Hoekje:"De oase van rust 2018-2019".
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
ja vevevera-maria schreef: ↑12 mar 2019, 13:22Meme-rietje Hameln is dat dan zoals de rattenvanger van Hamelen?
goeie morgen allemaal
gisteren hier niet geweest
was dubbele schift gisteren
in de voormiddag poetske
en in de namiddag hulpje
hebben gisteren boodschappen gedaan voor zware dingen
samen met hulpje, kan nu ook weer weg
ben ook al enkele weken niet naar de markt geweest
en vandaag gastjes dag
V.is nog altijd thuis met haar elleboog
morgen moet ik ze naar het ziekenhuis brengen voor onderzoek
ze kan nog altijd niet in auto rijden
menu deze middag, eet bij .

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemorgen allemaal!
Rietjes wat ik mij afvraag: tijdens jullie wandeling in het zand stoof dat zand niet omhoog in jullie ogen en kleren?
Yvette ik zou hier morgen naar de markt gaan maar als het zo blijft waaien weet ik het zo nog niet er zullen ook wel niet veel kramen staan denk ik!
Amai zeg meme-rietje een hulpje om te helpen boodschappen te doen wat een luxe!
Ik heb gisteren mijn huis helemaal gepoetst naar de osteopaat geweest en naar de repetitie van het koor, maar vandaag ben ik van plan om niet buiten te komen, mijn auto blijft op stal, misschien deze namiddag een wandeling en dan zetelhangen met mijn nieuwe Libelle!
En straks eerst nog een wasje draaien met donkere kleuren.
Op het menu deze middag een gehaktbroodje met savooikool.
Zo ben er mee weg tot later daag...
Rietjes wat ik mij afvraag: tijdens jullie wandeling in het zand stoof dat zand niet omhoog in jullie ogen en kleren?
Yvette ik zou hier morgen naar de markt gaan maar als het zo blijft waaien weet ik het zo nog niet er zullen ook wel niet veel kramen staan denk ik!
Amai zeg meme-rietje een hulpje om te helpen boodschappen te doen wat een luxe!
Ik heb gisteren mijn huis helemaal gepoetst naar de osteopaat geweest en naar de repetitie van het koor, maar vandaag ben ik van plan om niet buiten te komen, mijn auto blijft op stal, misschien deze namiddag een wandeling en dan zetelhangen met mijn nieuwe Libelle!
En straks eerst nog een wasje draaien met donkere kleuren.
Op het menu deze middag een gehaktbroodje met savooikool.
Zo ben er mee weg tot later daag...
You only have one life...live it!
-
veve - Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55
Hallo allemaal!
ik was hier aan het photoshoppen in mijn bureau aan mijn vaste pc en ik dacht awel ik ga eens proberen binnen te geraken op sennet, en jawel ik was automatisch aangemeld en zie dus dat ik hier op deze vaste pc mijn oude account nog heb!
Maar met de Ipad moet ik dus inloggen met mijn nieuwe account, hoe raar!!!
Allez ben er weer mee weg...
ik was hier aan het photoshoppen in mijn bureau aan mijn vaste pc en ik dacht awel ik ga eens proberen binnen te geraken op sennet, en jawel ik was automatisch aangemeld en zie dus dat ik hier op deze vaste pc mijn oude account nog heb!
Maar met de Ipad moet ik dus inloggen met mijn nieuwe account, hoe raar!!!
Allez ben er weer mee weg...
One life...live it !
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
De renners zijn over de streep... Frankrijk is en blijft toch een mooi land hé.
Natuurlijk Veve waaide het zand op, we waren zowat gezandstraald bij thuiskomst maar daar ga je niet aan dood hoor. Er lag wel een flinke laag zand in het bad achteraf
Straks nog maar eens naar een toneelvoorstelling, voor de rest was/is het een binnendagje.
Menu : gestoofde prei, kortelet, natuuraardappel
Natuurlijk Veve waaide het zand op, we waren zowat gezandstraald bij thuiskomst maar daar ga je niet aan dood hoor. Er lag wel een flinke laag zand in het bad achteraf
Straks nog maar eens naar een toneelvoorstelling, voor de rest was/is het een binnendagje.
Menu : gestoofde prei, kortelet, natuuraardappel
Oud maar niet Out
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Hallo allemaal,
Nee, het ligt niet aan Sennet dat ik hier nu maar binnenkom, wel aan de verbinding met het internet deze morgen. Kreeg geen verbinding , niet met de laptop, en niet met de Ipad.... maar ik denk dat het probleem nu wel opgelost is, ze zijn hier een stuk van de Zeelaan aan het opbreken, ja grote werken, gelukkig niet direct voor mijn deur. Ze zullen waarschijnlijk een kabel geraakt hebben.
Maar, het is al hersteld, en ja we mogen niet zo vlug zagen ...
