Jobs - Jobs - Jobs
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Tja, jules, de finale uitsluiting - die je zelf hebt voorspeld - komt dichterbij, denk ik zo … Dan komt het nooit meer goed met jou. Je therapeut zal niet blij zijn.dejules schreef:1/ De Wever komt uit een familie die heulde met de nazi's, hij komt daar openlijk voor uit!petrol schreef: Gaat u mijn familie hier weg zetten als collaborateurs.
Ik zou stilaan gaan opletten met zulke uitspraken Juleke.
U bevindt zich op glad ijs !!
Gezien uw liefde voor deze man is mijn vraag of uw familie uit het collaborateursmilieu komt terecht!!!
U kunt daar toch op antwoorden, niet?
2/ U bent wel een racist, toch?
Negers, moslims, Walen, ...
Ge moet er niet veel van hebben als ik uw topics lees, toch?
3/ Ik heb geen schrik van U!!!!
(En tussen haken: tot welk ras behoren de moslims? Of de Walen? Als een Waal morgen naar Vlaanderen verhuist, verandert die dan van ras?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Omdat iemand NVA stemt komt die uit de collaboratie.
Mijn famile heeft haar deel anders wel gehad in de oorlog.
Grootmoeder en zuster dood door V aanval
Vader en moeder Burgerlijk oorlogsslachtoffer
Twee ooms gesneuveld
En er waren twee ooms bij het linkse verzet.
Dat is wat anders he
Mijn famile heeft haar deel anders wel gehad in de oorlog.
Grootmoeder en zuster dood door V aanval
Vader en moeder Burgerlijk oorlogsslachtoffer
Twee ooms gesneuveld
En er waren twee ooms bij het linkse verzet.
Dat is wat anders he
-
Horus1 - Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Dejules jij komt niet uit het bedrijfsleven! Zelfs niet uit je hangmat. Het enige wat jij ooit gepresenteerd hebt is vrachtwagens gelost bij nacht en pakjes op de band gegooid op de vrachtluchthaven. En een grote bek opzetten hier!
-
Jockey - Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Ik kom uit het bedrijfsleven, U ook?[/quote]
In feite Jules interesseert het me niet waar jij uitkomt, het enige dat ik me soms afvraag is waaronder jij vandaan komt...
In feite Jules interesseert het me niet waar jij uitkomt, het enige dat ik me soms afvraag is waaronder jij vandaan komt...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
-
dejules
“Vrees voor verlies van 2.000 banen bij Proximus”, directie spreekt over “kostenoptimalisering”
Charles Michel (MR) roept Proximus-topvrouw Dominique Leroy morgen bij zich, zo is in de omgeving van de eerste minister te horen. Michel wil naar verluidt “niet voor voldongen feiten geplaatst worden, qua vorm noch qua inhoud”. Dominique Leroy wordt daarom bij de premier verwacht om toelichting te verschaffen.
https://www.hln.be/geld/-vrees-voor-ver ... ~a2560a0a/
Op 1/1/2018 werd de block-chain geïmplementeerd bij alle Belgische verzekeringsmaatschappijen en banken. Naar schatting zal door deze technologie 80% van alle administratieve taken overbodig maken. In Duitsland heeft de regering een speciaal ministerie opgericht die zich buigt over het verlies van miljoenen jobs door nieuwe technologische toepassingen gedurende de periode 2018-2030.
Charles Michel (MR) roept Proximus-topvrouw Dominique Leroy morgen bij zich, zo is in de omgeving van de eerste minister te horen. Michel wil naar verluidt “niet voor voldongen feiten geplaatst worden, qua vorm noch qua inhoud”. Dominique Leroy wordt daarom bij de premier verwacht om toelichting te verschaffen.
Op 1/1/2018 werd de block-chain geïmplementeerd bij alle Belgische verzekeringsmaatschappijen en banken. Naar schatting zal door deze technologie 80% van alle administratieve taken overbodig maken. In Duitsland heeft de regering een speciaal ministerie opgericht die zich buigt over het verlies van miljoenen jobs door nieuwe technologische toepassingen gedurende de periode 2018-2030.
Laatst gewijzigd door dejules op 08 jan 2019, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Kanaal Z vandaag: de werkzaamheid (= aantal mensen aan het werk) bereikt het hoogste punt in 20 jaar. Nu is 70% van de bevolking die in aanmerking komt om te werken ook aan de slag.
Dit is een cijfer voor gans belgië. Voor Vlaanderen is de score (vanzelfsprekend) nog een heel stuk hoger. Vlaanderen zit in dezelfde categorie als Nederland en Duitsland. De verandering werkt wel degelijk.
Ik heb daar vroeger ook al op gewezen
Wanneer de werkzaamheid wordt geteld in voltijdse equivalenten, dan stijgt Vlaanderen boven Nederland uit. Zie de grafieken op deze blz.
