Ban de islam uit het Westen
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Welke kunde? Sgrijvkunde?Ice schreef: Hersenspoeling in een katholieke school door een leraar aardijkskunde! opknopen dat ongedierte.
Wie moet opgeknoopt? De leraar of de voutsgrijver?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Vrijzinnige - Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45
Maar als in het verleden die maatregelen hadden bestaan, dan was er van de verdedigers van het vrije westen, de VS van Amerika GEEN sprake geweest Wil, en WAAR zou het vrije westen dan hun zware misdadigers hebben moeten dumpen ?Wil. schreef:Vz,Vrijzinnige schreef:Wil, schijnbaar ken jij het verschil niet tussen een mening hebben en de democratische beslissing van een meerderheid.Wil. schreef:Vz, sta me toe je te confronteren met je eigen gebrek aan consequent en logisch denken.
1. Je claimt 'een democraat' te zijn. Dat is iemand die de wil van de meerderheid respecteert volgens jou.
2. In dit land - en in elk ander land van Europa - bestaat de wet dat je niet zomaar het grondgebied binnen mag. Die wet is door de meerderheid zo geformuleerd.
3. Jij zegt dat je wil dat iedereen het recht heeft om zich vrij overal op de aardbol te verplaatsen. Ik heb je uitdrukkelijk gevraagd of je die stelling ondersteunt. Je antwoordde: "Dat klopt volledig."
Besluit: jij wil de democratisch tot stand gekomen wetten niet erkennen.
Ik sluit af met je eigen uitspraak:Het feit dat je de wil van een meerderheid NIET wil erkennen is al een ondemocratische instelling Wil !
Mijn mening is dat ieder individu het recht heeft zich te verplaatsen over gans de wereldbol, wat niet wil zeggen dat ik de wetten van een meerderheid niet wil erkennen !
Maar in tegenstelling met jouw, leg ik mij neer bij die beslissing! Maar jij en maior domus wil met geweld (het is een plicht om mensen te beletten op een overvolle boot te stappen.) die deur dicht houden voor al diegene die vragen om via die deur binnen te mogen, ook al is er een meerderheid die diezelfde deur op een kier wil houden en dit om te voldoen aan de internationale verplichtingen !
1) jij kent het verschil niet tussen een mening en de democratische beslissing van de meerderheid. Waarom herhaal ik die zin van jou? Omdat ik van mening ben dat de overheid de plicht heeft - en dat erkent die overheid ook - om niet iedereen toe te laten tot dit land. Daarom bestaat er zoiets als een staatssecretaris die daar zijn werk van maakt. Als een land zou oordelen dat de deur vrij mag openstaan, zoals jij wil, dan zou er in dat land geen staatssecretaris voor asiel bestaan.
2) Het is niet omdat ik de term 'moet' gebruik dat, wat ik zie als een morele verplichting van de overheid, dat deze doelstelling via straatgeweld of burgeroorlog moet bereikt worden.
Het is niet omdat de Catalanen vinden dat hun regio onafhankelijk 'moet' worden, dat dit een ondemocratisch streven is.
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
-
vercingetorix - Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Zware misdadigers dumpen ?
Als alle vreemdelingen hier NIET waren, dan was er plaats genoeg in de gevangenissen.
Nog iets Lichtzinnige ?
Als alle vreemdelingen hier NIET waren, dan was er plaats genoeg in de gevangenissen.
Nog iets Lichtzinnige ?
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil
als de caers niet branden wil
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je dwaalt. Vraagje: welk land was het dan dat door de 'migranten' die in Amerika binnenkwamen werd overladen?Vrijzinnige schreef:Maar als in het verleden die maatregelen hadden bestaan, dan was er van de verdedigers van het vrije westen, de VS van Amerika GEEN sprake geweest Wil, en WAAR zou het vrije westen dan hun zware misdadigers hebben moeten dumpen ?
Je hebt een klokje in Australië horen luiden maar je weet de klepel van de VS niet hangen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Misschien de onderstaande lijst eens zuiveren, of deze allemaal voorzien van een enkelband.vercingetorix schreef:Zware misdadigers dumpen ?
