Hoekje:"De oase van rust 2019"
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Dat had je misschien wel gedacht?? Neen hoor ik heb alles nog eens uitgestippeld, ik moet gewoon anders rijden en het scheelt misschien 10 min. Ik kom je wel halen en van bij u uit naar Yvette naar de Haan ligt op de weg
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
wel.....ik ben vandaag naar het zeetje geweest en zo ga ik vrijdag 21/6 ook niet
en ik zie dat je toch zal kunnen gaan .....
en ik zie dat je toch zal kunnen gaan .....
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedenamiddag allemaal!
Spijtig dat hier geen foto’ staan van het koor waar Michelly zingt, ik ben eens naar de website gaan kijken van Singasong zo heet het vrouwenkoor en amai het is de moeite hoor, ik ken niet direct zo een koor die muziek zo innnovatief en vernieuwend brengt!
Viv donderdag zal ik de uitslag van mijn zingen horen ben benieuwd!
Yvette kan het geloven dat het een dag met een gouden randje voor jou was!
Niet veel te vertellen, het gaat stilaan beter met mijn man zijn rug en op 3 juli krijgt hij een 2 de epidurale infiltratie.
Enzo is hij al thuis tot en met 14 juli is en mijn man is nog nooit zolang thuisgebleven zelfs niet van zijn 2 hartoperaties!
En ikke ja weer een drukke week, morgenmiddag ga ik uiteten met 2 vriendinnen van bij Deleye en daarna gaan we shoppen, ik heb niks nodig hoor maar gewoon windowshoppen is ook leuk, en ‘s avonds naar de zangrepetitie van Zanglust!
Woensdag moet ik Elise afhalen van school ze blijft hier eten op de middag en dan komt haar mama haar ophalen en dan ga ik op de koffie bij een vriendin in Wielsbeke die ik al meer dan een jaar niet meer gezien heb, dus dat word gezellig bijkletsen en ‘s avonds weer zangrepetitie maar van het kerkkoor!
Donderdag gaan mijn man en ik eens naar de markt hij moet kleine wandelingen maken, maar lang zitten gaat nog niet, en in de namiddag heb ik zangles maar ik zal niet moeten zingen denk ik zal meer zijn om het uurrooster te bespreken voor volgend schooljaar!
Vrijdagmiddag komt ons mama met één van mijn zussen eten en in de namiddag ga ik Elise van school halen en moet ik ‘s avonds weer naar een zangrepetitie van het kerkkoor!
En dan is het weeral zaterdag en komt Elise slapen, haar ouders moeten weg!
En hier ligt er ééntje te snurken ja mijn man....en gelukkig kan hij dan nog ‘s nachts ook goed slapen!
Ik ga eens kijken naar mijn was buiten, is al mijn tweede was die buiten hangt te drogen en het droogt rap!
Zo nog een hartelijke groet aan jullie allen Meme-rietje, Rietjes, Omadina, Corry, Yvette, Michelly, Viv, Fifi, Erika, Majoker, Piepje, Robert, hoop dat ik niemand vergeten ben daaag...
Spijtig dat hier geen foto’ staan van het koor waar Michelly zingt, ik ben eens naar de website gaan kijken van Singasong zo heet het vrouwenkoor en amai het is de moeite hoor, ik ken niet direct zo een koor die muziek zo innnovatief en vernieuwend brengt!
Viv donderdag zal ik de uitslag van mijn zingen horen ben benieuwd!
Yvette kan het geloven dat het een dag met een gouden randje voor jou was!
Niet veel te vertellen, het gaat stilaan beter met mijn man zijn rug en op 3 juli krijgt hij een 2 de epidurale infiltratie.
Enzo is hij al thuis tot en met 14 juli is en mijn man is nog nooit zolang thuisgebleven zelfs niet van zijn 2 hartoperaties!
En ikke ja weer een drukke week, morgenmiddag ga ik uiteten met 2 vriendinnen van bij Deleye en daarna gaan we shoppen, ik heb niks nodig hoor maar gewoon windowshoppen is ook leuk, en ‘s avonds naar de zangrepetitie van Zanglust!
Woensdag moet ik Elise afhalen van school ze blijft hier eten op de middag en dan komt haar mama haar ophalen en dan ga ik op de koffie bij een vriendin in Wielsbeke die ik al meer dan een jaar niet meer gezien heb, dus dat word gezellig bijkletsen en ‘s avonds weer zangrepetitie maar van het kerkkoor!
Donderdag gaan mijn man en ik eens naar de markt hij moet kleine wandelingen maken, maar lang zitten gaat nog niet, en in de namiddag heb ik zangles maar ik zal niet moeten zingen denk ik zal meer zijn om het uurrooster te bespreken voor volgend schooljaar!
