Antwerp Pride

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)
Fazal

12 aug 2019, 17:46

Politie en leugenpers liegen over opkomst

In Antwerpen werd zopas de homo-optocht 'Antwerp Pride' gehouden. Het toppunt van de decadentie van een beschaving was weer in alle smakeloosheid present: halfnaakte oversekste clowns, figuren in lederen hondenpakken, travestieten, promotoren van de transgender-hype, ontkenners van de biologische realiteit dat er slechts 2 geslachten bestaan... Dat alles enthousiast toegejuicht door de politieke 'elite' van […]

https://reactnieuws.net/2019/08/11/homo ... r-opkomst/

En ik, denk hier hetzelfde over!
MaLoReg

12 aug 2019, 18:07

Het is jou goed recht om daar ook zo over te denken maar om er nu een forum aan
te wijden lijkt me nogal ver gaan gezien deze 'optocht' ieder jaar is en ik je daar eerder
niet over hoorde.
Fazal

12 aug 2019, 18:26

Het moet ne keer de eerste keer zijn he Maloreg.
Ik ga d'er ook niet ieder jaar over schrijven.
En trouwens, het is niet alleen in Antwerpen dat zo'n 'mensonterende' stoet elk jaar doorgaat, het is overal!
Het is zelfs iedere week ergens anders.
En ik, vind het wel aanvaardbaar hier een draadje over te openen ..., anders zou ik het niet doen.

Prima Vera

12 aug 2019, 18:40

Fazal schreef:
12 aug 2019, 18:26
Het moet ne keer de eerste keer zijn he Maloreg.
Ik ga d'er ook niet ieder jaar over schrijven.
En trouwens, het is niet alleen in Antwerpen dat zo'n 'mensonterende' stoet elk jaar doorgaat, het is overal!
Het is zelfs iedere week ergens anders.
En ik, vind het wel aanvaardbaar hier een draadje over te openen ..., anders zou ik het niet doen.
Start dan ook een topic over de carnaval van Aalst, daar zie je dezelfde taferelen. Zie je het niet graag, scroll er dan over en speel de masochist niet! Die mensen hebben ook hun rechten maar jij bent sowieso tegen alles dat homo is! Ho ja ze mogen er zijn zolang ze zich maar in een holletje wegstoppen. Jij bent al even erg als die van VB.
En er is niets mensonterend aan, dat bestaat enkel in jouw pervers brein.
MaLoReg

12 aug 2019, 18:53

Prima vera: ik geef je VOL GELIJK !
Fazal

12 aug 2019, 19:05

Van onnozele praat gesproken. Jullie zijn niet goed wijs.
Moet ik soms over al die prides een aparte topic openen??? 8O
En wie zegt dat ik hen geen rechten gun???
Ik zal niet de enige zijn die zulke vertoningen wansmakelijk vind.
En jawel, mensonterend zelfs!
Fazal

12 aug 2019, 19:14

Op de filmbeelden zie je meteen ook de schaduwzijde van de homoscene: de dreigende, donkere gemaskerde mannen, en de trieste, uitgemergelde, oversekste mensen die borden meedragen als ‘ethical slut’.

Nochtans begint een aanzienlijk deel van de bevolking zich groen te ergeren aan de LGBTIQXYZ-hysterie, die ons wordt opgedrongen via scholen, kerken, Tv-programma’s, regenboogvlaggen, overheidscampagnes, regenboog-zebrapaden, muurschilderingen, optochten en ga zo maar door.

Het is al zo normaal geworden dat binnenkort hetero's abnormaal zullen worden bevonden.
Fazal

12 aug 2019, 19:18

De overgrote meerderheid van Vlaanderen zegt: privé-leven is privé-leven, wat iemand in zijn slaapkamer doet is zijn eigen zaak. En laat een homo een homo zijn als hij dat op volwassen leeftijd weloverwogen beslist.
Maar stop ermee ons dat op te dringen of in scholen of op TV te promoten. Het leven is méér dan je seksuele geaardheid of praktijken, en je hoeft ons die echt niet in het gezicht te duwen. Deze optochten zijn belachelijk, overbodig, en houden er beter mee op. En de overheid moet daar al zeker geen fortuinen van ons belastinggeld aan besteden.
MaLoReg

12 aug 2019, 19:27

Amai Fazal het zit jou wel héél hoog !