Nog iets Lichtzinnige ?
Zo komt er plaats vrij voor de kleine misdadigers, maar voor de blanke witteboord crimineel zal er nog steeds geen plaats zijn.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... _in_België
-
Ice
Als ze hun moedertaal willen blijven beheersen, dan moeten ze misschien niet emigreren?!maior domus schreef:Wat ik zeer belangwekkend vind is de volgende uitspraak:Wil. schreef:Een islamitische school in Genk vanaf volgend schooljaar?
net zoals het katholiek onderwijs, heeft elke andere levensvisie het recht om eigen scholen op te starten. Misschien wordt het een goede zaak: het niveau van de andere scholen in de omgeving kan er alleen maar wel bij varen.
Ramazan Erbas, coördinator van de nieuwe school: “We zullen ook lessen Arabisch en Turks geven zodat jongeren de kans krijgen om hun moedertaal beter te beheersen."
Hun moedertaal zou Nederlands moeten zijn als ze geïntegreerd zijn, niet?
Ik hoop tenminste dat ze dan in hun eigen scholen die halalrommel eten, en ONZE scholen ermee gerust laten !!!
En dat ze maar eerst eens stoppen met inteelt, dan kunnen hun jongeren ons niveau van onderwijs ook aan en is er geen nood aan islamscholen met lager niveau.
Het is niet oké dat migranten die zich in gastlanden vestigen om een beter leven op te bouwen daar apartheid gaan veroorzaken door een parallelle maatschappij in de maatschappij te forceren door overtreding van de wetten van dat land.
Zoals voor élke 'godsdienst': vrije beleving áchter de voordeur, in de privésfeer, punt.
Integratie is een voorwaarde om zich hier te vestigen, aparte moslimscholen oprichten is niet enkel SEGREGATIE maar respectloosheid voor de geldende cultuur én de grondwet.
Schending van verschillende bepalingen van de grondwet: gelijkheid voor iédereen, géén aparte scholen (discriminatie van andersgelovigen) en zeker niet voor een minderheidsgroep die de scheiding tussen kerk en staat niet erkend en met islamitische scholen openlijk de grondwet schendt - onderwijs/staat wordt ondergeschikt aan hun (bij)geloof/kerk.
De islam is géén levensvisie, moslims zelf beweren dat islam een GODSDIENST is? Ze beroepen zich toch altijd op godsdienstvrijheid? (Als het hén uitkomt)
Awel, waarom zou dan, in een land waar scheiding tussen kerk/staat bestaat een gódsdienst het recht hebben om een aparte school op te starten?
In Afrika werd apartheid afgeschaft en hier gaat men het invoeren? Goed zot!
Integreren of ophoepelen.
-
Ice
wtf?? Dus, omdat de katholieken zich niet meer laten bedriegen door de kerk/religie en moslims wel nog zo dom zijn, moet de katholieke gemeenschap maar opdraaien voor het bijgeloof van die binnengewaaide woestijnideologie?pcekspeer schreef:
In België verblijven ± 800.000 moslims waarbij het aantal praktiserende moslims steeds verder stijgt, daalt dat aantal zeer sterk bij de actieve katholieken. Het aantal actieve moslims zou meer dan het dubbele bedragen van de katholieken...
Daarmee is het dus de grootste religie van dit landje...
Wat met het geld dat dus vrijkomt doordat er haast geen priesters meer beroep doen op loon?
Eh? Wie? Wat? Euh,...
Nog iets?!
800.000 op een bevolking van 11 MILJOEN is een mínderheid en die hebben zich te schikken naar de méérderheid, zó gaat dat in een democratie!
Dus de grootste religie? DROOM VERDER!
En het geld dat vrijkomt door minder priesters moet dan maar betaald worden aan imams, zeker? Die worden nu al ónterecht betaald, met geld van die KATHOLIEKEN!
En ingevoerde DOCTRINE die beweert godsdienst te zijn maar politieke ideologie is, heeft zich niet te bemoeien met de burgerlijk bestuur of staat/onderwijs, die hebben de grondwet te respecteren of op te hoepelen.
