Ban de islam uit het Westen
-
Ice
Euh....dat zückerberg en co/twitter etc.....deel uitmaken en werden uitgenodigd om de jaarlijkse bilderberg vergadering bij te wonen verklaart waarom ze censuur toepassen op politiek niet-correcte uitspraken en élke kritiek op islam weren.Wil. schreef:Op welke manier is het aanklagen van vrouwelijke genitale verminking nadelig voor de reclameboodschappen? Zou het afblokken van een sterk ethische uitspraak niet eerder omgekeerd werken?
Is het opkomen voor slachtoffers van groepsverkrachting slecht voor de zaken? Of toont deze zet van Zückerberg dat hij anti-rechts is en tolereert hij die meningen niet? Wil hij niet dat er in de stinkende brij van het verkrachtingschandaal wordt geroerd?
Sociale media en internet betekenen macht, manipulatie van de massa en vooralsnog kan de elite niet openlijk censureren en dirigeren dus hebben ze die ventjes mee in bad getrokken.
Blijkbaar brengt hun smoelenboek, twitter, instagram etc...nog niet genoeg op voor deze machtsgeile, hebzuchtige zielepoten die onze vrijheden opofferen.
-
plopperdeplop - Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Wat hoor en wat lees ik vandaag.Den Theo gaat een grote groep vluchtelingen legaal laten overbrengen van uit Syrie naar ons land.Mooi iniatief van Vranken die alle steun verdient. Alleen......is hij zekers dat daar geen potenciele terroristen gaan tussen zitten want dat zijn allemaal mensen die de koran lezen en volgens sommigen hier doen die alles wat daar in geschreven staat.
Theo Theo toch.... wat doet ge nu!
Theo Theo toch.... wat doet ge nu!
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Voor mij is het ook de eerste keer dat ik iets negatiefs over Borgerocco heb gehoord! Echt waar!frits1955 schreef:"Het is dus OVERDUIDELIJK wat zich in borgerokko heeft afgespeeld, "
Vertel - jij was er dus bij? Eindelijk een objectief ooggetuigenverslag.
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Jockey - Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
... ...
Het is dus OVERDUIDELIJK wat zich in borgerokko heeft afgespeeld, enkel struisvogels steken hun kop weer in hun gat.
En dat bdw daarop reageert en eindelijk benoemt wat niet mag gezegd worden, dat schiet geitenwollensokken en allochtonen/moslims in het verkeerde keelgat maar hij heeft wél gelijk!
Bovendien weet ik niet of jullie het gemerkt hebben maar op de 'wandeling' (want betoging werd niet aangevraagd of goedgekeurd) als 'signaal' aan bdw was er géén moslim te bespeuren!!! Je waant je in marokko in borgerokko maar er was geen kopvod, zwart spook of soepjurk te bespeuren.
Wél domme belgen, groen en sp.a idioten die opkomen voor moslims om politie aan te vallen!!! Hoe achterlijk kun je zijn?
Waar was idioot jahjah en consoorten dan nu? Laffe ratten, zij zullen wel lachen dat domme belgen de kastanjes voor hen uit het vuur halen, in hun eigen fikken snijden en opkomen ter verdediging van allochtone moslims om politie en gezag aan te mogen vallen! On-voor-stel-baar!
En dat bdw dan tegelijkertijd dit 'incident' aangrijpt om verkiezingspropaganda te voeren om VB kiezers te lokken...tja, zo werkt dat politiek zootje nu eenmaal.... Groen en sp.a doen hier toch NET hetzelfde![/quote]
Je hebt 100% gelijk ICE! En laat het nu toch weer diegenen zijn die gemanipuleerde beelden als bewijs willen aanvoeren die zitten te janken van "Jij was er dus bij!!!" Neen,inderdaad,je was er niet bij,maar jij gebruikt wel je verstand. Vèèl belangrijker...
Het is dus OVERDUIDELIJK wat zich in borgerokko heeft afgespeeld, enkel struisvogels steken hun kop weer in hun gat.
En dat bdw daarop reageert en eindelijk benoemt wat niet mag gezegd worden, dat schiet geitenwollensokken en allochtonen/moslims in het verkeerde keelgat maar hij heeft wél gelijk!
