Jobs - Jobs - Jobs
-
dejules
145 jobs in gevaar bij DPG Media door hervorming tv-departement
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/14 ... ~aec226ab/
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/14 ... ~aec226ab/
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
U zit midden in de digitale revolutie. Net zoals eerder mensen de gevolgen moesten ondergaan van de industriële revolutie, voor sommigen ten goede voor andere niet. Volgen of afhaken is de boodschap.145 jobs in gevaar bij DPG Media door hervorming tv-departement
-
Absoluut en leer er nog alle dagen over bij. Ik had geen goesting om in de hangmat te gaan hangen en te blijven hangen in het verleden zoals u terwijl de wereld constant aan het veranderen is. Dat verklaart uw gekanker op alles en nog wat. U bent blijven hangen in het verleden en probeert nu de trein die u gemist hebt te laten stoppen, u leeft van nostalgie, toch?Heeft U daar veel van meegekregen in uw levenslang benoemd biotoop?
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Hij heeft ooit met zijn commodore in de jaren '80 leren programmeren....
-
Nee julio, in de rij gaan staan toen het verstand uitgedeeld werd. Dat wat u dacht niet nodig te hebben, dat het wel los zou lopen. U ziet wat het u gebracht heeft, nijd en afgunst om geen uitgestelde wedde als pensioen.aangeworven via lange politieke arm,
Inderdaad, 2 uren onderweg heen en twee uren terug die niet betaald werden in tegenstelling tot uw twee uren overgave/overname van de aan/uit-knop van de computer.2 keer 2 u trein naar Brussel
Het was het wachten meer dan waard. Gisteren nog vastgesteld op de bankrekening. En bedankt nog voor je bijdrage aan mijn uitgesteld loon, domme jongen.wachten op het vervroegd pensioen.
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
We zijn in de middenklasse en hogere studies bezig met een digitale verschuiving.
Wie niet mee kan gaat er uit.
Ook in mijn branche hebben we zo een ommekeer gehad over 20 jaar
Maar begin er maar aan als ploegleider, bordman; meet en regeltechnicus als ge in de 50 bent en dus niet naar swt kunt vluchten.
Hopelijk kun je dan in een lagere klasse ( verzending, magazijn;portier) verder
Wie niet mee kan gaat er uit.
Ook in mijn branche hebben we zo een ommekeer gehad over 20 jaar
Maar begin er maar aan als ploegleider, bordman; meet en regeltechnicus als ge in de 50 bent en dus niet naar swt kunt vluchten.
Hopelijk kun je dan in een lagere klasse ( verzending, magazijn;portier) verder
-
dejules
Indien er een verstandspil bestaat die iedereen slim maakt waardoor iedereen de studie burgerlijk ingenieur met gemak afwerkt, dan lopen er burgerlijk ingenieurs achter de vuilkar, toch?