CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
De band met gelovigen zit hem in het aanvaarden of weigeren, van de evolutietheorie die in dit geval wordt aangehaald om het "wonder" van die omstreden theorie te kunnen gebruiken als sleutelwoord in de crypto. Het "oor" wordt niet vermeld als "wonderlijk" Een oormerk zou ik ook eerder bij andere zoogdieren zien dan bij de mens;lotte schreef:OORMERK ?
is een stempel en een luisterend oor kun je als een wonder bezien,
maar wat heeft dat met gelovigen te zien
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Als dit voorstel inderdaad al werd gegeven dan kan ik enkel chérie maar feliciteren voor de door haar gevonden verklaring Ik heb dat weeral niet gezien. Mogelijk is de oorzaak van dat over het hoofd zien, te zoeken bij de mails die sennet mij stuurt als er gerea, soms ooeerd is op een door mij gevolgde topic. Soms krijg ik die mails, soms ook niet. Mijn welgemeende excuses aan al wie is blijven zoeken als de oplossing al was gegeven. Ik zal de invoer van Chérie nu eens opsporen.lotte schreef:Sorry, gaf jij geen reactie op socrates, stond op het einde van een pagina, kon wel eens het bewuste woord zijnchérie schreef:OOGMERK? (het
streven, wat je wil bereiken = evolutie?)
https://books.google.be/books?isbn=908236011X Intelligentie of chaos: de misvatting van het Atheïsme
Voor wie er meer wil over weten, hierboven een site die het onder andere heeft over het oog als "onmogelijk door evolutie ontstaan" want veel te complex .
-
Gast
Om een dichter te citeren : " Wie wat vindt heeft slecht gezocht "socrates schreef: Toch sorry, het kan voor "zoekers" ontmoedigend werken.
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
Gast
We moeten met iets beginnen
:
postzegelselectie
17 letters
Communicatie verloopt meer en meer via mail.
Papier/omslag/postzegel minder en minder nodig.
postzegelselectie
17 letters
-
Klinkt goed en zou inderdaad hebben gekund vanwege dat grote aantal letters.diba schreef:We moeten met iets beginnen:
postzegelselectie
17 letters
Postzegels verzamelen hebben bedrijven als dusdanig waarschijnlijk toch zelden gedaan, zij konden de portwaarde immers al via een stempelmachine aanbrengen.