Dicksy

12 aug 2019, 19:39

Ik zal niet de enige zijn die zulke vertoningen wansmakelijk vind.
En jawel, mensonterend zelfs!
Ik geef u hierin volkomen gelijk. En dan is men verwondert dat holebi's een slecht naam krijgen of worden aangevallen.
Het zijn zulke taferelen (zie foto) die de wereld rondgaan en die blijven hangen bij diegene die nu al een haat hebben tegen holebi's en zij zullen zeker niet bijdragen tot een positievere kijk op de holebigemeenschap.
Knipsel11.PNG
Knipsel11.PNG (261.68 KiB) 1382 keer bekeken

frits1955

12 aug 2019, 19:44

Tja, wie dit soort carnaval gaat vereenzelvigen met het overgrote deel van de holebigemeenschap slaat de bal natuurlijk ver mis. Anderzijds denk ik ook niet dat het exposeren van bloot vlees in alle soorten maten en gewichten tijdens zo'n parade veel zal bijdragen tot de acceptatie van het holebi zijn.
Fazal

12 aug 2019, 20:19

frits1955 schreef:
12 aug 2019, 19:44
Tja, wie dit soort carnaval gaat vereenzelvigen met het overgrote deel van de holebigemeenschap slaat de bal natuurlijk ver mis.
Dat doe ik ook niet. Maar dat het van kwaad naar erger gaat, valt niet te ontkennen.
Ik vraag ik toch af welke rechten zij eigenlijk nog missen!?
Ze mogen huwen en kinderen adopteren, en hebben verder ook dezelfde rechten als alle anderen.
Of moet er voor hen nòg méér zand zijn? Moeten zij soms ook nog subsidies krijgen?

En ze houden geen parade als betogers voor meer rechten, ze houden parade om zich te amuseren 'door aanstoot te geven'. Ik heb dat nog nooit 'op die manier' van hetero's meegemaakt.
Zijn er hier die mij soms het tegendeel kunnen bewijzen? Maloreg ..., Primavera ...??? :roll:

Mijn twee kleinzonen zijn ook homo, maar zij doen niet mee aan dat soort parades, ze zijn er radicaal tegen omdat zij ook vinden dat het alle andere holibi's eveneens in een kwaad daglicht stelt..
MaLoReg

12 aug 2019, 20:31

De Homo's die ik ken nemen daar in geen geval aan deel.
Zelf vind ik die 'vertoningen' ook niet kunnen maar eigenlijk sta ik daar
niet bij stil en gaan kijken doe ik alzeker niet maar ach.......alles is
zovéél veranderd met de jaren. Ik persoonlijk vindt het ook niet kunnen
hoe sommige jonge vrouwen (en zelfs oudere) gekleed gaan-maar ik
erger me daar niet over. Deftige mensen (van alle genre) doen niet mee
aan zoiets. Gelukkig zijn véle homo's en Lesbiennes deftige mensen.
Fazal

12 aug 2019, 20:54

Ik vind het wel raar dat tegenwoordig zó vélen in het verkeerde lichaam worden geboren!?
Zal iets met de opwarming van de aarde te maken hebben zekerst ...!? 8O

Er zijn zelfs 'beesten' die in het verkeerde lichaam werden geboren, namelijk in dat van een mens. :evil:

Prima Vera

13 aug 2019, 10:10

Mijn twee kleinzonen zijn ook homo, maar zij doen niet mee aan dat soort parades, ze zijn er radicaal tegen omdat zij ook vinden dat het alle andere holibi's eveneens in een kwaad daglicht stelt..
Dan zijn die al even bekrompen als jij.
Als Carnaval Aalst mag, moet dit ook kunnen. is juist hetzelfde hoor.

En waarom zouden 2 homo's geen kinderen mogen hebben? Heb jij al gehoord dat de vaders of lesbische moeders hun kinderen vermoorden? Nee, want dat gebeurt niet. Zij voeden hun kinderen deftig op. Het zijn de hetero's die hun eigen kinderen uitmoorden alsof het beesten zijn. En moorden ze ze niet uit dan mishandelen ze hen op de meest afschuwelijke manier. Lesbische of homo's nemen tenslotte kinderen omdat ze graag willen niet omdat dat van hen verwacht wordt.

En zelf ga ik ook niet naar die Gay Parade, te druk voor mij. Een carnavalstoet is aan mij ook niet besteed.

Tenslotte is het maar één keertje op een jaar dat die uit den bol gaan en wel laat die gewoon doen, ze maken pret, ze doen niemand kwaad en het zijn juist de preutse gevallen gelijk jij en je kleinzonen die de homogemeenschap meer kwaad doen dan goed. Het zijn jullie die een gevaar vormen voor die gemeenschap en je 2 kleinzonen voor zichzelf. Of durven ze zich nog altijd niet volledig geven omdat ze weten dat jij daar zo fel tegen bent en hen beschouwd als minderwaardig?