Over 1 miljard jaar al ???
't is nu 2019 bijna 2020 en dan zal het 1000002020 zijn …
't is nu 2019 bijna 2020 en dan zal het 1000002020 zijn …
Er draaien nog steeds satellieten rond de aarde met een kleine nucleaire reactor aan boord voor de energievoorziening. Moest het mogelijk zijn, zou jij zo'n reactor in je kelder durven plaatsen om je eigen huis ( levenslang ) van warmte en elektriciteit te voorzien ? Wat denk je ?
Zuid Duitsland heeft destijds veel last gehad van de radioactieve wolk die West Europa kwam binnendrijven na de ramp in Tjernobyl. Dat is onder andere de reden waarom Duitsland zo tegen kernenergie gekant is. De ramp in Japan deed die gedachte terug wat opleven. Maar het is vooral de jongste generatie in Duitsland voor wie die feiten zich vervagen en die nu terug voor kernenergie zouden pleiten. Meer moet daar niet achter gezocht worden.wd schreef: ↑21 dec 2019, 12:44Fred1950
Ik ben veel te oud om mij dit nog allemaal aan te trekken, heb juist geschreven dat ik dit gisteren gelezen heb en dat de grote voorstander van de ontmanteling misschien juist nu plotseling op andere ideeën komt .
En mij gewoon de vraag gesteld waarom dit misschien zou kunnen zijn .
groeten
Wd, ze draaien mee met wind omdat de politiek merkt dat hun klimaat bedrog niet meer pakt bij de bevolking en dan kunnen ze weer komen stelen om opnieuw kerncentrales te kunnen bouwen want het draait zoals altijd om smoezen om de burgers geld uit de zakken te kunnen halen, ofwel voor het klimaat ofwel voor energie. (Terwijl de politiek zelf de schuld is dat bestaande kerncentrales verouderd en niet onderhouden werden met belastinggeld waarvoor de burgers al decennia lang betalen.)wd schreef: ↑21 dec 2019, 12:44Fred1950
Ik ben veel te oud om mij dit nog allemaal aan te trekken, heb juist geschreven dat ik dit gisteren gelezen heb en dat de grote voorstander van de ontmanteling misschien juist nu plotseling op andere ideeën komt .
En mij gewoon de vraag gesteld waarom dit misschien zou kunnen zijn .
groeten
Als ik die man, Frans Timmermans zo bezig hoor en zie, dan word ik onpasselijk.audibac schreef: ↑21 dec 2019, 15:06De waarheid komt aan het licht .
https://www.youtube.com/watch?v=qPtNH8j ... nlzl_2i7pw
Dan is hij in zijn opzet geslaagd.
Niemand weet het, er zijn feiten en dan terug tegenspraken van die feiten, het gaat om veronderstellingen en instellingen met ronkende namen die het nu eens gaan zeggen, maar de uitkomst is geld, het zijn allemaal waarzeggers, die in de toekomst kunnen zien,maar ze hebben allemaal een eigen mening, en de hardste roeper wint.Wie zou het eigelijk beter weten , die paar halfgebakken Nederlanders of een Amerikaanse goevermentele organisatie die zich baseert op NOAA satelliet foto's.
Zuid Europa, inderdaad, en als het hier zou gebeuren ( wat ooit zal gebeuren ) , dan zal het de wil van God zijn , zeker ?tokkio schreef: ↑22 dec 2019, 18:48Niemand weet het, er zijn feiten en dan terug tegenspraken van die feiten, het gaat om veronderstellingen en instellingen met ronkende namen die het nu eens gaan zeggen, maar de uitkomst is geld, het zijn allemaal waarzeggers, die in de toekomst kunnen zien,maar ze hebben allemaal een eigen mening, en de hardste roeper wint.Wie zou het eigelijk beter weten , die paar halfgebakken Nederlanders of een Amerikaanse goevermentele organisatie die zich baseert op NOAA satelliet foto's.
https://wetenschap.infonu.nl/weer/11052 ... denis.html
Een van de doem berichten.......en zie dan wat nu het weer in zuid Europa is..........
https://ec.europa.eu/clima/change/consequences_nl
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.