Bovendien weet ik niet of jullie het gemerkt hebben maar op de 'wandeling' (want betoging werd niet aangevraagd of goedgekeurd) als 'signaal' aan bdw was er géén moslim te bespeuren!!! Je waant je in marokko in borgerokko maar er was geen kopvod, zwart spook of soepjurk te bespeuren.
Wél domme belgen, groen en sp.a idioten die opkomen voor moslims om politie aan te vallen!!! Hoe achterlijk kun je zijn?
Waar was idioot jahjah en consoorten dan nu? Laffe ratten, zij zullen wel lachen dat domme belgen de kastanjes voor hen uit het vuur halen, in hun eigen fikken snijden en opkomen ter verdediging van allochtone moslims om politie en gezag aan te mogen vallen! On-voor-stel-baar!
En dat bdw dan tegelijkertijd dit 'incident' aangrijpt om verkiezingspropaganda te voeren om VB kiezers te lokken...tja, zo werkt dat politiek zootje nu eenmaal.... Groen en sp.a doen hier toch NET hetzelfde![/quote]
Je hebt 100% gelijk ICE! En laat het nu toch weer diegenen zijn die gemanipuleerde beelden als bewijs willen aanvoeren die zitten te janken van "Jij was er dus bij!!!" Neen,inderdaad,je was er niet bij,maar jij gebruikt wel je verstand. Vèèl belangrijker...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
"e hebt 100% gelijk ICE! En laat het nu toch weer diegenen zijn die gemanipuleerde beelden als bewijs willen aanvoeren die zitten te janken van "Jij was er dus bij!!!" Neen,inderdaad,je was er niet bij,maar jij gebruikt wel je verstand. Vèèl belangrijker..."
Ha, die beelden zijn weeral fake beelden. Doeme toch, dat ik daar weer niet aan gedacht heb.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Zweden:
de vluchtelingen die daar aankomen beweren vaak dat ze nog minderjarige kinderen zijn. Men heeft nu een flink aantal van hen getest en het blijkt dat 83% van de 'kinderen' volwassenen zijn.
De tests werden uitgevoerd door het Nationaal Instituut voor Geneeskunde.
Bron (Zweeds) : http://www.friatider.se/senaste-siffror ... barn-vuxna#
de vluchtelingen die daar aankomen beweren vaak dat ze nog minderjarige kinderen zijn. Men heeft nu een flink aantal van hen getest en het blijkt dat 83% van de 'kinderen' volwassenen zijn.
De tests werden uitgevoerd door het Nationaal Instituut voor Geneeskunde.
Bron (Zweeds) : http://www.friatider.se/senaste-siffror ... barn-vuxna#

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
flupke2 - Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Op VTM was er nochtans een allochtoon die in de "wandeling" mee stapte en door de reporter geïnterviewd werd ( een man van naar schatting 30 jaar en met brilletje)voorn schreef:Wat u op die beelden zag was enkel het begin.
Wat er nadien gebeurde is waarschijnlijk doel bewust niet gefilmd.
En op de wandeling heb ik op de TV geen enkele allochtoon gezien.
-
Jockey - Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Klopt,maar ze waren wèl sterk in de minderheid. Trouwens wat had men deze 'betogers' wijsgemaakt? Hoeveel waren er met de fiets? Buurtbewoners???flupke2 schreef:Op VTM was er nochtans een allochtoon die in de "wandeling" mee stapte en door de reporter geïnterviewd werd ( een man van naar schatting 30 jaar en met brilletje)voorn schreef:Wat u op die beelden zag was enkel het begin.
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
-
Ice
Jij heb overduidelijk nog nooit een incident meegemaakt waar een allochtoon bij betrokken was want dit gebeurt niet enkel zo in borgerokko maar in het héle land waar dat soort verkeersregels aan hun laars lapt en meteen een horde allochtonen, al dan niet opgeroepen, komt intimideren...frits1955 schreef:"Het is dus OVERDUIDELIJK wat zich in borgerokko heeft afgespeeld, "
Vertel - jij was er dus bij? Eindelijk een objectief ooggetuigenverslag.
