PS is incontournabel.

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

E.T.

20 feb 2020, 20:13

E.T. schreef:
20 feb 2020, 11:43
Dicksy schreef:
20 feb 2020, 11:28
Tien postings waarvan er negen gebruikt worden om de N-VA te stralen door één persoon is wel een degelijk verschil met tien postings waarvan er negen gebruikt worden door meer dan één linkse trol om het beleid van N-VA onderuit te halen.
Ik reageerde op de door jouw gebruikte woorden Dicksy. Niet op die van Kanibaal.
Toegegeven beetje naast de kwestie of de PS onmisbaar is maar het dagelijks geleuter over de gezondheidstoestand van bepaalde senioren is dat ook niet.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Dicksy

20 feb 2020, 21:11

E.T. schreef:
Ik reageerde op de door jouw gebruikte woorden Dicksy. Niet op die van Kanibaal.
Toegegeven beetje naast de kwestie of de PS onmisbaar is maar het dagelijks geleuter over de gezondheidstoestand van bepaalde senioren is dat ook niet.
Wat u nu geschreven hebt is een mooi voorbeeld van hoe een fakebericht ontstaat. Laat de aanleiding weg en borduur verder op de reactie. ‘ Dicksy heeft geschreven dat rechts personen zijn en zij met een linkse opvatting trollen.’
U zou zeker niet misstaan als journalist bij De Morgen, Knack of ander links blaadje......

De kannibaal

21 feb 2020, 11:12

Dicksy schreef:
20 feb 2020, 21:11
E.T. schreef:
Wat u nu geschreven hebt is een mooi voorbeeld van hoe een fakebericht ontstaat. Laat de aanleiding weg en borduur verder op de reactie. ‘ Dicksy heeft geschreven dat rechts personen zijn en zij met een linkse opvatting trollen.’
U zou zeker niet misstaan als journalist bij De Morgen, Knack of ander links blaadje......
Gij moet al minstens behoren tot de rechts radicalen om de Knack als links blaadje te catalogeren. :D :D Mocht gij interesse hebben, zij zijn steeds op zoek naar rechts radicale free-lance legioen soldaten. Ik lees regelmatig De Morgen, en soms heb ik de indruk dat het een partij krant is van de NVA. Ieder scheetje van BDW vult de volledige frontpagina en de columns bewieroken iedere NVA politicus afzonderlijk. Zelfs een figuur als Francken, het kopvechtersbaasje van de zwarte achterbuurten, ontvangt zijn dagelijkse portie lof. Het gaat meer dan waarschijnlijk om betalende bladvulling van de krant, maar de burger trakteert. Wat kan het hun schelen. De kritiek van een neo-legionair, die hun dan nog als links beschouwt, moet zwaar aankomen.

Dicksy

21 feb 2020, 11:51

De Kannibaal schreef:
Gij moet al minstens behoren tot de rechts radicalen om de Knack als links blaadje te catalogeren. :D :D :
:P :P :P Gij zijt ne goeie. Zoek eens op wie hoofdredacteur is bij KNACK en waar deze zijn sporen verdient heeft? Als Knack geen links blad is dan kan mijne kleine teen ook spreken.

paullamb

21 feb 2020, 15:00

Oeps, Dicksy, leest u de Knack wel eens?
BB heeft inderdaad bij de Morgen gewerkt, dan heeft hij zijn kar gedraaid. Gewerkt bij De Standaard ( links of rechts) en nu via zijn vriend Van Overfeld ( ooit ook hoofdredacteur bij Knack , maar weggeplukt met mooie vooruitzichten) terecht gekomen bij dezelfde Knack.

De kannibaal

21 feb 2020, 17:16

Dicksy schreef:
21 feb 2020, 11:51
De Kannibaal schreef:
Gij moet al minstens behoren tot de rechts radicalen om de Knack als links blaadje te catalogeren. :D :D :
:P :P :P Gij zijt ne goeie. Zoek eens op wie hoofdredacteur is bij KNACK en waar deze zijn sporen verdient heeft? Als Knack geen links blad is dan kan mijne kleine teen ook spreken.
Tussendoor al eens wat lezen, het ideale middel om Uw kleine teen te laten zwijgen. Het extremistisch Vlaamse pad van Van Cauwelaert, hebben ze uiteraard vaarwel moeten zeggen om niet in botsing te komen met de staatsveiligheid. De man spuwde op het land en was waanzinnig verblind door de drang naar Vlaamse onafhankelijkheid. In zijn voordeel, hij deed het als rasechte idealist, waar De Wever het nastreeft als machtsgeile kapitalist. Gelukkig heeft Knack hem tijdig verplicht zijn zak te geven, waardoor hij voor zich zelf de eer nog wat kon redden. Hopelijk gaat het met De Wever dezelfde weg op,

