Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Die komen hier naartoe omdat de meesten een beter leven willen dan wat ze kunnen bereiken in de achtergebleven landen waar ze vandaan komen.
Ze hebben echter een tweede missie die pas later naar boven is gekomen: ze streven ernaar om de samenleving te islamiseren. Dat gebeurt op tal van manieren waarvan 'buitenstaanders' zeggen : 'Wat is dáár nu verkeerd aan?' , zoals een hoofddoek dragen en dit teken van de islam ook als een recht willen verkrijgen in openbare diensten (waarmee bv. de pvda akkoord gaat). Of halal eten eisen (en krijgen) in eetzalen. Zoals aandacht voor hun religieuze gewoonten (ramadan) op de openbare zenders e.d.m.
Anderen streven dan weer op een doortastendere manier naar een islamitische samenleving: Zaventem en Maalbeek bv. Weer anderen streven met financiële middelen: ze transfereren hun geld naar de landen waar hun roots liggen. Nog anderen streven naar een islamitische samenleving via culturele weg: het aandringen op gescheiden zwemuren voor moslima's. Een laatste groep zorgt voor het oppoetsen van het blazoen van de islamideologie: ze proberen de westerlingen ervan te overtuigen dat de echte jihadi's in feite afgedwaalde gekken zijn die de ware islam gekaapt hebben. En heel wat 'leiders' trappen daar in: G.W. Bush - Obama - Cameron - May: ze hebben allemaal gezegd dat de islam de religie van de vrede is. De paus vanzelfsprekend ook en zelfs de Filipijnse baas Duterte kwettert dat deuntje na.
Streven naar of strijden, klinkt in het Arabisch als 'jahada' waarvan 'jihad' een afgeleid woord is.
De reden dat 'wij' dat toelaten is, omdat onze 'leiders' te ideologie niet kennen, niet bestudeerd hebben of die niet gevaarlijk achten, want 'dat is de echte islam niet' .

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
En het antwoord vind u in de documentaire van canvas "Het huis van Saud"Streven naar of strijden, klinkt in het Arabisch als 'jahada' waarvan 'jihad' een afgeleid woord is.
https://www.canvas.be/tv-gids
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
De BBC gaat in de loop van deze maand de regels uitvaardigen omtrent het rapporteren van terreurdaden. Vanaf dan zal er niet meer over 'terreur' gesproken worden, maar men gaat het hebben over de plaats van de aanslag. Een voorbeeld: de London Bridge terreuraanslag wordt dan de aanslag op London Bridge.
Bij het rapporteren van de terreurdaad in Christchurch werd al gewerkt in de zin van de nieuwe regelgeving: het werd dan de Christchurch shooting ipv de Christchurch terror attack.
Aangezien de overgrote meerderheid van de terreuraanslagen die het nieuws halen ook van islamitisch-jihadistische oorsprong zijn, zullen deze moslimterreuraanslagen vanaf dan "gekuist" worden weergegeven.
Verscheidene MP's hebben al geprotesteerd. Ze vinden dat de BBC tekortschiet in haar plicht tov de gemeenschap.
Het is niet de eerste keer dat de BBC een zachte aanpak van moslimterroristen of moslimhardliners demonstreert om die ideologie niet op de tenen te trappen.
Bij het rapporteren van de terreurdaad in Christchurch werd al gewerkt in de zin van de nieuwe regelgeving: het werd dan de Christchurch shooting ipv de Christchurch terror attack.
Aangezien de overgrote meerderheid van de terreuraanslagen die het nieuws halen ook van islamitisch-jihadistische oorsprong zijn, zullen deze moslimterreuraanslagen vanaf dan "gekuist" worden weergegeven.
Verscheidene MP's hebben al geprotesteerd. Ze vinden dat de BBC tekortschiet in haar plicht tov de gemeenschap.
Het is niet de eerste keer dat de BBC een zachte aanpak van moslimterroristen of moslimhardliners demonstreert om die ideologie niet op de tenen te trappen.