De katholieken die hun leven niet meer laten bepalen door de kerk zullen NOOIT het juk van een vreemde doctrine accepteren, NOOIT, knoop dát maar goed in je oren!
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Als men in het verleden begonnen was om die dictator assad neer te leggen, er zoude miljoenen levens gespaard zijn, en wij zouden hier niet ln de chit zitten,van het ogenblik men op de ene of andere gek, die aan de macht komt( omdat hij het overgenomen heeft van zijn vader of door corruptie en fraude)een etiket "president" op plakt ,dat heeft dat crapuul alle vrijheid om mensen te vermoorden,zijn eigen volk verdomme, en heel de wereld kijkt toe,en ze laten die rotzak leven, ze gaan er verdomme op bezoek.
En dat is mijn mening voor al die dictators ,tegen de muur met die soort, en als ze een andere er aanzetten en die tapt uit het zelfde vaatje , ook weg er mee ,tot ze iemand vinden die eerlijk is.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Dien Assad heeft 'n diplom van dokter, dokter dood kan toch niet. https://en.wikipedia.org/wiki/Bashar_al-Assad
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Ice
@Tokkio,
1. moslims hebben dictators nodig, anders moorden ze behalve elkaar ook nog de rest van de wereld uit als ze de kans krijgen, dat zien we toch elke dag nu het hier vol van zit.
2. de mosliminvasie is begonnen nadat saddam en khadaffi geëlimineerd werden door vs en consoorten in het geopolitieke spel, beide dictators waren de buffer om 'vluchtelingen' vanuit afrika tegen te houden om naar europa gejaagd te worden om europa te kunnen overspoelen en europeanen te verarmen onder het mom van solidariteit met die arme vluchtelingen.
Als assad uit de weg wordt geruimd dan komen er nog meer moslims/economische vluchtelingen onze kant op en kijk maar eens wat er gekomen is van Libië en Irak, landen die 'bevrijd' werden: chaos en een puinhoop, vluchtelingen van over heel afrika worden gefolterd, beroofd, gemarteld, afgeperst in libië door mensensmokkelaars in hun doortocht naar europa...
Denk je nu écht dat in die landen het volk hun leiders mag kiezen of wordt in 'samenspraak' met belanghebbenden/vs/westen/islamitische buurlanden een 'overgangsregering' bepaald voor er zogenaamd democratische verkiezingen komen?
Wie bepaalt dan uiteindelijk wie assad zal vervangen? De gieren die op de loer liggen en oorlog komen stoken uit winst en eigenbelang en de meest corrupte, syrische lakei, bereid om syrië te verpatsen en te gehoorzamen, mag op de troon gaan zitten.
Zie je het patroon dan niet?
Trouwens: de bevolking steunt assad, het zijn de bemoeials die assad zwart maken uit eigenbelang, om de publieke opinie wijs te maken dat assad de boosdoener is (net zoals ze nu pogen te doen met poetin) uit hebzucht en voor de macht over de pijplijn van het gasveld onder syrië naar europa: voor vs, sa en koeweit, dát is de reden van deze uitgelokte oorlog tegen assad.
En nu begint de turkse megalomaan zich ook nog te moeien in noord-syrië, in afrin zijn de Koerden, die vochten tegen daesh/is, verdreven door de turken....past in de uitbreiding van zijn ottomaanse rijk van die turkse zot: genocide op de gehate Koerden, die hij brandmerkt als 'terroristen' om hun uitroeiing te rechtvaardigen, net zoals bij de genocide op de Armeniërs.
Een politieke leider die eerlijk is? Geen grotere contradictie mogelijk....wélke regering zorgt voor haar eigen bevolking? Hier niet..
1. moslims hebben dictators nodig, anders moorden ze behalve elkaar ook nog de rest van de wereld uit als ze de kans krijgen, dat zien we toch elke dag nu het hier vol van zit.
2. de mosliminvasie is begonnen nadat saddam en khadaffi geëlimineerd werden door vs en consoorten in het geopolitieke spel, beide dictators waren de buffer om 'vluchtelingen' vanuit afrika tegen te houden om naar europa gejaagd te worden om europa te kunnen overspoelen en europeanen te verarmen onder het mom van solidariteit met die arme vluchtelingen.
