Migratie én pact: ahum...

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Phoebe

03 dec 2018, 10:26

Ik weet niet hoe Spanje bvb. staat tegenover het migratiepact maar ik hoor vandaag toch wel  op de radio dat bij regionale verkiezingen gisteren in Andalusië een extreem rechtse partij vanuit het niets zomaar 12 zetels bekomen heeft.

Dat mag niet verwonderen want sinds Italië  met zijn rechtse regering dit jaar een stop gezet heeft op het oeverloos aanleggen van schepen met  Afrikaanse migranten is  Zuid Spanje de voornaamste toevluchtsplaats geworden voor boten met asielzoekers van half Afrika  die, al of niet legaal,  Europa langs die weg willen binnenkomen. Men spreekt op enkele maanden van zo'n 60.000 migranten (waarvan het geweten is dus).

Men stelt ook dat de andere partijen zich ernstig zullen moeten bezinnen want deze nieuwe  rechtse Spaanse partij zou  ook opkomen voor de  nationale verkiezingen van volgend jaar in mei aldaar en zou dus voor een schokeffect kunnen zorgen.

Ik denk dat wanneer men blijft  'migratiepacten' door het strot duwen  bij het Europese volk  alom zij aldus hun tegenstem zullen laten horen en Europa aldus met de middenvinger omhoog  zullen tonen wat ze denken van die ongebreidelde  invasie van  vnl. ongeschoolde mensen die enkel hun land leegzuigt en weinig of niks zullen bijdragen tot economische groei !

Macrons en Merkels van dit Europa met hun  Europese knechtjes waaronder  ook La Belgique  mogen Europa dan al  mee de doodsteek geven door hun 'Wir Schaffen das ' en  ondertussen eten en koffie slurpen uit het nieuw aangekocht Frans presidentiële servies van 50.000 Euro …. ze zijn er nog niet hoor . Merkel heeft al de handdoek gegooid voor de volgende Duits verkiezingsronde en Macron .. ik denk dat die ook zijn borst zal moeten natmaken want ik vrees dat het volk er stilaan genoeg van krijgt.  Ik las ergens dat trouwens de aankoop van dat servies de druppel teveel geweest is en de aanleiding was dat de Fransen hun 'veste jaune' uit de kast gehaald hebben .
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
Ice

03 dec 2018, 10:55

Alle aandacht gaat uit naar het migratiepact in Marrakech, echter er zit nog een veel erger 'vluchtelingenpact' aan te komen en dit wordt opzettelijk VERZWEGEN!
Dit artikel wil ik jullie daarom niet onthouden:
Er is iets vreemds aan de hand. 
De aandacht van de media heeft zich de afgelopen maanden volledig gericht op de commotie over het Marrakeshpact over migratie.
Het daarnaast ook voorliggende VN-Vluchtelingenpact lijkt aan alle aandacht van pers en politici te zijn ontsnapt.
De Nederlandse regering staat ongetwijfeld ook positief tegenover dit zusterpact, dat deze maand in de VN wordt vastgesteld.
Robert Bor legt uit hoe het zit.

Ophef over Marrakeshpact

Het kabinet zweet inmiddels peentjes over de ophef aangaande het Marrakeshpact. Het volk mort over de aangekondigde ondertekening door Nederland van dit in VN-verband opgestelde akkoord over de behandeling van economische migranten.
Daarom lieten zowel premier Mark Rutte als VVD-fractievoorzitter Klaas Dijkhoff weten dat het allemaal wel meevalt met dit pact. 
Zo zou het puur nodig zijn “vanuit diplomatiek oogpunt” en zou het “niet juridisch bindend zijn”.
Daarover zijn de meningen zeer verdeeld, er wordt zelfs gesproken over een capitulatie-verdrag.

Na de boot lang afgehouden te hebben, is het kabinet gezwicht en zal er dinsdag 4 december alsnog een Tweede Kamerdebat over het Marrakeshpact plaatsvinden.
De 100 vragen van de FvD over het akkoord hebben lang moeten wachten op beantwoording.