MaLoReg
Ja, trap ze vooral maar niet op hun lange tenen. Denk niet dat wij in die zin veel te leren hebben van
de UK. Vooral heel voorzichtig omgaan met indicaties en zeker ook geen namen voluit noemen.
de UK. Vooral heel voorzichtig omgaan met indicaties en zeker ook geen namen voluit noemen.
-
Een studie uitgevoerd de Zwitserse Universiteit voor Toegepaste Wetenschappen heeft vastgesteld dat 40% van de 130 gekende Zwitserse jihadi's leeft van sociale zekerheidstoelagen, waaronder werkloosheidsvergoedingen en toelagen omwille van één of andere handicap.
Dat stond te lezen op SwissInfo.ch
Dat stond te lezen op SwissInfo.ch

Jack Letts is een in het VK geboren en getogen bekeerling tot de islam. Hij heeft de oproep om de jihad te gaan voeren daar waar ongelovigen in een moslimland oorlog voeren. Hij wordt daar "Jihadi Jack" genoemd.
Welnu, deze jihadi Jack wil graag terugkeren naar Groot Brittannië en belooft zelfs om geen Britten op te blazen. Wie kan dáár nu tegen zijn? Welcome back, Jack!
Raar detail: zijn beide ouders hebben hem geld gestuurd voor zijn terugkeer. Nu zijn die twee atheïsten veroordeeld om de jihad te helpen met financiële middelen
Welnu, deze jihadi Jack wil graag terugkeren naar Groot Brittannië en belooft zelfs om geen Britten op te blazen. Wie kan dáár nu tegen zijn? Welcome back, Jack!
Raar detail: zijn beide ouders hebben hem geld gestuurd voor zijn terugkeer. Nu zijn die twee atheïsten veroordeeld om de jihad te helpen met financiële middelen

Sinmyah Amera Ceasar, 24, uit de VS was veroordeeld voor hulp aan een terreurorganisatie (ISIS) . Ze had een deal met de Fed. dat ze zou helpen in de onderzoeken naar terreurnetwerken.
Ondertussen was ze echter opnieuw bezig met hulp te bieden aan IS. Ze gaat nu voor de rest van haar leven achter de tralies, zo wordt verwacht.
Ondertussen was ze echter opnieuw bezig met hulp te bieden aan IS. Ze gaat nu voor de rest van haar leven achter de tralies, zo wordt verwacht.

Vermeldenswaard? De Franse ambassade in Tunesië is het doelwit geweest van een terreuraanslag. Eén politieagent is gedood en 3 mensen zijn gewond afgevoerd.

