Droedels
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
@ Socrates
Als het niet wil lukken, wat zijn dan de regels als jullie allemaal de handdoek in de ring gooien ?
- dan moet ik uitleggen wat het antwoord is - Lijkt me logisch
- verwacht u dan ook nog van mij dat ik 'n nieuwe droedel plaats ? ?
Een droedel van 1 Nederlands woord ?
- of ... zal ik maar overstappen naar --> "hier klikken aub"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
@ allen
Zeg me aub wat jullie in deze rode cirkel zien. Omschrijf het zo uitgebreid mogelijk.
Dan zal ik, tip per tip, iemand naar twee zwaar verdiende punten leiden. De eindsprint is ingezet.

Als het niet wil lukken, wat zijn dan de regels als jullie allemaal de handdoek in de ring gooien ?
- verwacht u dan ook nog van mij dat ik 'n nieuwe droedel plaats ? ?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
@ allen
Zeg me aub wat jullie in deze rode cirkel zien. Omschrijf het zo uitgebreid mogelijk.
Dan zal ik, tip per tip, iemand naar twee zwaar verdiende punten leiden. De eindsprint is ingezet.

-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
procman4 schreef:@ Socrates
- verwacht u dan ook nog van mij dat ik 'n nieuwe droedel plaats ? ?Een droedel van 1 Nederlands woord ?
@ allen
Tot nog toe is het, bij mijn weten, na eventuele tips, nooit gebeurd dat niemand de oplossing vond, we hebben dus geen regel op dat vlak . Uiteraard blijf jij welkom om nieuwe droedels voor te stellen. Wel aangeven of er één of meer woorden moeten worden gevonden, het zou bv. over een gezegde kunnen gaan. Als we, na zoveel pogingen, inderdaad geen oplossing vinden, is er maar één uitkomst, jij geeft zelf de oplossing die wij dan nog eventueel kunnen becommentariëren.
Ik zie in de cirkel enkel twee voorarmen en handen met gekromde vingers ???
Laatst gewijzigd door socrates op 06 apr 2018, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
- Contacteer:
Ik schreef eerder :
Lees de quote hierboven ; houd die 4 letters, beter nog, houd dat woord in gedachten.
Combineer dat woord met de rode tekst.
En waar kom je dan uit ? Wat levert het jou op ?
En in elke suggestie van jullie lees ik de volgende letters : "h" "a" "n" "d". Soms in 't meervoud of met achtervoegsel enz.procman4 schreef: Terug naar de droedel.
Hetgeen we zoeken heeft niks met voetbal te maken. De tekst die ik hier onder in het rood schrijf is om jullie gedachtengang op een goed spoor te zetten.
Een voetbalmakelaar is iemand die voor een voetbalclub goede voetballers zoekt ; weg haalt bij een andere club.
De gezochte voetballer moet over bepaalde eigenschappen beschikken, wil hij passen in het 11-tal.
Lees de quote hierboven ; houd die 4 letters, beter nog, houd dat woord in gedachten.
Combineer dat woord met de rode tekst.
En waar kom je dan uit ? Wat levert het jou op ?
-
- Contacteer:
VAK 1.
Eerder schreef ik :
... van jullie lees ik de volgende letters : "h" "a" "n" "d". Soms in 't meervoud of met achtervoegsel enz. ;
houd die 4 letters, beter nog, houd dat woord in gedachten.
_______________________________________________________________________________________________________
VAK 2.
Ook schreef ik : (lees en herlees a.u.b. onderstaande rode lijn)
De gezochte voetballer moet over bepaalde eigenschappen beschikken, wil hij passen in het 11-tal.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Onderstaande tekening is de opstelling van één elftal ; voorgesteld door 10 gele driehoekjes (= veldspelers) en 1 blauwe cirkel ( = keeper).
Van die 10 veldspelers zijn er 2 rood omcirkeld, en 2 zwart omcirkeld.
Rood omdat : de rode hun eigen eigenschap hebben. Die voor alle twee hetzelfde hoort te zijn.
Zwart omdat : de zwarte hun eigen eigenschap hebben. Die voor alle twee hetzelfde hoort te zijn.

______________________________________________________________________________________________________
VAK 3.
Van voorheen weet je : gezocht is : drie woorden, en het middelste is een voegwoord.
________________________________________________________________________________________________________
Combineer wat die man van de oorspronkelijke tekening met de 3 vakken hier boven te maken heeft.
______________________________________________________________________________________________
En dan ben je er. Meer kan ik echt niet geven aan tips, hoor.
en
't Is aan jullie
Eerder schreef ik :
... van jullie lees ik de volgende letters : "h" "a" "n" "d". Soms in 't meervoud of met achtervoegsel enz. ;
houd die 4 letters, beter nog, houd dat woord in gedachten.
_______________________________________________________________________________________________________
VAK 2.
Ook schreef ik : (lees en herlees a.u.b. onderstaande rode lijn)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Onderstaande tekening is de opstelling van één elftal ; voorgesteld door 10 gele driehoekjes (= veldspelers) en 1 blauwe cirkel ( = keeper).
Van die 10 veldspelers zijn er 2 rood omcirkeld, en 2 zwart omcirkeld.
Rood omdat : de rode hun eigen eigenschap hebben. Die voor alle twee hetzelfde hoort te zijn.
Zwart omdat : de zwarte hun eigen eigenschap hebben. Die voor alle twee hetzelfde hoort te zijn.

______________________________________________________________________________________________________
VAK 3.
Van voorheen weet je : gezocht is : drie woorden, en het middelste is een voegwoord.
________________________________________________________________________________________________________
Combineer wat die man van de oorspronkelijke tekening met de 3 vakken hier boven te maken heeft.
______________________________________________________________________________________________
En dan ben je er. Meer kan ik echt niet geven aan tips, hoor.