Vrijdagmiddag komt ons mama met één van mijn zussen eten en in de namiddag ga ik Elise van school halen en moet ik ‘s avonds weer naar een zangrepetitie van het kerkkoor!
En dan is het weeral zaterdag en komt Elise slapen, haar ouders moeten weg!
En hier ligt er ééntje te snurken ja mijn man....en gelukkig kan hij dan nog ‘s nachts ook goed slapen!
Ik ga eens kijken naar mijn was buiten, is al mijn tweede was die buiten hangt te drogen en het droogt rap!
Zo nog een hartelijke groet aan jullie allen Meme-rietje, Rietjes, Omadina, Corry, Yvette, Michelly, Viv, Fifi, Erika, Majoker, Piepje, Robert, hoop dat ik niemand vergeten ben daaag...
Laatst gewijzigd door vera-maria op 17 jun 2019, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
You only have one life...live it!
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Ivette, niet verschieten mocht je morgen voormiddag tegen komen op de markt in R..re.
W moet er zijn voor een boodschap en misschien kom ik wel ff mee tot daar.
Juist over en weer want in de namiddag heb ik dan bezoek.
Veve, kijk eens bij de nachtuiltjes daar kun je de foto's van Michelly's koor zien.
W moet er zijn voor een boodschap en misschien kom ik wel ff mee tot daar.
Juist over en weer want in de namiddag heb ik dan bezoek.
Veve, kijk eens bij de nachtuiltjes daar kun je de foto's van Michelly's koor zien.
Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Wij waren aan zee, een super dagje met ons drietjes
Jammer voor ons kleine samenkomst, gelukkig zijn we nog met 4 en kunnen desnoods kaarten.
Indien het voor jullie ook niet meer zo leuk is, even goede vrienden, dan spreken we in september af en wie weet zijn we dan met enkele maatjes meer .
Ik ben er altijd en kijk er naar uit om jullie te ontmoeten, hoor nog wel hoe het verder zal verlopen.
Corry
Laatst gewijzigd door corry op 17 jun 2019, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
slaap zacht allemaal

Groetjes van meme-rietje,
-
Michelly - Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Dag allemaal. Hier ben ik na mijn eerste nieuwe chemobeurt. Toen ik de oncoloog vroeg aan welke nevenwerkingen ik me kon verwachten, zei hij gewoon: dat weet je wel, want je hebt het al meegemaakt. Hij noemde er enkele op en inderdaad, dat had ik allemaal al meegemaakt en zal nu opnieuw mijn deel worden. En daar word je niet vrolijk van. Maar ik heb niets te kiezen, het is dat of helemaal opgeven. Dat laatste staat niet in mijn woordenboek en dus gooi ik de handdoek zeker niet. Maar mijn babyhaar dat net een beetje voller werd en redelijk goed groeide, ga ik weer verliezen en ook mijn wimpers en wenkbrauwen. Dat is dan alleen het uiterlijke om van het inwendige maar te zwijgen. Duim dus maar voor mij, want ik zal het nodig hebben. Mijn dank bij voorbaat.
Michelly
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Hallo allemaal !
Heb juist alles gelezen, en genoten van jullie mooie foto's.
De laatste tijd ben ik veel buiten, fietsen, wandelen, en het tennis-uurtje,
dat nu op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdagnamiddag door gaat.
Voor vrijdag 28 juni is al een vervanger gevonden, want dan komt mijn kleinzoon Lennert voor een weekendje logeren. Ik kijk er al naar uit.
Ik leef met jullie allemaal mee, ben heel gelukkig als ik zie dat jullie gelukkig zijn, zoals dat mooie familiefeest voor je moederdag, Yvette ! Prachtige familie !
Als ziekte zijn kop opsteekt, is het natuurlijk wat anders... lieve Michelly, wij steunen je hier allemaal ! Er zijn geen woorden voor.... dus dan maar een welgemeende knuffel !
Corry, ja hoor, ik zou er zeker graag nog eens bij zijn, bij onze samenkomst, jammer voor de 28ste, maar Lennert heeft me nodig, en ik ben blij dat hij met zijn 14 jaar nog graag komt.
Maatjes, ik ga me klaarmaken, ben bij de vroege shift, zoals wij zeggen, ons dubbelspel is van half 10 tot half 11. Ik zal mijn beste beentje proberen voor te zetten.
Groetjes voor jullie allemaal !
omadina
Heb juist alles gelezen, en genoten van jullie mooie foto's.
De laatste tijd ben ik veel buiten, fietsen, wandelen, en het tennis-uurtje,
dat nu op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdagnamiddag door gaat.
