Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

maior domus

03 dec 2017, 15:17

Ice schreef: Uitgeprocedeerden moeten bestraft worden als ze de wet overtreden en illegaal in het land blijven, niet beloond met het geld vd belastingbetalers en gevráágd om aub de wet te respecteren. Gewoon misdadig is dit!
Inderdaad.
Wie ongevraagd het grondgebied betreedt om er dan in de illegaliteit onder te duiken pleegt alleen al door dit feit een criminele daad.
Bij het nekvel grijpen en buiten schoppen is de enige juiste reactie!
Ondank is 's werelds loon

Wil.

04 dec 2017, 12:11

Terreur loont.

De kerstmarkt van Croix-Rousse nabij Lyon kan niet meer georganiseerd worden. De noodzakelijk beveilingskosten lopen op tot €20.000 en dat kan de stad niet dragen.
Degenen die ijveren om alle kenmerken en gebruiken die verwijzen naar het christendom te zien verdwijnen uit het straatbeeld, scoren daarmee een punt.

Bron: http://www.leprogres.fr/rhone-69-editio ... a-pas-lieu
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955

04 dec 2017, 13:31

""Degenen die ijveren om alle kenmerken en gebruiken die verwijzen naar het christendom te zien verdwijnen uit het
straatbeeld, scoren daarmee een punt."

Kerstmarkten? Platte toeristische  commercie en niks anders.
Gast

04 dec 2017, 13:43

" Kerstmarkten? Platte toeristische  commercie en niks anders. "

Toch straf dat een stad als Lyon plots geen 20.000 euro kan dragen voor de beveiligingskosten van een kerstmarkt en dat dit dan nog eens allemaal juist moest gebeuren samen met die mosliminvasie zal wel puur toeval zijn zeker ! 

Wil.

04 dec 2017, 16:40

frits1955 schreef:""Degenen die ijveren om alle kenmerken en gebruiken die verwijzen naar het christendom te zien verdwijnen uit het

De jihadi maalt daar niet om. Hij doet zijn notaboekje open en vinkt af: kerstmarkt dicht: done!
Ice

04 dec 2017, 23:33

frits1955 schreef:""Degenen die ijveren om alle kenmerken en gebruiken die verwijzen naar het christendom te zien verdwijnen uit het

En wie heeft weer de schade van die 'platte toeristische commercie'?
Toch de lokale handelaars maar dat zijn maar de ongelovigen, hé?
Net als de bezoekers, die eens gezellig op een Kerstmarkt willen rondwandelen.
En weer eens ligt Kerstmis onder vuur want dáár gaat het over, niet over de commerce errond.
Alles wat te maken heeft met Kerstmis is een doorn in het oog van islamieten en wordt gesaboteerd met medewerking van roverheden, deze keer met de drogreden van te duur voor beveiliging van...eigen volk. Voor opvang en azc is er dan weer wel genoeg geld.

Maar net als Zwarte Piet zal het toch niet lukken om ons Kerstmis af te pakken, ongeacht welke leugens ze daarvoor nog uit de kast halen.  :evil:

Paca

05 dec 2017, 00:03

Wat is er goedkoper als enkele annonces in lokale reclamebladen dat de plaatselijke burgervaders uw veiligheid nooit kunnen garanderen en u dus op eigen risico eender welke Kerstmarkt bezoekt.
Misschien, juist misschien, zal ik ooit een andersgelovige tegenkomen die mijn vel wil. Wiens vel uiteindelijk zal sneuvelen zullen we dan wel zien ... no fear!

Wil.

05 dec 2017, 09:46

Paca schreef:... no fear!
Metro Maalbeek
Afbeelding

Wil.

05 dec 2017, 10:02

Het provinciaal comité van het Rode Kruis van Luik heeft de lokale afdeling een mededeling gestuurd waarin staat dat 'geen religieuze of raciaal onderscheidende tekens' mogen zichtbaar zijn in de lokalen. Dat betekent dat kruisen in de ruimtes van de lokale afdelingen moeten verwijderd worden.

Waarom? Wie zou daar aanstoot aan kunnen nemen? Precies, moslims. Er is geen enkel atheïst die, wanneer hij met een infuus in half bewusteloze toestand bij het Rode Kruis wordt binnengebracht, zich ergert aan een kruisbeeld aan de muur.
Maar de verantwoordelijke van Luik gaat al op voorhand op zijn knieën zitten voor de moslim die vanuit zijn ideologie een suprematie heeft meegekregen.

De sluipende ontwrichting van de eigen cultuur vindt subtiel plaats:
- kerstvakantie zou 'wintervakantie' moeten worden
- de kerstmarkt van Brussel heet nu 'winterplezier'

Wanneer wordt het kruis op het logo van het Rode Kruis vervangen? Heeft iemand ook een suggestie voor een nieuwe naam?

Bron: http://www.7sur7.be/7s7/fr/1502/Belgiqu ... ique.dhtml

Paul Siemons

05 dec 2017, 10:13

Wil. schreef:Het provinciaal comité van het Rode Kruis van Luik heeft de lokale afdeling een mededeling gestuurd waarin staat dat 'geen religieuze of raciaal onderscheidende tekens' mogen zichtbaar zijn in de lokalen. Dat betekent dat kruisen in de ruimtes van de lokale afdelingen moeten verwijderd worden.

