Aantal letters is juist, nu de rest nog.diba schreef:Rond ???
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Aantal letters is juist, nu de rest nog.diba schreef:Rond ???
diba schreef:Nogmaals geprobeerd :
Ik zie drie O's dus :
TRIO ?
Dat is weer een mooie ! Helaas nog een paar letters die niet kloppen, ook hun volgorde moet anders.Reini schreef:LOGO ?
De man is log + de O .
MaaReini schreef:Misschien is het wel een
JOKE ? (grap)
Staat al lang te pronken bovenaan rechts.
Trop is te veel en te veel is trop, hier is nog één O te veel,de andere letters zouden kunnen dienen.diba schreef:Misschien :
YOLO ( De man straalt dat anders wel uit ! )
Ik dacht eerst nog aan Oman, het Arabische sultanaat.socrates schreef:Trop is te veel en te veel is trop, hier is nog één O te veel,de andere letters zouden kunnen dienen.diba schreef:Misschien :
We komen nu heel dicht bij het correcte woord, nog één letter vervangen. Wie dat als eerste doet krijgt de 2 punten.Sita schreef:Ik dacht eerst nog aan Oman, het Arabische sultanaat.socrates schreef:Trop is te veel en te veel is trop, hier is nog één O te veel,de andere letters zouden kunnen dienen.diba schreef:Misschien :
Aangezien dan enkel de letter O van YOLO kan dienen zal dit ook wel fout zijn.
Indien de Y ook als IJ mag dienen een andere gok, OLIJK.
Al ziet de man er allesbehalve dood uit, olijk wel
EUREKA ! Het ging moeizaam maar met zo"n 'lijf' is dat niet ongewoon toch ? Goed gezien Sita, je beloning zal op je spaarrekening verschijnen.Sita schreef:Olijf dan maar?
O, wat een lijf