Weerspannigheid en ruzie zoeken is schering en inslag bij zulke situaties, politie aanvallen is nieuw... te wijten aan de straffeloosheid van dat crapuul en het verdedigen van hun aanvallen tegen politie door blinde, linkse geitenwollensokken die in eigen vel snijden.
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Dat doet mij denken aan één van de laatste IJzerbedevaarten! De reporter van de vRT had uitgerekend die ene kwiet gevonden die een hakenkruis op zijn kletskop getatoeeerd had. Die kwam 's avonds in het nieuws uiteraard goed aan bod. Er werd net niet bijgezegd dat 90 % van de bedevaarders tot dat soort behoorden maar het scheelde niet veel!flupke2 schreef:Op VTM was er nochtans een allochtoon die in de "wandeling" mee stapte en door de reporter geïnterviewd werd ( een man van naar schatting 30 jaar en met brilletje)voorn schreef:Wat u op die beelden zag was enkel het begin.
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

Twee koppen uit twee verschillende websites. Merkel vindt dat de islamideologie bij Duitsland hoort. Het gedachtegoed dat je daarin vindt, is volgens haar 'Duits'. Met enig sarcasme kan men dat beamen.
"Ihr seid das beste Volk (usw) !" klinkt behoorlijk Duits.
Jammer genoeg stijgt met het aantal aanhangers van de islamideologie in Europa (ook Duitsland), het aantal misdrijven tegen vrouwen. Of deze specifieke Noord-Afrikaan - of 'zuidelijke mens' - een aanhanger van de genoemde ideologie is, weten we nog niet. De politie geeft nu exact dezelfde raad aan Duitse vrouwen die ook stricte moslims aan hun vrouw of dochter geven. Of beter; deze laatsten krijgen het bevel te horen dat ze niet buiten mógen zonder een wali, een bewaker uit de familie.
Bron: http://gulftoday.ae/portal/88a4d0c0-dfa ... b86ff.aspx
http://www.truthrevolt.org/news/germany ... -run-alone

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ice
Een Duitse agent bracht anoniem een bevel uit van de duitse regering dat élke misdaad, gepleegd door asielzoekers en moslimmigranten zonder gevolg moest blijven en niet in de media mocht verschijnen.
In Zweden gaan ze nog een stap verder en worden talloze aangiften van aanrandingen en verkrachtingen in potlood opgetekend om achteraf uit te wissen, die belanden dus allemaal in de prullenbak.
Bescherming van misdadigers op basis van hun afkomst en doodscultuur ten nadele van hun eigen bevolking, die wordt overgeleverd aan verkrachtend en moordend crapuul.
Dat wisten wij allemaal al tijdens de nieuwjaarsnacht in Köln toen de verkrachtingsgolf ontkend en daarna gebagatelliseerd werd...
In Zweden gaan ze nog een stap verder en worden talloze aangiften van aanrandingen en verkrachtingen in potlood opgetekend om achteraf uit te wissen, die belanden dus allemaal in de prullenbak.
Bescherming van misdadigers op basis van hun afkomst en doodscultuur ten nadele van hun eigen bevolking, die wordt overgeleverd aan verkrachtend en moordend crapuul.
Uiteraard wordt dit als vals bestempeld door de politiek....ze kunnen immers niet anders dan ontkennen....echter door internet en sociale media kan het niet meer verborgen gehouden worden.Een agent in Köln heeft in een ingezonden –door een minister als ‘fake’ afgedane (2)- brief zijn hart gelucht, en bevestigd dat de Duitse politie inderdaad bevel van de regering heeft om de enorme criminaliteit van migranten te negeren en voor het publiek verborgen te houden.
Het mag niet genoemd worden, het mag niet aangepakt worden, de media mag niets verteld worden, op straffe van strenge sancties en/of ontslag.
En dat terwijl migranten voor het leeuwendeel verantwoordelijk zijn voor de gigantische criminaliteitsexplosie bij onze Oosterburen.
Dat wisten wij allemaal al tijdens de nieuwjaarsnacht in Köln toen de verkrachtingsgolf ontkend en daarna gebagatelliseerd werd...