Vandaag heb ik dan ook al van alles gedaan, ook al gepoetst, zoals jij Vévé, en vannamiddag ben ik naar de cinema geweest, naar de tekenfilm van Urbanus. Mijn kleinzoon Mauro(13) op 28/3 had mij dat aangeraden. Hij is een filmliefhebber, zeker van animatiefilms. 't Was hilarisch, heb mij er wel mee geamuseerd.
Ja, waaien doet het zeker nog tamelijk hard, en gisteren heb ik ook nog een wandeling gemaakt, maar dan toch maar op de dijk gebleven, al wandel ik liever dicht bij zee op het harde zand. Het is ook beter voor de gewrichten, zei de huisarts. Maar 't is zoals Rietjes zegt, dan wordt je gezandstraald, en zet je best je zonnebril op dat het zand niet in je ogen kan waaien. Of ja, de wind in de rug.... maar dan moet je nog terugkeren... ik vind het wel leuk.
Maatjes, allemaal nog een gezellige avond, nu blijf ik maar in mijn zetel, heb op verplaatsing vanmiddag ook de koers gezien, ja het einde toch, jammer van Thomas Degendt, maar is toch tweede, verdient een dikke proficiat.
Groetjes, omadina
Nee, het ligt niet aan Sennet dat ik hier nu maar binnenkom, wel aan de verbinding met het internet deze morgen. Kreeg geen verbinding , niet met de laptop, en niet met de Ipad.... maar ik denk dat het probleem nu wel opgelost is, ze zijn hier een stuk van de Zeelaan aan het opbreken, ja grote werken, gelukkig niet direct voor mijn deur. Ze zullen waarschijnlijk een kabel geraakt hebben.
Maar, het is al hersteld, en ja we mogen niet zo vlug zagen ...
Vandaag heb ik dan ook al van alles gedaan, ook al gepoetst, zoals jij Vévé, en vannamiddag ben ik naar de cinema geweest, naar de tekenfilm van Urbanus. Mijn kleinzoon Mauro(13) op 28/3 had mij dat aangeraden. Hij is een filmliefhebber, zeker van animatiefilms. 't Was hilarisch, heb mij er wel mee geamuseerd.
Ja, waaien doet het zeker nog tamelijk hard, en gisteren heb ik ook nog een wandeling gemaakt, maar dan toch maar op de dijk gebleven, al wandel ik liever dicht bij zee op het harde zand. Het is ook beter voor de gewrichten, zei de huisarts. Maar 't is zoals Rietjes zegt, dan wordt je gezandstraald, en zet je best je zonnebril op dat het zand niet in je ogen kan waaien. Of ja, de wind in de rug.... maar dan moet je nog terugkeren... ik vind het wel leuk.
Maatjes, allemaal nog een gezellige avond, nu blijf ik maar in mijn zetel, heb op verplaatsing vanmiddag ook de koers gezien, ja het einde toch, jammer van Thomas Degendt, maar is toch tweede, verdient een dikke proficiat.
Groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Bijna 6 uur, wat bracht de dag , wat hier en daar aanmodderen, begin me te vervelen, kan niet lezen, lang op pc is ook niet OK, gaan wandelen op de korte draai gaf me energie , hopen dat deze ellendige wind volgende week minder krachtig wordt.
Morgen ga ik op verplaatsing, Bpark aandoen, hoop,Staf mee te krijgen.
Groetjes en nog een fijne avond, ga naar muziek luisteren met koptelefoon op.
Corry
Morgen ga ik op verplaatsing, Bpark aandoen, hoop,Staf mee te krijgen.
Groetjes en nog een fijne avond, ga naar muziek luisteren met koptelefoon op.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
piepje - Lid geworden op: 05 feb 2005, 18:00
goede avond
door vandaag al 10, loes vorige week 9
ze groeien nogal
we waren met de remork hun fietsen aant verhuizen
begon te onweren met regen hagel alles erop en aan daar stonden we in
ze gaan tijdelijk verhuizen , ze gaan opnieuw bouwen
ik moet ook altijd inloggen niet zo erg
profiel verbergen werkt ook niet
mooie fotos gezien
door vandaag al 10, loes vorige week 9
ze groeien nogal
we waren met de remork hun fietsen aant verhuizen
begon te onweren met regen hagel alles erop en aan daar stonden we in
ze gaan tijdelijk verhuizen , ze gaan opnieuw bouwen
ik moet ook altijd inloggen niet zo erg
profiel verbergen werkt ook niet
mooie fotos gezien
Hou van mensen,zoals ze zijn!
Er zijn geen anderen
Er zijn geen anderen
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
zou het ook liever anders hebbenvera-maria schreef: ↑13 mar 2019, 10:19Amai zeg meme-rietje een hulpje om te helpen boodschappen te doen wat een luxe!
maar we roeien met de riemen die we hebben
en alle hulp is welkom om mijn leven aangenamer te maken
goeie morgen iedereen
gisteren heel den dag rondgereden voor V. en de gastjes
straks weer , ze moet op control van haar elle boog
maar eerst haardjes laten knippen
dat we weer proper zijn rond de oren

