Goede namiddag, dames,
Oei, M-H, wat lees ik hier allemaal....
Is het enkel door die schommelende BD , die bloedneus?
Ons dochter heeft ooit, toen ze nog thuis woonde, ook een bloedneus gehad om U tegen te zeggen. Dokter kon niet de gepaste hulp bieden en we werden doorgestuurd naar ziekenhuis, naar Spoed. Daar hebben ze dat 'toegebrand'. Die dag (zondag) was het juist 'opendeurdag' in dat ziekenhuis, mannekes, wat een volk dat daar toen was.....
Enfin, ik hoop dat alles zo spoedig mogelijk terug bij 'het oude' is, ziek zijn is ongezond, maar we kunnen er niets aan doen.....
Clive, zo'n achterste van de oorbelletjes om te steken kan je vinden (kopen

) waar ze zo'n oorbelletjes verkopen. Wij hebben er zo eens een zakje, waar er 10 inzaten, gekocht. Wel de belletjes meenemen, want er zijn ook 'diktes' in, en anders klikken ze niet goed vast.
Heb alles intussen zo'n beetje 'bijgelezen' , we zijn naar zee geweest , kennismaking met onze nieuwe bovenburen , ginder, maar nu terug alles 'normaal' !

Uitpakken, bijpraten met de buurvrouw, pizza in de oven ........, En dan hier he ! Aan zee is geen internet en mijn data van de smartphone tikt vlug aan als ik dat opzet, dus zuinig zijn is (soms) de boodschap !
Dames, ga nog wat voortdoen nu, straks is het een gewone simpele boterham, het kan niet elke dag 'kermis' zijn, he

!
Hou jullie zo goed mogelijk en tot .... de volgende !