Voor vrijdag 28 juni is al een vervanger gevonden, want dan komt mijn kleinzoon Lennert voor een weekendje logeren. Ik kijk er al naar uit.
Ik leef met jullie allemaal mee, ben heel gelukkig als ik zie dat jullie gelukkig zijn, zoals dat mooie familiefeest voor je moederdag, Yvette ! Prachtige familie !
Als ziekte zijn kop opsteekt, is het natuurlijk wat anders... lieve Michelly, wij steunen je hier allemaal ! Er zijn geen woorden voor.... dus dan maar een welgemeende knuffel !
Corry, ja hoor, ik zou er zeker graag nog eens bij zijn, bij onze samenkomst, jammer voor de 28ste, maar Lennert heeft me nodig, en ik ben blij dat hij met zijn 14 jaar nog graag komt.
Maatjes, ik ga me klaarmaken, ben bij de vroege shift, zoals wij zeggen, ons dubbelspel is van half 10 tot half 11. Ik zal mijn beste beentje proberen voor te zetten.
Groetjes voor jullie allemaal !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemiddag
Ik kijk altijd uit naar de bold lettertjes dan weet ik Michelly is er.
Helaas weer eens met minder goed nieuws.
Michelly, we staan hier met zijn allen klaar om je te ondersteunen waar we maar kunnen.
Moed houden en blijven vechten
Deze voormiddag onverwacht naar Roeselare geweest en ja 'k ben ze tegen het lijf gelopen op haar wekelijkse markt, Yvette. Een uurtje samen opgelopen en een leuke babbel gehad natuurlijk.
Oma-Dina in september misschien eens een bijeenkomst organiseren in Koksijde, voor velen makkelijk bereikbaar denk ik; maar dan moeten ze nog willen ook hé
Straks zus en schoonbroer op de koffie en dan samen
.
Profiteren van het mooie weer.
Menu : boerenommelet met brood, 't moest vlug gaan hé en zo raken de restjes eens verwerkt ook.
Ik kijk altijd uit naar de bold lettertjes dan weet ik Michelly is er.
Helaas weer eens met minder goed nieuws.
Michelly, we staan hier met zijn allen klaar om je te ondersteunen waar we maar kunnen.
Moed houden en blijven vechten
Deze voormiddag onverwacht naar Roeselare geweest en ja 'k ben ze tegen het lijf gelopen op haar wekelijkse markt, Yvette. Een uurtje samen opgelopen en een leuke babbel gehad natuurlijk.
Oma-Dina in september misschien eens een bijeenkomst organiseren in Koksijde, voor velen makkelijk bereikbaar denk ik; maar dan moeten ze nog willen ook hé
Straks zus en schoonbroer op de koffie en dan samen
.Profiteren van het mooie weer.
Menu : boerenommelet met brood, 't moest vlug gaan hé en zo raken de restjes eens verwerkt ook.
Oud maar niet Out
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
corry schreef: ↑17 jun 2019, 17:47Jammer voor ons kleine samenkomst, gelukkig zijn we nog met 4 en kunnen desnoods kaarten.
Indien het voor jullie ook niet meer zo leuk is, even goede vrienden, dan spreken we in september af en wie weet zijn we dan met enkele maatjes meer .
Ik ben er altijd en kijk er naar uit om jullie te ontmoeten, hoor nog wel hoe het verder zal verlopen.
Corry
Corry, inderdaad is het niet leuk meer met zo weinig maatjes, om daar zolang voor in de wagen te zitten. Waar ik dan ook geen rekening mee gehouden heb is dat de grote vakantie dan ook juist begint, met mogelijk nog meer verkeer op de weg met meer kans op files
Yvette, jou plaatsje blijft gereserveerd voor de volgende bijeenkomst dan misschien in september
Volgende keer misschien begin van de week, maandag of dinsdag dat zijn normaal 2 vaste dagen dat ik moet werken. Maar ik kan switschen en desnoods 1 dag afzeggen als het nodig mocht zijn.
Nu hoop ik dat ik niemand voor het hoofd gestoten heb ( alvast sorry ervoor )
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Het is zoals Erika zegt: zo'n lange weg als we maar met 4 samenkomen, het is de moeite niet!
Voor mij in orde hoor om het uit te stellen tot september dan kan ik misschien ook eens omadina vera-maria, Greetie en alle andere maatjes eens zien.
Ik ben wel van zondag 1 september tot zondag 8 september in Spanje.
Michelly, ook ik herken dadelijk uw vette letters en uw vloeiende woorden. Jammer genoeg weer met niet zo'n goed nieuws. We weten dat ge moedig volhoudt, het zal toch wel eenmaal beteren zeker?