Er is ook nog een VluchtelingenpactInteressanter nog dan wat de beide VVD-politici vertelden, is wat zij niet vertelden.
Het Marrakeshpact staat namelijk niet op zichzelf.
Na de ondertekening in Marrakesh op 10 en 11 december wordt medio december in de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in New York nog een tweede pact aangenomen: het Global Compact on Refugees (CRR), verder aangeduid als het Vluchtelingenpact. 
Een vergelijkbaar akkoord als het Marrakeshpact, maar dan over de behandeling van vluchtelingen.

De VN heeft verschillende acties ingezet om tot gemeenschappelijke afspraken te komen over de behandeling van migranten en vluchtelingen

Wat wil de VN?

In september 2016 heeft de VN de New York Verklaring over vluchtelingen en migranten aangenomen.
Als onderdeel van deze verklaring zijn drie initiatieven ingezet: het uitwerken van een raamwerk voor het omgaan met vluchtelingencrises, het zogenaamde Comprehensive Refugee Response Framework (CRRF)het opstellen van een Global Compact for Safe, Orderly and Regular Migration (“Marrakeshpact”)het opstellen van een Global Compact on Refugees (“Vluchtelingenpact”) 

Relevantie
Met de bulk van wat in het 27 pagina’s tellende Vluchtelingenpact (opgesteld door de vluchtelingenorganisatie van de VN, de UNHCR) staat, is weinig mis. 
Er staan zinvolle voorstellen in om beter om te gaan met vluchtelingenproblemen.

Zoals bijvoorbeeld de noodzaak van betere procedures om vluchtelingen te registreren, het gebruik maken van veilige zones en het voorzien in primaire levensbehoeften.
De UNHCR is – uiteraard – in ieder geval enthousiast.

Maar er zijn wel degelijk ook uiterst kritisch kanttekeningen bij het Vluchtelingenpact te maken.

Klimaatvluchteling

Volgens de UNHCR is een vluchteling iemand die gedwongen is te vluchten vanwege vervolging, oorlog of geweld.
In het Vluchtelingenpact wordt aangegeven dat klimaat, aantasting van het milieu en natuurrampen een vluchtelingencrisis kunnen verergeren. 
In het Marrakeshpact, het zusterdocument, wordt zelfs gesproken over het concept van de klimaatvluchteling.

Is dit een opstap naar het accepteren van de definitie van klimaatvluchteling? 
Zo ja, hoever gaat dat? 
Gezien de voorziene groei in Afrika, van één naar vier miljard mensen in 2100, ligt aantasting van het lokale milieu aldaar voor de hand. 

Het is onwaarschijnlijk dat Afrikaanse landen deze enorme groei kunnen dragen.
Zijn deze mensen dan opeens klimaatvluchteling?
Verdienen ze daarmee alle rechten van de oorlogsvluchteling?

Het Westen moet betalen

Het pact gaat ervan uit dat landen die meer lasten kunnen dragen, dat ook moeten doen. 
Waar ook in de wereld problemen optreden, het rijke Westen zal het leeuwendeel van de rekening moeten ophoesten.
 Niet alleen met geld, maar ook door vluchtelingen toe te laten.

Het Vluchtelingenpact bevat dus nog een manier voor welvaartsoverheveling van het rijke Westen naar de rest van de wereld. 
Het pact baseert zich op principes als menselijkheid en internationale solidariteit om dit concept te rechtvaardigen.

Welvaartsoverheveling

Concepten als welvaartsoverheveling zijn ook verweven in andere verdragen op het gebied van klimaat en immigratie. 
Dit is een filosofie waarbij wordt gesteld dat door landen even rijk te maken, een deel van de noodzaak wegvalt voor mensen om uit hun eigen land te vertrekken. Demografen noemen dit het aanpakken van de push-factoren. 
De andere kant van de medaille is dat niet alleen de begunstigde landen rijker worden, maar ook dat de betalende landen armer worden.
Dat dit om grote bedragen gaat en dat de Nederlandse burger dit zeker merken in de eigen portemonnee, staat buiten kijf.

