Arco....
-
fregat - Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Kris Peeters is daar weer met zijn ARCO - eis , wil weer stroop smeren om wat stemmen ! Wel merkwaardig dat hij de enige CD&V aanhanger is die daar blijft over doordrammen ! Dat de CD&V zelf de mensen vergoed uit hun " zuilenkassen " en het is opgelost ! 
Doe wel en zie niet om !
-
fregat - Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Aandeelhouders of niet , als de gedupeerden zich een hak gezet voelen kan dat een paar 100.000 stemmen schelen , en als het erop aankomt is dat voor de CD&V een zure appel die ze 4 jaar meeslepen, en dat dank zij Leterme en niet te vergeten onze belofte man Peeters .
Nu boontje komt achter zijn loontje

Nu boontje komt achter zijn loontje
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Siemons, u bent een even grote en perfide leugenaar als diegenen die ons destijds Arco aansmeerden als een spaarrekening.Paul Siemons schreef: ↑17 mei 2019, 08:53Over welke "spaarders" hebt U het...... deelnemers aan ARCO waren aandeelhouders !
U weet even goed als iedereen dat het een bedrog was.
Ondank is 's werelds loon
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
maior domus schreef: ↑17 mei 2019, 11:26Siemons, u bent een even grote en perfide leugenaar als diegenen die ons destijds Arco aansmeerden als een spaarrekening.Paul Siemons schreef: ↑17 mei 2019, 08:53Over welke "spaarders" hebt U het...... deelnemers aan ARCO waren aandeelhouders !
Waarom zou hij een leugenaar zijn? Hij spreekt nochtans de waarheid. Het waren 'ARCO' aandelen, het was geen spaarrekening. Mensen hebben zich wetens willens in de zak laten zetten. Is het er smerig aan toe gegaan? Ja zeker, ze hebben de mensen willen misleiden en zijn daar nog in geslaagd ook. Waarom? Omdat mensen gretig zijn en in vele gevallen te gretig. Hetzelfde met L&H, genoeg was niet goed genoeg het moest héél véél zijn. Mensen deden het hun veelal zelf aan.
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Aan ieder groot percentje is er een reukje , is het niet bij de inschrijving dan is het veelal op het einde .
Als je ze allemaal uitpluist kom je dikwijls tot dat resultaat , maar ze kunnen het zo mooi aan de man brengen dat de meesten er in lopen, de meesten gaan er geen ruchtbaarheid aangeven als ze verlies lijden.
Als je niet goed op de hoogte bent, blijf je er best vanaf.
"Beter één vogel in de hand , dan geen hand"

Als je ze allemaal uitpluist kom je dikwijls tot dat resultaat , maar ze kunnen het zo mooi aan de man brengen dat de meesten er in lopen, de meesten gaan er geen ruchtbaarheid aangeven als ze verlies lijden.
Als je niet goed op de hoogte bent, blijf je er best vanaf.
"Beter één vogel in de hand , dan geen hand"
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Vele mensen die niks van bankzaken of aandelen of wat voor financiële producten ook kenden hebben gewoon de raad van hun vertrouwde Bacob agent gevolgd. Ik heb de folder nog teruggevonden bij mijn ouders en daar staat letterlijk in:"...dé kosteloze, absoluut veilige belegging op naam waar u met gesloten ogen op mag intekenen'".Als je niet goed op de hoogte bent, blijf je er best vanaf.
Men heeft de gewone mens toen willens nillens bedrogen met een product dat als absoluut veilig en rendabel werd voorgespiegeld.
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Voor een keer ben ik het met u eens Frits.
Tegenstanders van de gedupeerden zeggen dat we er maar van af moesten blijven.
Maar als ze bedrieglijk beweren dat het geen aandelen zijn, maar een veilige spaarrekening, wat doet ge dan?
Ik ken niets van auto's, maar als de garage zegt dat ze mijn autoprobleem zullen herstellen, dan vertrouw ik dat.
Dan ga ik toch ook niet van de eerste tot de laatste minuut over hun schouders kijken.
De bankiers en hun loketmedewerkers hebben ons vertrouwen diep beschaamd om ons spaargeld los te futselen.
Zo simpel is dat:
BEDROG en MISBRUIK VAN VERTROUWEN.
En dat dient niet goedgepraat of in de schoenen van de gedupeerde te worden geschoven!!
Tegenstanders van de gedupeerden zeggen dat we er maar van af moesten blijven.
Maar als ze bedrieglijk beweren dat het geen aandelen zijn, maar een veilige spaarrekening, wat doet ge dan?
Ik ken niets van auto's, maar als de garage zegt dat ze mijn autoprobleem zullen herstellen, dan vertrouw ik dat.
Dan ga ik toch ook niet van de eerste tot de laatste minuut over hun schouders kijken.
De bankiers en hun loketmedewerkers hebben ons vertrouwen diep beschaamd om ons spaargeld los te futselen.
Zo simpel is dat:
BEDROG en MISBRUIK VAN VERTROUWEN.
En dat dient niet goedgepraat of in de schoenen van de gedupeerde te worden geschoven!!
Ondank is 's werelds loon
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Diegene die zich ARCO deelbewijzen aka aandelen lieten aansmeren in de BAC,Bacob kantoren hebben niet de moeite gedaan om de bijlagefolder te lezen.Daar stond nochtans duidelijk in dat het aandelen waren.maior domus schreef: ↑17 mei 2019, 11:26Siemons, u bent een even grote en perfide leugenaar als diegenen die ons destijds Arco aansmeerden als een spaarrekening.Paul Siemons schreef: ↑17 mei 2019, 08:53Over welke "spaarders" hebt U het...... deelnemers aan ARCO waren aandeelhouders !
Wat stond er zoal in die Arco folder.
Geef toe, met zo'n rendement is dit dé kosteloze, absoluut veilige belegging op naam waar u met gesloten ogen op mag intekenen', luidt het in de folder.
Met gesloten ogen dus. Dat klinkt wat anders dan de stemmen die nu zeggen dat de Arco-spaarders maar de kleine lettertjes hadden moeten lezen.
In de folder legt BACOB wel duidelijk uit dat het om aandelen gaat waarop de spaarder intekent. In 1999 vormde BACOB samen met verzekeringen DVV de financiële groep Artesia Banking Corporation.. In 2001 kwam Artesia in handen van het Frans-Belgische Dexia.
'Groep ARCO biedt u nu de unieke kans om aandeelhouder te worden en deel te hebben aan dit dynamisch groeiproces.'
'Via de ARCO-aandelenrekening, waarmee u aandeelhouder wordt van Arcopar cv, kunt u vele voordelen genieten op het vlak van veiligheid, beschikbaarheid en rendement. Bovendien bent u er zeker van dat uw geld geïnvesteerd wordt in gezonde en dynamische bedrijven.'
Verder belooft de folder een rendement van 4,25 procent. Daarnaast zijn er nog een rist andere argumenten zoals voordelen in de brandverzekering, voordelen bij het reisbureau Ultramontes en bijzondere voorwaarden voor wie een vakantie doorbrengt in het centrum 'Duinse Polders' in Blankenberge
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10