Groetjes van meme-rietje,
-
rvh1 - Lid geworden op: 14 feb 2019, 10:43

Goede morgen iedereen
Wat een weer , gisteren alles gehad , regen , sneeuw , hagel en onweer en vandaag al de ganse morgen regen , maar het zal wel goed voor de natuur zijn denk ik dan
Als poetshulp je leven aangenamer maakt moet je dat gebruiken meme-rietje , we zullen allemaal wel in eens in dat stadium komen zeker , en dan mogen we blij zijn dat er dat is , onze ouders hadden dat geluk niet .
Nog een fijne dag iedereen
Robert
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Bah... wat een weertje
't zal weer een binnendagje worden
met vannamiddag dan een film (filmuniversiteit)
Er is keuze in de namiddag of avond en meestal gaan wij 's avonds, in de namiddag hebben we vaak nog vanalles en nog wat op het programma, vandaag kiezen we toch voor de namiddag wegens

De film van vandaag : THREE BILLBOARDS OUTSIDE EBBING, MISSOURI.
Iemand al gezien ????
Menu : witloof-hamrolletjes ... mjamiemjamie
't zal weer een binnendagje worden
met vannamiddag dan een film (filmuniversiteit)
Er is keuze in de namiddag of avond en meestal gaan wij 's avonds, in de namiddag hebben we vaak nog vanalles en nog wat op het programma, vandaag kiezen we toch voor de namiddag wegens

De film van vandaag : THREE BILLBOARDS OUTSIDE EBBING, MISSOURI.
Iemand al gezien ????
Menu : witloof-hamrolletjes ... mjamiemjamie
Oud maar niet Out
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Deze middag zijn Jolien en Jonathan komen eten.
Ze mag al haar knie plooien en was "preus" dat ze op de voorbank van de auto kon aankomen.
Wel wat later dan voorzien, daar zal ik volgende keer rekening mee houden.
Gelukkig had ik een gehaktbrood in de oven, wortels gestoofd met erwtjes en de aardappelen in een koperen kookpot gekookt, die blijven er langer warm in. Toch heb ik graag dat ze op tijd komen, soms is het moeilijk om het eten warm te houden, beter als het direct kan opgediend worden.
Zaterdagavond is er om 20u15 op ARD een showprogramma met Florian Silbereisen als presentator maar het zullen wel allemaal liedjes met en van Roland Kaiser zijn!
Het heeft hier heel de voormiddag gegoten, deze namiddag is het wel opgeklaard maar de wind houdt aan!
Ze mag al haar knie plooien en was "preus" dat ze op de voorbank van de auto kon aankomen.
Wel wat later dan voorzien, daar zal ik volgende keer rekening mee houden.
Gelukkig had ik een gehaktbrood in de oven, wortels gestoofd met erwtjes en de aardappelen in een koperen kookpot gekookt, die blijven er langer warm in. Toch heb ik graag dat ze op tijd komen, soms is het moeilijk om het eten warm te houden, beter als het direct kan opgediend worden.
Zaterdagavond is er om 20u15 op ARD een showprogramma met Florian Silbereisen als presentator maar het zullen wel allemaal liedjes met en van Roland Kaiser zijn!
Het heeft hier heel de voormiddag gegoten, deze namiddag is het wel opgeklaard maar de wind houdt aan!
Ivette
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedenavond allemaal!
Ben niet naar de markt geweest hoor met dat al die regen en wind, dus ook geen vers boeket bloemen in huis!
Heb dan maar skrei en groene asperges meegebracht van de supermarkt, dus dat was mijn middageten, ventje was niet thuis maar heb toch voor mezelf gekookt en de skrei was heerlijk!
Deze namiddag dan nog eens naar mijn make geweest , ik was er maandag ook al geweest en samen koffie gedronken en dan moest ik nog naar de zangles en daarna naar de pedicure!
En nu is het zetelhangen en straks de rest van mijn boek uitlezen van Santa Montefiore “ Fairfield Park” daarna begin ik aan de zeven zusters!
Yvette wanneer spelen ze op tv die serie van de boeken van Donna Leon?
Rietjes die film ken ik niet en hou ook helemaal niet van geweld.
Zo ik ga lezen...nog een fijne avond en tot later daaag...
Ben niet naar de markt geweest hoor met dat al die regen en wind, dus ook geen vers boeket bloemen in huis!
Heb dan maar skrei en groene asperges meegebracht van de supermarkt, dus dat was mijn middageten, ventje was niet thuis maar heb toch voor mezelf gekookt en de skrei was heerlijk!
Deze namiddag dan nog eens naar mijn make geweest , ik was er maandag ook al geweest en samen koffie gedronken en dan moest ik nog naar de zangles en daarna naar de pedicure!
En nu is het zetelhangen en straks de rest van mijn boek uitlezen van Santa Montefiore “ Fairfield Park” daarna begin ik aan de zeven zusters!
Yvette wanneer spelen ze op tv die serie van de boeken van Donna Leon?
Rietjes die film ken ik niet en hou ook helemaal niet van geweld.
Zo ik ga lezen...nog een fijne avond en tot later daaag...
You only have one life...live it!