We wensen het u van harte en denken veel aan u!
Vanmorgen op de markt in Roeselare duwde iemand tegen mijn arm en dacht ik wat is dat hier nu? Het was Rita die me een duwtje gaf. Ik had net een paar nieuwe witte wandelsavatten gekocht, ze passen heel goed en zijn bekwaam bevonden om morgen op de daguitstap van Okra ingewandeld te worden.
Natuurlijk heb ik van het uurtje met Rita genoten, ze zit diep in mijn hart, ik heb het alweer spijtig gevonden dat we zo ver van mekaar wonen, maar allez dat korte treffen heeft me toch weer deugd gedaan!
Morgen zal je me dus niet lezen maar donderdag zal ik dan wel uitgebreid verslag uitbrengen!
Voor mij in orde hoor om het uit te stellen tot september dan kan ik misschien ook eens omadina vera-maria, Greetie en alle andere maatjes eens zien.
Ik ben wel van zondag 1 september tot zondag 8 september in Spanje.
Michelly, ook ik herken dadelijk uw vette letters en uw vloeiende woorden. Jammer genoeg weer met niet zo'n goed nieuws. We weten dat ge moedig volhoudt, het zal toch wel eenmaal beteren zeker?
We wensen het u van harte en denken veel aan u!
Vanmorgen op de markt in Roeselare duwde iemand tegen mijn arm en dacht ik wat is dat hier nu? Het was Rita die me een duwtje gaf. Ik had net een paar nieuwe witte wandelsavatten gekocht, ze passen heel goed en zijn bekwaam bevonden om morgen op de daguitstap van Okra ingewandeld te worden.
Natuurlijk heb ik van het uurtje met Rita genoten, ze zit diep in mijn hart, ik heb het alweer spijtig gevonden dat we zo ver van mekaar wonen, maar allez dat korte treffen heeft me toch weer deugd gedaan!
Morgen zal je me dus niet lezen maar donderdag zal ik dan wel uitgebreid verslag uitbrengen!
Ivette
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedenavond allemaal!
Ben nog maar een uurtje thuis...net alles bijgelezen!
Michelly jou wens ik veel goede moed en sterkte!
Ik wil ook wel in september maar kan niet op donderdag en vrijdag, dus liefst op een maandag dinsdag of woensdag uitgezonderd dinsdag 10 september die datum heb ik al een afspraak!
Yvette en Rietjes ik was vandaag ook in Roeselare met 2 vriendinnen, we waren er afgesproken om te gaan eten deze middag en dan gaan shoppen!
En mijn ventje belde rond 16u, ik dacht waarom belt hij nu er zal iets niet in orde zijn enja...Elise is deze middag gevallen op school en heeft een barst in haar elleboog dus zit de lieve meid in het gips!
Bij thuiskomst heb ik al gefacetimed met de zoon en heb Elise gezien met haar gips en ze is heel flink geweest, ze heeft geen traantje gelaten ook niet in het ziekenhuis!
Morgen komt ze een halve dag en donderdag gaat ze weer naar school, en maandag is er schoolreis en ze gaan naar zee en een binnenspeeltuin, Elise mocht op school blijven bij de kleinste kleutertjes maar Elise komt liever naar hier natuurlijk!
Straks naar de zangrepetitie om 20u, wens jullie allen nog een fijne avond daaag...
Ben nog maar een uurtje thuis...net alles bijgelezen!
Michelly jou wens ik veel goede moed en sterkte!
Ik wil ook wel in september maar kan niet op donderdag en vrijdag, dus liefst op een maandag dinsdag of woensdag uitgezonderd dinsdag 10 september die datum heb ik al een afspraak!
Yvette en Rietjes ik was vandaag ook in Roeselare met 2 vriendinnen, we waren er afgesproken om te gaan eten deze middag en dan gaan shoppen!
En mijn ventje belde rond 16u, ik dacht waarom belt hij nu er zal iets niet in orde zijn enja...Elise is deze middag gevallen op school en heeft een barst in haar elleboog dus zit de lieve meid in het gips!
Bij thuiskomst heb ik al gefacetimed met de zoon en heb Elise gezien met haar gips en ze is heel flink geweest, ze heeft geen traantje gelaten ook niet in het ziekenhuis!
Morgen komt ze een halve dag en donderdag gaat ze weer naar school, en maandag is er schoolreis en ze gaan naar zee en een binnenspeeltuin, Elise mocht op school blijven bij de kleinste kleutertjes maar Elise komt liever naar hier natuurlijk!
Straks naar de zangrepetitie om 20u, wens jullie allen nog een fijne avond daaag...
You only have one life...live it!