Vluchteling vervangt autochtone arbeider

Het pact stuurt bewust aan op het vergroten van de groep aan landen waar vluchtelingen zich kunnen hervestigen.
Ieder hervestigingsland dient de vluchteling economische kansen te bieden.
In de praktijk betekent dit dat er meer concurrentie komt voor autochtone, laaggeschoolde arbeid. 
Gegeven hoe het vandaag de dag al gaat, is het zeer waarschijnlijk dat arbeidsplaatsen onder gelijkblijvende omstandigheden bij voorkeur worden ingevuld door een vluchteling.
De druk op de autochtone onderklasse zal nog verder toenemen.

Botsende culturen

In het Vluchtelingenpact wordt niet geschreven over “botsende waardenstelsels”.
Moet je als land grote groepen vluchtelingen opnemen waarvoor de recente geschiedenis al heeft aangetoond dat integratie niet lukt? 
De VN heeft geen oog voor culturele incompatibiliteit en gaat ervan uit dit soort problemen op te lossen is met programma’s om discriminatie tegen te gaan en vreedzame coëxistentie te bevorderen.

Meer legale paden

Het legaal toegang krijgen tot andere landen is één van de oplossingsrichtingen in het pact. 
Gezinshereniging staat hoog op de agenda, maar ook wordt gerept over humanitaire visa’s, corridors en toegangsprogramma’s.
Merkel’s massale asielzoekersstroom van 2016 is een goed voorbeeld van een chaotische instroom die met dit pact in de toekomst gestructureerd kan worden.
Het eindresultaat is hetzelfde, maar het proces verloopt soepeler.

Schimmig

Ongetwijfeld zal ook over dit pact gezegd worden dat het niet juridisch bindend is. Zoals oud-diplomaat Bruins al liet weten, is dat een gok.
We moeten maar afwachten of de rechter dat ook vindt.
Ernstiger is nog dat dit Vluchtelingenpact zo weinig – zeg maar geen – politieke aandacht heeft gekregen.
Hoe kan dat?
Juist nu, in een tijd waarin migratie een heet hangijzer is en de gemoederen over het Marrakeshpact hoog zijn opgelopen, dreigt het Vluchtelingenpact straks met een schimmige pennenstreek door de Nederlandse regering onderschreven te worden.

Vragen

Serieuze vragen moeten worden beantwoord.
Is de Tweede Kamer zich wel bewust van het Vluchtelingenpact? Is de Tweede Kamer door het kabinet over het bestaan ervan op de hoogte gesteld?
Wordt het pact door het kabinet-Rutte soms buiten de publiciteit gehouden?
Hoe kan het zijn dat er geen politiek debat is geweest over dit onderwerp?
Dit Vluchtelingenpact is een enorme boost voor vluchtelingen en de Derde Wereldlanden. 
De belangen van de Nederlandse burger lijken er voor de regering – net als bij het Marrakeshpact – weinig toe te doen. 
Dat is onacceptabel.
Onze regering en onze volksvertegenwoordigers zijn door ons en voor ons burgers aangesteld en niet door en voor vluchtelingen en Derde Wereldlanden.