Waarom? Wie zou daar aanstoot aan kunnen nemen? Precies, moslims. Er is geen enkel atheïst die, wanneer hij met een infuus in half bewusteloze toestand bij het Rode Kruis wordt binnengebracht, zich ergert aan een kruisbeeld aan de muur.
Maar de verantwoordelijke van Luik gaat al op voorhand op zijn knieën zitten voor de moslim die vanuit zijn ideologie een suprematie heeft meegekregen.
En heeft het embleem van het "Rode Kruis" ook maar iets te maken met een kruisbeeld?,

"De oprichter van het Rode Kruis, de Zwitserse bankier Henri Dunant, heeft het symbool afgeleid van de Vlag van Zwitserland waarop een wit kruis op een rode achtergrond staat maar waarvan hij de kleuren verwisselde. Men noemt het symbool ook wel het "Kruis van Genève".

Wil.

05 dec 2017, 15:53

In Berlijn heeft een Deens 'kunstcollectief' een zgn. "martelarenmuseum" geopend. Daar staan afbeeldingen van 20 mensen die gestorven zijn voor hun overtuiging. Er zijn foto's te zien van bv. Martin Luther King en van Socrates, die de gifbeker moest drinken omwille van zijn mening.

Maar dit 'kunstcollectief' heeft daarbij ook de foto's tentoongesteld van twee jongens die volgens velen niet thuishoren in het martelarenmuseum.
De eerste is de Franse jihadist Ismael Omar Mostefai die in de Bataclan samen met 2 kompanen 90 mensen heeft afgemaakt.

De tweede is Mohammed Attah, de piloot die op 9/11 een vliegtuig in een toren boorde.

De Franse ambassade heeft met 'consternatie' gereageerd en heeft verklaard dat de vrije meningsuiting moet blijven bestaan, maar dat men een onderscheid moet kunnen maken tussen martelaarschap en terrorisme.

De Deense groepering zegt dat niet zíj  de 'martelaars' hebben uitgekozen, maar dat bepaalde groeperingen of staten deze mensen hebben naar voor geschoven als 'martelaars'.
Dat kan best  zo zijn, maar het 'kunstcollectief' moet uiteindelijk toch nog zélf de keuze hebben gemaakt om bepaalde personen al dan niet op te  nemen in hun 'museum'. Maar ja, slechte reclame is ook reclame zegt de verkoper.
Bron: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... adist.html

frits1955

05 dec 2017, 16:13

""Waarom? Wie zou daar aanstoot aan kunnen nemen? Precies, moslims. Er is geen enkel atheïst die, wanneer hij met een
infuus in half bewusteloze toestand bij het Rode Kruis wordt
binnengebracht, zich ergert aan een kruisbeeld aan de muur.
"

Je komt daar ook wel eens binnen zonder infuus he - pakweg om bloed te geven. En daar horen geen godsdienstige symbolen te staan of te hangen van welk clubje dan ook.
Gast

05 dec 2017, 16:27

" Je komt daar ook wel eens binnen zonder infuus he - pakweg om bloed te geven. En daar horen geen godsdienstige symbolen te staan of te hangen van welk clubje dan ook. "

Heb je al ooit bloed gaan geven in zo'n centrum waar een kruisbeeld hing ? Mij heeft dat trouwens nooit gestoord tijdens het bloed geven, dat ging even vlot als in een tentje van het rode rode kruis dat destijds hier stond op het marktplein of in een klaslokaal van de school en of er nu een kruis of een kruiwagen of een stoel tegen te muur hing, alles verliep vlotjes.  
Waarom is er plots deze hetze tegen alles wat nog maar naar het christendom verwijst of ruikt ? Als het niet is om de moslims niet voor het hoofd te stoten, wat is dan volgens U wel de reden van deze hetze ?   
Waarom is dat hier de laatste 2 jaar plots een heikel punt geworden, die kruisbeelden, kerstbomen en kerstmarkten, zwarte pieten en noem maar op...... ? 

frits1955

05 dec 2017, 16:43

""Mij heeft dat trouwens nooit gestoord tijdens het bloed geven, dat ging even vlot als in een tentje van het rode rode
kruis dat destijds hier stond op het marktplein of in een klaslokaal van
de school en of er nu een kruis of een kruiwagen of een stoel tegen te
muur hing, alles verliep vlotjes.  "

Als je jezelf tot maat aller dingen neemt is er natuurlijk nooit een probleem.

""wat is dan volgens U wel de reden van deze hetze ? "

Hetze? Welke hetze? Godsdienstige symboliek hoort thuis in de privésfeer of in de bijhorende gebedshuizen en nergens anders. Wij kennen namelijk al enige tijd de scheiding tussen kerk en staat.
Gast

05 dec 2017, 16:55

" Hetze? Welke hetze? Godsdienstige symboliek hoort thuis in de privésfeer of in de bijhorende gebedshuizen en nergens anders. Wij kennen namelijk al enige tijd de scheiding tussen kerk en staat. "

Is toch nooit een probleem geweest en dat weet jij ook. Wij ( Europa ) zitten met een gigantisch vluchtelingenprobleem waar het overgrote deel moslim van is en plots zijn de christelijke symbolen een probleem geworden ! Of kun je het niet over je lippen krijgen om te stellen dat er een verband is tussen de moslimvluchtelingen en deze hetze op christelijke symbolen ?    

Laatst gewijzigd door Gast op 05 dec 2017, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.