Lars schreef: ↑27 jan 2020, 21:45
Zeg jij het maar...
Je lijkt wel Madame Soleil met al je voorspellingen.
Oei, gaat het je begripsvermogen al te boven?
Tis nochtans niet zo moeilijk:
Hij bekent zélf dat hij
nog niets van zijn ware islamitisch geloof heeft opgegeven, dat betekent - toch voor de meeste, normaal denkende mensen die tot 2 kunnen tellen - dat hij jongeren zal blijven radicaliseren en ronselen om voor zijn 'islamitisch geloof' te strijden.... Volg je nog?
Ik voorspel dat niet,
hij zegt het zelf....maw: hij maakt zijn recidive/voornemen kenbaar en krijgt zelfs de mogelijkheid om dat voornemen - radicaliseren en ronselen - uit te kunnen voeren in de omgeving met kinderen in een school....(de kat en de melk of ook niet?)
....en dat noem jij dan mijn voorspelling terwijl dat nú reeds gebeurt?
Begrijp je niet wat er staat geschreven of misschien kun je niet lezen?
Over de vergelijking als voorbeeld zal ik het dan verder best maar niet hebben want dat is dan véél te ingewikkeld en te hoog gegrepen voor je als je al ontkent wat dat stukske jihadist zelf zegt.
@Wil: Lars waant blijkbaar dat jihadisten na een gevangenisstraf voor het ronselen opeens mens worden, vrome ex-moslims die hun overtuiging en geloof afzweren en dat ze nooit meer zullen doen waarvoor ze veroordeeld werden?
Zou hij dan ook denken dat teruggekeerde terroristen en hun daesh/is-wijven na hun gevangenisstraf genezen zijn van hun religieuze waanzin en haat tegen ongelovigen en onze maatschappij waardoor ze vertrokken naar hun geliefde kaliefaat?
Miraculeuze genezing?