn. Dat is moeilijk uit te leggen aan mensen die al hun hele leven aan het systeem bijdragen. Dus ik denk dat een apart sociaal statuut voor erkende vluchtelingen iets is waarover nagedacht moet worden.” En wat schreef het Vlaams Blok 23 jaar geleden?
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Dat recht, naast andere, is er vanzelfsprekend vanaf de geboorte. Lees bv. de onafhankelijkheidsverklaring van de VS:socrates schreef:Even terzijde:
"we hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness."
Het recht op leven: ontstaat dat bij de geboorte? Wordt het je toegekend door een gezagsorgaan?
Idem met het recht op 'liberty'; freedom of speech is één van de vier freedoms die de Amerikanen kennen.

tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Er zijn er die het recht op vrije meningsuiting niet kunnen verdragen.De vrijheid van meningsuiting is dus haast een absoluut en haast onbeperkt recht ?
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... hout.dhtml
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Om echt te weten hoe iedereen er over denkt zou je een verplicht referendum moeten houden met de vraag: "Vind je dat Bart De Wever dit mocht zeggen? Ja/Neen" (Al 506 reacties op HLN!)tokkio schreef:Er zijn er die het recht op vrije meningsuiting niet kunnen verdragen.De vrijheid van meningsuiting is dus haast een absoluut en haast onbeperkt recht ?![]()
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... hout.dhtml
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!