CRYPTO new style
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
-
Gelukkig geen droedel waar ik een paar uur werk aan heb, ik had hier "lapsus" willen horen, maar de betekenis van jouw uitleg is dezelfde dus: gewonnen, plaats voor een nieuwe opgave.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
PS de oplossing kwam trouwens niet van lotte.
Met "lap" of "sus" in de tekst zou de opgave volgens mij gewoon te weinig cryptisch zijn geweest
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Neen, ik schreef "ontdekt worden. "
Ik geef een makkelijk voorbeeld : Francois kreeg een ferme klets in zijn aangezicht.
-
Mijn opgave was "wankel", verspreking stond bijna letterlijk in de opgave, ik kon het antwoord 'verspreken' dan ook niet afkeuren. Een goeie probleemstelling zou eigenlijk maar één mogelijk antwoord moeten toelaten, ik had mijn "lapsus" dan maar beter moeten camoufleren.Reini schreef: ↑14 mar 2019, 16:23Neen, ik schreef "ontdekt worden. "
Ik geef een makkelijk voorbeeld : Francois kreeg een ferme klets in zijn aangezicht.
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Hier zijn al zovele crypto's gepasseerd , dat het echt voor de makers wel moeilijk wordt om nog iets uit de duim te zuigen dat niet TE makkelijk is, en niet TE moeilijk.
U wordt zeer bedankt voor al het werk dat ermee gepaard gaat. Een dikke duim als emoji zou hier wel op zijn plaats zijn. Of een bloemetje; dat mag een roosje zijn.
Onze geest blijft er jong door !
U wordt zeer bedankt voor al het werk dat ermee gepaard gaat. Een dikke duim als emoji zou hier wel op zijn plaats zijn. Of een bloemetje; dat mag een roosje zijn.
Onze geest blijft er jong door !
-
Zoals ik al dacht, emoji kunnen intonatie en ironie niet weergeven.
Ik ken U helemaal niet Sita, hoe zou ik wat dan ook, met enige geloofwaardigheid over jou kunnen beweren. Ter info, ik heb ook nog nooit iemand geslagen
-
Sita
Socrates, ik neem je jouw opmerking niet kwalijk, hoor. Ik plaatste zelf eensocrates schreef: ↑14 mar 2019, 17:34Zoals ik al dacht, emoji kunnen intonatie en ironie niet weergeven.
Ik ken U helemaal niet Sita, hoe zou ik wat dan ook, met enige geloofwaardigheid over jou kunnen beweren. Ter info, ik heb ook nog nooit iemand geslagenIk kan het wel niet laten om naar een open doel te trappen.
Ik ken hier niemand persoonlijk bij spelletjes.
Ben het wel met jou eens dat het niet altijd makkelijk is de humor, of het gevoel voor humor, in te schatten bij anderen.
Mijn humor zal ook niet altijd begrepen worden, vrees ik