Het kabinet heeft over het Vluchtelingenpact dus alsnog heel wat uit te leggen. Graag uiterlijk 4 december in het Tweede Kamerdebat over “Marrakesh”

.https://opiniez.com/2018/12/02/naast-he ... rettyPhoto
Migratiepact van marrakesh dient om de hele wereld verplicht toe te laten en het vluchtelingenpact dient om de klus af te maken: (moslim)vluchtelingen de rechten en welvaart van de europeanen te geven==> omvolking en genocide door verarming van de europeanen, vernietiging van het continent europa, de europese cultuur en europese volkeren....met medeplichtigheid van eu/politici van eigen bodem.

wardje

03 dec 2018, 11:06

Beke en Rutten hopen op een doorbraak voor het pact.
Niemand heeft belang bij vervroegde verkiezingen, ook niemand hier heeft belang bij de ondertekening van het migratiepact.
Het is niet bindend, waar ligt dan de logica van het ondertekenen ?
Het departement migratie is in handen van NVA gegeven. Theo Francken opzij drukken om hun eigen politiek op te leggen.
Sommige partijen mogen inderdaad beginnen schrik krijgen van de verkiezingen.De burgers hebben er allesins geen schrik van.Integendeel.De uitslag zou kunnen grote verrassingen mee brengen.
Langs de andere kant dit niet bindend en dus ( zogezegd nietszeggend ) pact wordt goed uitgebuit voor verkiezingsdoeleinden, indien de verkiezingen niet voor de deur stonden zou de NVA onverwijld ook tekenen.
De enige correcte oplossing is een referendum, maar ja dan krijgen ze hun zin niet meer.

pcekspeer

03 dec 2018, 11:18

Vergeet niet: het Migratiepact is géén vuil stukje papier...
Waarom niet?
Omdat het over "mensen" gaat en niet over financiële woekerwinsten...
Woekerwinsten kunnen nergens ter wereld belast worden, dat de "elite-landjes" daar eens eerst iets aan doen...
Graaiers uit alle partijen ter verantwoording roepen is een volgende stap...

Dan zal ook het Migratiepact steeds minder een stukje vuil papier worden...
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

E.T.

03 dec 2018, 11:46

8) Aan allen die denken dat door NIET naar Maradingens te gaan er GEEN vreemden meer zullen komen ... op 6 december is 't Sinterklaas  :!:

wardje

03 dec 2018, 12:01

E.T,

Dat zal wel , maar ingeval ze iets mispeuteren of hun papieren niet in orde en noem maar op; terug naar hun land zal moeilijker gaan .
Europa wil die migratie niet indijken , het worden allemaal met de tijd kiezers en als het niet voor direkt is dan hun nakomelingen.
En geloof maar als het klimaat in hun land van herkomst , droogte , hongersnood enz zal toenemen zullen ze hier nog veel rapper aankloppen.
Europa is voor hen het luilekkerland , dat de mensen uit oorlogsgebieden vluchten kan ik aannemen ,vergeet niet in de 2 wereldoorlogen was er ook migratie en dat is aanneembaar .
Maar het valt toch op dat er velen van hen jonge mannen zijn van tussen de 20 a 30 jaar , dat wil een toekomst voor mij niet gelaten als ze ook plichten en lasten erbij nemen.
Ice

03 dec 2018, 13:32

New York Declaration for Refugees and Migrants
Bestaat uit DRIE delen:
1. Comprehensive Refugee Response Framework (CRRF)
Het uitwerken van een raamwerk voor het 'omgaan' met vluchtelingencrisis - dat werd pas een jáár NA de crisis van 2015  in 2016 opgesteld? Opzettelijk ruim te laat om criminelen en oorlogsmisdadigers de kans te geven binnen te komen als 'vluchteling'?

2. Global compact for safe, orderly and regular migration (marrakesh pact)
Zogenaamd het regelen van 'ordelijke, gecontroleerde migratie', DRIE JAAR NA de ongefilterde instroom en dat genegeerd werd bij aanvang van de vluchtelingencrisis, intussen zijn alle terroristen en betaalde huurlingen reeds binnengehaald....

3. Global compact on refugees (New York of vluchtelingenpact)
Om de rechten van (moslim)vluchtelingen, waarbij het vluchtelingenstatuut tot mensenrecht wordt verheven,  (dewelke moslims weigeren te erkennen ook nog!) te legaliseren en in wetten te gieten (en ónze rechten af te nemen!) zodat gelijk wélke vluchteling verplicht moet opgevangen en onderhouden worden zonder teruggestuurd te kunnen worden....natuurlijk ten koste van de europeanen.