Als assad uit de weg wordt geruimd dan komen er nog meer moslims/economische vluchtelingen onze kant op en kijk maar eens wat er gekomen is van Libië en Irak, landen die 'bevrijd' werden: chaos en een puinhoop, vluchtelingen van over heel afrika worden gefolterd, beroofd, gemarteld, afgeperst in libië door mensensmokkelaars in hun doortocht naar europa...
Denk je nu écht dat in die landen het volk hun leiders mag kiezen of wordt in 'samenspraak' met belanghebbenden/vs/westen/islamitische buurlanden een 'overgangsregering' bepaald voor er zogenaamd democratische verkiezingen komen?
Wie bepaalt dan uiteindelijk wie assad zal vervangen? De gieren die op de loer liggen en oorlog komen stoken uit winst en eigenbelang en de meest corrupte, syrische lakei, bereid om syrië te verpatsen en te gehoorzamen, mag op de troon gaan zitten.
Trouwens: de bevolking steunt assad, het zijn de bemoeials die assad zwart maken uit eigenbelang, om de publieke opinie wijs te maken dat assad de boosdoener is (net zoals ze nu pogen te doen met poetin) uit hebzucht en voor de macht over de pijplijn van het gasveld onder syrië naar europa: voor vs, sa en koeweit, dát is de reden van deze uitgelokte oorlog tegen assad.
En nu begint de turkse megalomaan zich ook nog te moeien in noord-syrië, in afrin zijn de Koerden, die vochten tegen daesh/is, verdreven door de turken....past in de uitbreiding van zijn ottomaanse rijk van die turkse zot: genocide op de gehate Koerden, die hij brandmerkt als 'terroristen' om hun uitroeiing te rechtvaardigen, net zoals bij de genocide op de Armeniërs.
Een politieke leider die eerlijk is? Geen grotere contradictie mogelijk....wélke regering zorgt voor haar eigen bevolking? Hier niet..
-
29-6-2015Ice schreef:@Tokkio,
Turkije blaast vredesproces met Koerden op.
Turkije heeft gisteren op een spoedbijeenkomst van de NAVO politieke steun gekregen voor zijn strijd tegen het terrorisme. NAVO-baas Jens Stoltenberg zei dat de 28 lidstaten van het militaire bondgenootschap solidair zijn met Ankara.
https://www.tijd.be/nieuws/archief/Turk ... 59394.html
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

Bron%uFEFF
en deze mens zal het wel weten, zekers? Hij is een geestelijke - heeft dus de koran bestudeerd - en kent dezelfde verzen die ik ook al kende. Ik zou zelfs zeggen dat hij mijn visie op de islamideologie nog maar eens bevestigt.
Hoog tijd dat Vz hem die link doorstuurt waarin staat dat de islam 'de religie van de vrede is'.
Ik was wel verrast te horen dat de eigenaars van Inbev joden zijn:

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ice
Hij heeft ook een artikel opgeduikeld van drie jaar geleden, Wil, staat er ook bij: 2015....in tijden waar situaties veranderen van dag tot dag is dat een beetje achterhaald?Wil. schreef:Vredesproces met Koerden? Turkije? Da's 't eerste wat ik daarvan hoor.
De Koerden bestrijden in Syrië en Irak met succes de jihadi's van IS.
Natuurlijk is dat niet naar de zin van erdorat, die stiekum daesh/is bewapent en steunt...de leugenaar werd al meermaals ontmaskerd...typisch: anderen verwijten wat ie zelf doet.
Beweren dat Koerden terroristen zijn om genocide te kunnen plegen, wie is dan de liegende terrorist?
En waar zijn nu de eu criminelen met hun mensenrechten? Human Rights watch? Amnesty International? Ngo's? Iémand die tegen deze genocide protesteert?
Of gelden mensenrechten niet voor de Koerden?
En de schandelijke vluchtelingenkampen voor syriërs en andere vluchtelingen in turkije waar vluchtelingen onmenselijk worden mis- en behandeld?
Maar wel zeuren en jammeren over de (luxe!) opvang van vluchtelingen in europese asielcentra!