TRUMP wordt een goede president
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Zeg, E.T. , zei Trump : "Ga terug naar uw land van oorsprong"
of zei Trump: "Ga terug naar uw land van oorsprong, bekijk het daar eens en kom dan terug"

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Als Denemarken slim is probeert het Groenland voor veel geld te verlappen aan Trump - Groenland is voor 80% een sterk afsmeltend groot uitgevallen ijseiland. In het verleden probeerde Truman Groenland ook al te kopen - er liggen enkele militaire basissen van de VS; geografisch gezien is Groenland overigens een deel van het Amerikaanse continent. In het verleden hebben ze trouwens ook al Alaska van de Russen gekocht en de Maagdeneilanden van de Denen.
-
Als ja al eens zou beginnen met zijn woorden te lezen en niet de versie die de mainstream media ervan maakten, dan zou je wellicht ook kunnen achterhalen wat hij werkelijk bedoelde en dan begreep je misschien beter wat er aan de hand is.
Geeft dat een veilig gevoel, zo meehuilen met de wolvenroedel in het bos?
Zou toch zo maar eens kunnen: hij heeft dat al gezegd tegen een Tsjechische waarmee hij eerst getrouwd was. En dat was een witte.Maar Trump zal dat niet tegen de Groenlanders zeggen hé … Dat zijn WITTE mensen![]()
![]()
![]()

De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
De achterliggende idee is zo geniaal, dat ze waarschijnlijk niet van Trump zelf komt. In Groenland liggen de meest begeerde grondstoffen ter wereld. Titanium, maar vooral een schat aan Uranium. En dan zijn er nog de mogelijkheden tot bitcoin mining. Vandaag nog een witte vlek in de Artic GRanD, maar mits de nodige investeringen voor bijkomende hydro power centrales met dam, is de toekomst verzekerd.frits1955 schreef: ↑16 aug 2019, 12:31Als Denemarken slim is probeert het Groenland voor veel geld te verlappen aan Trump - Groenland is voor 80% een sterk afsmeltend groot uitgevallen ijseiland. In het verleden probeerde Truman Groenland ook al te kopen - er liggen enkele militaire basissen van de VS; geografisch gezien is Groenland overigens een deel van het Amerikaanse continent. In het verleden hebben ze trouwens ook al Alaska van de Russen gekocht en de Maagdeneilanden van de Denen.
-
Ja, je schreef (als reactie op mijn vraag) dit: "Trump zegt/tweet zoveel … Het gaat erom wat hij echt bedoelde en wat zijn achterban ervan begreep.
Maar Trump zal dat niet tegen de Groenlanders zeggen hé … Dat zijn WITTE mensen
Kijk nog eens na wat 'dat' kan betekenen in jouw voorafgaande zinnen. Ik ben benieuwd naar de verklaring.

Die zin in het Engels was niet af. Hij eindigt op een komma zie ik. Wat volgde er nog?
Ik zal je een handje helpen want je hebt niet het lef om de complete tekst weer te geven. Je quote is compleet uit zijn context gehaald.
Taking to the social media platform, the president wrote:
“ So interesting to see 'Progressive' Democrat Congresswomen, who originally came from countries whose governments are a complete and total catastrophe, the worst, most corrupt and inept anywhere in the world (if they even have a functioning government at all), now loudly......
....and viciously telling the people of the United States, the greatest and most powerful Nation on earth, how our government is to be run. Why don’t they go back and help fix the totally broken and crime infested places from which they came. Then come back and show us how....
....it is done. These places need your help badly, you can’t leave fast enough. I’m sure that Nancy Pelosi would be very happy to quickly work out free travel arrangements!„
Bron
Voilà, moeilijker was het niet maar meehuilen met de MSM is zóóó gemakkelijk en je scoort altijd bij het schaapjesvolk dat niet kan lezen of zeker niet begrijpend kan lezen.

E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Then come back and show us how it is done.
Natuurlijk heb ik de hele tweet.
Maar ofwel is mijn Engels niet zo goed ofwel staat er dat ze moeten terugkomen (als ze het in hun landen van herkomst hebben helpen oplossen) om dan te tonen hoe het moet in de USA the greatest and most powerful Nation on earth
Zou hij dat echt bedoeld hebben? Dat ze (de USA) hulp nodig hebben en nog iets kunnen leren van die gebroken en criminele landen …

Maar ofwel is mijn Engels niet zo goed ofwel staat er dat ze moeten terugkomen (als ze het in hun landen van herkomst hebben helpen oplossen) om dan te tonen hoe het moet in de USA the greatest and most powerful Nation on earth
Zou hij dat echt bedoeld hebben? Dat ze (de USA) hulp nodig hebben en nog iets kunnen leren van die gebroken en criminele landen …