In september 2016 heeft de VN deze New York Verklaring over vluchtelingen en migranten aangenomen, een JAAR NA het begin van de immigratiestroom - toen zagen ze hun kans schoon om europa te vernietigen door immigratie?  :roll:

pcekspeer

03 dec 2018, 14:24

Ice schreef: europa te vernietigen door immigratie?  :roll:
"Vernietigen"...?

Afrikaanse landen en hun kinderen krijgen het, mede dankzij de hulp van enorm veel landen, steeds beter en gaan er enorm snel op vooruit.
Dat heeft dan weer tot gevolg dat deze jongeren de wijdere wereld gaan verkennen en proeven, en zo nog massaler dan vandaag het geval is, ook de EU en dus mogelijk ook België, zullen verkiezen om erop vooruit te gaan. Zij weten best te onderscheiden wat de verschillende lidstaten te bieden hebben aan degelijke hooggeschoolden...
De EU, en even goed alle anderen, zijn geëvolueerd tot met open armen vragende partijen...

Dat type van migranten zijn dus helemaal niet geïnteresseerd in allerhande sociale vangnetten...zijn dus hoogstnodige en volwaardige expats...aan het worden...

https://www.seniorennet.be/forum/viewto ... sc&start=0

De enige manier om de EU toe te laten weer steviger en ernstiger weerwerk te bieden aan de gedoodverfde Amerikaanse suprematie...en dies meer...
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Wil.

03 dec 2018, 15:02

Afrikaanse landen en hun kinderen krijgen het, mede dankzij de hulp van enorm veel landen, steeds beter en gaan er enorm snel op vooruit.
Dat heeft dan weer tot gevolg dat deze jongeren de wijdere wereld gaan verkennen en proeven, en zo nog massaler dan vandaag het geval is, ook de EU en dus mogelijk ook België, zullen verkiezen om erop vooruit te gaan.
Jij lijkt te suggereren dat er massaal veel goed opgeleide jongeren uit Afrika naar Europa komen en dat wij daar dan ons voordeel mee doen?

Wie heeft die goed opgeleide jongeren het meest nodig: Europa of hun eigen (vader)land? Moeten wij dan meehelpen aan die brain drain?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

03 dec 2018, 15:33

pcekspeer schreef: "vernietigen"...?
Tja, hoe noem je de gevolgen voor onze maatschappij en levenswijze door de overrompeling met moslim immigranten anders?
Dat gaat niet enkel over economie of dacht je van wél?  :roll:
Toen de moslimimmigranten en -vluchtelingen kwamen, heb ik niet geprotesteerd, het waren toch hulpbehoevende mensen waarvoor wij de morele plicht hadden om hen op te vangen en te onderhouden.

Toen ze moskeeën en culturele centra bouwden, heb ik niet geprotesteerd, ze hadden het recht om tot allah te bidden.

Toen ze eisten om overal en altijd de hoofddoek, niqab of boerkini te dragen ook in openbare, neutrale overheidsberoepen, heb ik niet geprotesteerd want ze hadden het recht op godsdienstvrijheid en -belijdenis.

Toen ze eisten dat op scholen alleen halal voedsel aangeboden mocht worden, heb ik niet geprotesteerd, ze kunnen slechts eten wat de koran hen voorschrijft.

Toen ze eisten dat in het onderwijs islam lessen moesten worden gegeven, heb ik niet geprotesteerd want ze hebben recht op onderwijs van hun eigen godsdienst.

Toen ze voorkeuren eisten op de arbeidsmarkt door positieve discriminatie, heb ik niet geprotesteerd want iedereen hoort gelijk te zijn voor de werkgever.

Toen ze eisten dat er op de hogescholen islam als vak voor leerkrachten moest komen, heb ik niet geprotesteerd want ons onderwijs heeft islam leerkrachten nodig.

Toen ons onderwijs niveau werd verlaagd, heb ik niet geprotesteerd want ook moslims hebben het recht om een diploma te kunnen behalen.

Toen de eigen en vergrijzende bevolking hoger werd belast ten voordele van kroostrijke moslimgezinnen, heb ik niet geprotesteerd want moslims hebben recht op gelijkheid. 

Toen ze criminaliteit, geweld, groepsverkrachtingen en terreur verspreidden, heb ik niet geprotesteerd, het was immers niet representatief voor de ware islam.

Toen ze sharia wetten wilden in hun eigen gebieden, heb ik niet geprotesteerd, ze hadden hun eigen ruimte nodig en we leven in een vrije wereld.

Toen het nuttigen en de verkoop van alcohol werd verboden, heb ik niet geprotesteerd, wij moeten respect hebben voor andere culturen.

Toen de eerste islamitische politicus de eed aflegde om ons te besturen, heb ik niet geprotesteerd, de politiek hoort immers een afspiegeling te zijn van onze maatschappij.

Toen de strenge politie examens werden verlaagd en soms afgeschaft om moslims te kunnen inlijven, heb ik niet geprotesteerd, kansarme en gediscrimineerde moslims moeten alle kansen krijgen.

Toen het eerste islamitische staatshoofd geïnstalleerd werd, heb ik niet geprotesteerd, ze waren inmiddels bijna de helft van de populatie en hebben daardoor zo hun rechten.

Toen ze voor het hele land en alle inwoners de sharia wet verplichtten, was het echter te laat om nog te protesteren.
De arabische instroom van moslims vanuit syrië, afghanistan, pakistan is nog bezig en die instroom vanuit afrika moet nog goed beginnen: zoveel te rapper worden moslims de meerderheid in onze europese landen en worden wij helemaal onder de voet gelopen? Is dat geen vernietiging misschien?  8O

tokkio

03 dec 2018, 16:29

De arabische instroom van moslims vanuit syrië, afghanistan, pakistan is nog bezig en die instroom vanuit afrika moet
nog goed beginnen: zoveel te rapper worden moslims de meerderheid in
onze europese landen en worden wij helemaal onder de voet gelopen? Is
dat geen vernietiging misschien?  Afbeelding
Dat wordt een nieuwe holocaust ,en Europa is veel te laat, de invasie is er, de provocaties en aanslagen zijn er , de infiltratie in on ze samenleving, en in de politiek is er,Europa krijgt maar 2 mogelijkheden, vluchten of onderwerping,
en dan komt de terreur.
Lees en huiver wat onze kinderen en kleinkinderen te wachten staat.
https://zlj13051967.wordpress.com/2018/ ... an-europa/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

wardje

03 dec 2018, 16:45

Als je het goed en wel bekijkt , zoals de toestand in Europa nu is, zal zelfs met een totale migrtatiestop de moslims z hun aantal blijven stijgen omdat het aantal kinderen per moslima hoger ligt dan de Europese vrouw.
Je mag ervan uitgaan dat volgens de ( gekende ) cijfers ongeveer 75 miljoen moslims in Europa zijn.
Dat hoeft geen ramp te zijn zolang ze zich aanpassen AAN onze manier van leven.
In diverse Europese landen waaronder Belgie worden de misdaden van asielzoekers zoveel mogelijk doodgezwegen door de politiek en media, om de toch al grote onvrede over het mislukte immigratie- en integratiebeleid onder de autochtone bevolking niet nog verder aan te wakkeren.
Bij volgende verkiezingen zal de keuze van beleidsmensen doorslag geven , als je ziet welke problemen er zich al stellen om een  pact te ondertekenen.
Dat beloofd.