Vandaag vielen me weer een aantal zaken op die aantonen hoe het Westen zich gedraagt als een schaap dat naar de slachtbank wordt geleid:
• In Denemarken brengt een lerares een bezoek aan een moskee. Daar wordt de kinderen geleerd hoe ze moeten bidden. Een leerkracht komt tijdens de instructies even tussen, zegt 'Allahu akbar' en dan gaan alle kinderen op de knieën en beginnen ze te bidden.
De vrouw die daarvan een filmpje maakte, werd gevraagd om het niet op het internet te zetten. Dat deed ze tóch. Gevolg: ambras in Denemarken over indoctrinatie.
• In het V.K. bestaat een wet die ouders toelaat hun kinderen uit de godsdienstles te houden voor een dag indien er iets op het programma staat wat hen niet zint. Nogal wat ouders houden hun kinderen thuis wanneer een bezoek aan de moskee gepland is. 71% van de leerkrachten in Liverpool vindt dat die wet zou moeten verdwijnen want diegenen die hun kinderen niet laten deelnemen aan bv. een moskeebezoek, zijn de ouders die het het meest nodig hebben, zeggen ze. De ouders 'misbruiken' volgens de leerkrachten hun recht.
• In de VS staat Craig Hicks voor de rechter. Deze man schoot in 2015 drie van zijn buren dood bij een dispuut over een parkeerplaats aan zijn appartement. Die 3 mensen waren moslims. De zaak had niets van doen met de politieke of godsdienstige voorkeur van die 3 maar in de pers werd en wordt het nu weer voorgeschoteld als een 'hate crime' :
Enkele voorbeelden:
NPR: N Carolina man pleads guilty to killing 3 Muslim students
CNN: North Carolina man sentenced to life after pleading guilty to the 2015 murders of 3 Muslim college students
CBS: Four years later, North Carolina man pleads guilty to killing 3 Muslim students
NBC: Man Pleads Guilty to Killing 3 Muslim Students in NC
ABC: ‘Cold-hearted malice:’ Craig Hicks to spend life in prison for murder of 3 Muslim students in 2015
Dit zijn alle vijf grote nieuwsbronnen die hun kijkers/lezers verkeerd informeren. Wie meer wil weten over de echte drijfveer van Hicks, kan hier de juiste toedracht lezen
• In Denemarken brengt een lerares een bezoek aan een moskee. Daar wordt de kinderen geleerd hoe ze moeten bidden. Een leerkracht komt tijdens de instructies even tussen, zegt 'Allahu akbar' en dan gaan alle kinderen op de knieën en beginnen ze te bidden.
De vrouw die daarvan een filmpje maakte, werd gevraagd om het niet op het internet te zetten. Dat deed ze tóch. Gevolg: ambras in Denemarken over indoctrinatie.
• In het V.K. bestaat een wet die ouders toelaat hun kinderen uit de godsdienstles te houden voor een dag indien er iets op het programma staat wat hen niet zint. Nogal wat ouders houden hun kinderen thuis wanneer een bezoek aan de moskee gepland is. 71% van de leerkrachten in Liverpool vindt dat die wet zou moeten verdwijnen want diegenen die hun kinderen niet laten deelnemen aan bv. een moskeebezoek, zijn de ouders die het het meest nodig hebben, zeggen ze. De ouders 'misbruiken' volgens de leerkrachten hun recht.
• In de VS staat Craig Hicks voor de rechter. Deze man schoot in 2015 drie van zijn buren dood bij een dispuut over een parkeerplaats aan zijn appartement. Die 3 mensen waren moslims. De zaak had niets van doen met de politieke of godsdienstige voorkeur van die 3 maar in de pers werd en wordt het nu weer voorgeschoteld als een 'hate crime' :
Enkele voorbeelden:
NPR: N Carolina man pleads guilty to killing 3 Muslim students
CNN: North Carolina man sentenced to life after pleading guilty to the 2015 murders of 3 Muslim college students
CBS: Four years later, North Carolina man pleads guilty to killing 3 Muslim students
NBC: Man Pleads Guilty to Killing 3 Muslim Students in NC
ABC: ‘Cold-hearted malice:’ Craig Hicks to spend life in prison for murder of 3 Muslim students in 2015
Dit zijn alle vijf grote nieuwsbronnen die hun kijkers/lezers verkeerd informeren. Wie meer wil weten over de echte drijfveer van Hicks, kan hier de juiste toedracht lezen

Salah Abdeslam, 'onze' moslimterrorist uit Molenbeek die mee de aanslagen op de Bataclan heeft voorbereid, zit in Frankrijk in een cel die constant door camera's wordt bewaakt. Dat is niet naar de zin van Salah . Hij heeft een rechtszaak ingespannen tegen de Franse overheid wegens schending van zijn privacy en ... gewonnen! Hij krijgt daarvoor €500 schadevergoeding.

Ice
Je vergeet erbij te vermelden dat in tunesië nu de nicab verboden werd, de terrorist had zich vermomd...hij had travestiet neigingen?Wil. schreef: ↑27 jun 2019, 20:04Vermeldenswaard? De Franse ambassade in Tunesië is het doelwit geweest van een terreuraanslag. Eén politieagent is gedood en 3 mensen zijn gewond afgevoerd.
Hier blijft dat soort, samen met linkse idioten, strijden om die vodden te blijven dragen, waarschijnlijk tot ook hier een debiel, vermomd als moslima, aanslagen pleegt?
-
Ice
Dat kun je toch geen énkel normaal mens nog verkopen?!Wil. schreef: ↑10 jul 2019, 09:57Salah Abdeslam, 'onze' moslimterrorist uit Molenbeek die mee de aanslagen op de Bataclan heeft voorbereid, zit in Frankrijk in een cel die constant door camera's wordt bewaakt. Dat is niet naar de zin van Salah . Hij heeft een rechtszaak ingespannen tegen de Franse overheid wegens schending van zijn privacy en ... gewonnen! Hij krijgt daarvoor €500 schadevergoeding.
De overheid die een TERRORIST een schadevergoeding gaat/moet betalen??????
Pure WAANZIN!
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Al die soorten woestijnvodden moeten per direct verboden worden.
Ten eerste uit veiligheidsoverwegingen.
Ten tweede verstoren ze de openbare orde, want bedoeld om ons te provoceren.
Ondank is 's werelds loon