Dit is een cijfer voor gans belgië. Voor Vlaanderen is de score (vanzelfsprekend) nog een heel stuk hoger. Vlaanderen zit in dezelfde categorie als Nederland en Duitsland. De verandering werkt wel degelijk.
Ik heb daar vroeger ook al op gewezen
Wanneer de werkzaamheid wordt geteld in voltijdse equivalenten, dan stijgt Vlaanderen boven Nederland uit. Zie de grafieken op deze blz.
Laatst gewijzigd door Wil. op 08 jan 2019, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
De totale werkzaamheidsgraad is het aandeel van werkende mensen binnen het totaal van de bevolking tussen 15 tot 64 jaar, exclusief de mensen op actieve leeftijd die niet beschikbaar zijn voor de arbeidsmarkt (vervroegd gepensioneerden, zieken, bruggepensioneerden, economisch werklozen, huisvrouwen/-mannen, ..)..
Met werken wordt bedoeld minstens 1 uur per week betaalde arbeid verrichten.
Deze parameter zegt niets over de financieel-economische situatie van een land. Een land waar veel mensen 1 uur per week werken of waar heel veel ambtenaren zijn of waar 405.000 mensen onafgebroken langer dan 1 jaar op de ziekenkas schuilen voor ontslag zoals in België, zo'n land is straatarm.
Met werken wordt bedoeld minstens 1 uur per week betaalde arbeid verrichten.
Deze parameter zegt niets over de financieel-economische situatie van een land. Een land waar veel mensen 1 uur per week werken of waar heel veel ambtenaren zijn of waar 405.000 mensen onafgebroken langer dan 1 jaar op de ziekenkas schuilen voor ontslag zoals in België, zo'n land is straatarm.
Laatst gewijzigd door dejules op 08 jan 2019, 23:31, 2 keer totaal gewijzigd.
-
dejules
Nieuwe cijfers van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid (RSZ) werpen echter een genuanceerder beeld op het aanslaan van de jobmotor sinds oktober 2014. Slechts een derde van de nieuwe banen is voltijds en vast. Even grote delen zijn deeltijdse jobs of interim- en seizoensarbeid. Trek er de 13.216 voltijdse jobs af die bij de overheid zijn verdwenen, en eigenlijk zijn er onder Michel I netto slechts 12.200 voltijdse, vaste jobs gecreëerd.
https://www.hln.be/geld/economie/amper- ... ~ae67e50e/
https://www.hln.be/geld/economie/amper- ... ~ae67e50e/
-
dejules
De regering Michel beschouwt jobs als full-time vanaf 75% FT-uurrooster.
De vele honderdduizenden mensen die werken met dienstencheques, de zwaar gesubsidieerde zorgsector (Wit-Gele-Kruis, Familiehulp, ...), de zwaar gesubsidieerde maatwerkbedrijven (beschutte werkplaatsen), de statutaire ambtenaren werkzaam in privaat-publieke sector, de uitzendkrachten die werkzaam zijn in de ambtenarij, … vallen sedert 14/3/2015 onder de rubriek "werkzaam in de private sector".
De vele honderdduizenden mensen die werken met dienstencheques, de zwaar gesubsidieerde zorgsector (Wit-Gele-Kruis, Familiehulp, ...), de zwaar gesubsidieerde maatwerkbedrijven (beschutte werkplaatsen), de statutaire ambtenaren werkzaam in privaat-publieke sector, de uitzendkrachten die werkzaam zijn in de ambtenarij, … vallen sedert 14/3/2015 onder de rubriek "werkzaam in de private sector".
-
dejules
“Vrees voor verlies van 2.000 banen bij Proximus”, directie spreekt over “kostenoptimalisering”
Op 1/1/2018 werd de block-chain geïmplementeerd bij alle Belgische verzekeringsmaatschappijen en banken. Naar schatting zal deze technologie 80% van alle administratieve taken overbodig maken. In Duitsland heeft de regering een speciaal ministerie opgericht die zich buigt over het verlies van miljoenen jobs door nieuwe technologische toepassingen gedurende de periode 2018-2030.
Op 1/1/2018 werd de block-chain geïmplementeerd bij alle Belgische verzekeringsmaatschappijen en banken. Naar schatting zal deze technologie 80% van alle administratieve taken overbodig maken. In Duitsland heeft de regering een speciaal ministerie opgericht die zich buigt over het verlies van miljoenen jobs door nieuwe technologische toepassingen gedurende de periode 2018-2030.
-
dejules
1.260 euro netto per maand voor fulltime werken in een supermarkt. Schandalig weinig is datJockey schreef:Oei, Julleke is weer tegen zichzelf een klapke aan het doen...
https://www.demorgen.be/opinie/1-260-eu ... -b8a832c8/