tokkio

03 dec 2018, 17:08

wardje schreef:Als je het goed en wel bekijkt , zoals de toestand in Europa nu is, zal zelfs met een totale migrtatiestop de moslims z hun aantal blijven stijgen omdat het aantal kinderen per moslima hoger ligt dan de Europese vrouw.
Je mag ervan uitgaan dat volgens de ( gekende ) cijfers ongeveer 75 miljoen moslims in Europa zijn.
Dat hoeft geen ramp te zijn zolang ze zich aanpassen AAN onze manier van leven.
In diverse Europese landen waaronder Belgie worden de misdaden van asielzoekers zoveel mogelijk doodgezwegen door de politiek en media, om de toch al grote onvrede over het mislukte immigratie- en integratiebeleid onder de autochtone bevolking niet nog verder aan te wakkeren.
Bij volgende verkiezingen zal de keuze van beleidsmensen doorslag geven , als je ziet welke problemen er zich al stellen om een  pact te ondertekenen.
Dat beloofd.
Een ware moslim kan slechts leven in een islamitisch rijk. Een moslimkan niet verplicht worden in een democratische rechtsstaat te leven,
want in een democratie worden de wetten door de mensen gemaakt. De ware
moslim erkent slechts de wet van God.
Dat is het verschil tussen een moslim en anders denkende,of het nu Kristen ,Joden, of boeddhisten genoemd worden,99% gaat zich nooit aanpassen,die zijn gehersenspoeld, en zo gefocust tot op het fanatieke dat ze zich superieur wanen.
Men mag nog de beste voornemens hebben,en er zijn nog mensen die er in geloven, maar het is een strijd tussen 2 culturen,en die kunnen nooit samen door een deur.
http://users.skynet.be/bk337022/europa.html
https://www.stopdebankiers.com/heeft-ma ... geroorlog/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

pcekspeer

03 dec 2018, 19:16

Wil. schreef: Jij lijkt te suggereren dat er massaal veel goed opgeleide jongeren uit Afrika naar Europa komen en dat wij daar dan ons voordeel mee doen?
Met dien verstande, dat je het nog steeds welig tierende waanbeeld probeert zachtzinnig te verdrijven, dat de EU gelijk staat met...de vlaanders...
Als 10% uitzwermt blijft er nog altijd een goede 90% ginder om daar hun geluk en vooruitgang te zoeken...
Waarom zouden ze de vlaanders verkiezen boven Brussel, Parijs, Luxemburg Monaco, Genève...?
Ze worden ginder wel meertalig opgeleid en vooral in het Engels en het Frans...en dus worden ze echt gegeerd door de ons omringende groten van Total tot Nestlé zelfs Danone, van RTL tot Air, van Chanel tot L'oreal, van...

Ondertussen geldt hetzelfde voor de gastjes van hier: leer het Frans beheersen en je kansen bij het verwerven ve goed loon, nemen exponentieel toe...
Versmaad ook niet het Engels, in diezelfde zin...

Wat hier te lezen staat is ginder dagelijkse kost....

Tsja,

Wil.

04 dec 2018, 01:00

pcekspeer schreef:
Wil. schreef: Jij lijkt te suggereren dat er massaal veel goed opgeleide jongeren uit Afrika naar Europa komen en dat wij daar dan ons voordeel mee doen?
Met dien verstande, dat je het nog steeds welig tierende waanbeeld probeert zachtzinnig te verdrijven, dat de EU gelijk staat met...de vlaanders...
Als 10% uitzwermt blijft er nog altijd een goede 90% ginder om daar hun geluk en vooruitgang te zoeken...
1,2 miljard Afrikanen. Dan zijn er zogezegd 120 miljoen goed opgeleide jongeren die de totale bevolking van pakweg 400 miljoen Europeanen komen aanvullen.
En dat soort invasie vernietigt een cultuur niet, denk je? Goed opgeleide Afrikaan probeert zichzelf uit de modder van zijn geboorteland te halen.  Geef die man een paspoort! Meertalig en hooggeschoold. Laat maar komen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.