Dicksy

21 feb 2020, 18:13

Straf, gij hebt ook google. 👍

De kannibaal

21 feb 2020, 20:01

Dicksy schreef:
21 feb 2020, 18:13
Straf, gij hebt ook google. 👍
Ik heb daar zelfs geen google voor nodig. Ik heb het allemaal gratis en voor niks mogen mee maken. :D :)

Wil.

21 feb 2020, 20:22

Van Cauwelaert bewandelde naar jouw zeggen een 'extremistisch Vlaams pad'.
Het zou me verwonderen, want diezelfde man wordt nu bij de VRT geregeld opgevoerd als een wijze denker. Bij de VRT, hé! Kom, kom... dan kan die niet al te fel Vlaams geweest zijn anders mocht hij geen voet binnenzetten in dat fort van de linksen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

De kannibaal

22 feb 2020, 11:20

Wil. schreef:
21 feb 2020, 20:22
Van Cauwelaert bewandelde naar jouw zeggen een 'extremistisch Vlaams pad'.
Het zou me verwonderen, want diezelfde man wordt nu bij de VRT geregeld opgevoerd als een wijze denker. Bij de VRT, hé! Kom, kom... dan kan die niet al te fel Vlaams geweest zijn anders mocht hij geen voet binnenzetten in dat fort van de linksen.
Jammer, ik dacht dat gij beter op de hoogte waart van de vrijheidsstrijders van Uw volk. Waarschijnlijk is er een logische verklaring. Uw oorspronkelijke werkgever was de Belgische Staat. De Vlaming was op dat ogenblik voor U een opstandige rat. Na een jarenlange strijd, werd de taal van Uw gastheer Vlaams en kon U aanschuiven aan een veel te rijkelijk opgediende tafel. Vandaag spreekt en denkt U nog nationalistisch Vlaams, maar U bent pas op de tram gestapt na een tussenhalte.
Voor mij herinneringen uit mijn kindsheid toen tafelspringer, wijlen Premier Martens, als VU soldaat, luidkeels schreeuwde dat België kapot moest, toen al. Toen hij besefte wat België voor hem financieel kon betekenen, sprong hij rap op een andere tafel. De geschiedenis wordt snel vergeten. vooral als zij past in de eigen kraam.

Wil.

22 feb 2020, 11:41

De Vlaming was op dat ogenblik voor U een opstandige rat.
Die toestand heeft in mijn wereldbeeld NOOIT bestaan, beste man.

Lars

22 feb 2020, 11:49

Wil, het pro N-VA discours van Van Cauwelaert, voor u kort samengevat:

https://depinte.n-va.be/gespreksavond-m ... cauwelaert

Wil.

22 feb 2020, 11:54

Hij sprak daar voor een groep toehoorders die op een N-VA-bijeenkomst kwamen luisteren. Dat maakt hem nog geen N-VA-man.

Indien hij goed begiftigd is met gezond verstand, dan zal hij in grote mate standpunten verdedigen die behoorlijk in de richting gaan van wat de N-VA stelt.

Lars

22 feb 2020, 12:03

Wil. schreef:
22 feb 2020, 11:54
Hij sprak daar voor een groep toehoorders die op een N-VA-bijeenkomst kwamen luisteren. Dat maakt hem nog geen N-VA-man.

Indien hij goed begiftigd is met gezond verstand, dan zal hij in grote mate standpunten verdedigen die behoorlijk in de richting gaan van wat de N-VA stelt.
Heb je tenminste gelezen wat hij daar allemaal vertelde?

E.T.

22 feb 2020, 12:10

Lars schreef:
22 feb 2020, 12:03
Heb je tenminste gelezen wat hij daar allemaal vertelde?
Was dat dan nodig? :lol: :lol: :lol:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet