PS is incontournabel.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Ik reageerde op de door jouw gebruikte woorden Dicksy. Niet op die van Kanibaal.
Toegegeven beetje naast de kwestie of de PS onmisbaar is maar het dagelijks geleuter over de gezondheidstoestand van bepaalde senioren is dat ook niet.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Wat u nu geschreven hebt is een mooi voorbeeld van hoe een fakebericht ontstaat. Laat de aanleiding weg en borduur verder op de reactie. ‘ Dicksy heeft geschreven dat rechts personen zijn en zij met een linkse opvatting trollen.’E.T. schreef:
Ik reageerde op de door jouw gebruikte woorden Dicksy. Niet op die van Kanibaal.
Toegegeven beetje naast de kwestie of de PS onmisbaar is maar het dagelijks geleuter over de gezondheidstoestand van bepaalde senioren is dat ook niet.
U zou zeker niet misstaan als journalist bij De Morgen, Knack of ander links blaadje......
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Gij moet al minstens behoren tot de rechts radicalen om de Knack als links blaadje te catalogeren.Dicksy schreef: ↑20 feb 2020, 21:11Wat u nu geschreven hebt is een mooi voorbeeld van hoe een fakebericht ontstaat. Laat de aanleiding weg en borduur verder op de reactie. ‘ Dicksy heeft geschreven dat rechts personen zijn en zij met een linkse opvatting trollen.’E.T. schreef:
U zou zeker niet misstaan als journalist bij De Morgen, Knack of ander links blaadje......
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
De Kannibaal schreef:
Gij moet al minstens behoren tot de rechts radicalen om de Knack als links blaadje te catalogeren.![]()
:
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Oeps, Dicksy, leest u de Knack wel eens?
BB heeft inderdaad bij de Morgen gewerkt, dan heeft hij zijn kar gedraaid. Gewerkt bij De Standaard ( links of rechts) en nu via zijn vriend Van Overfeld ( ooit ook hoofdredacteur bij Knack , maar weggeplukt met mooie vooruitzichten) terecht gekomen bij dezelfde Knack.
BB heeft inderdaad bij de Morgen gewerkt, dan heeft hij zijn kar gedraaid. Gewerkt bij De Standaard ( links of rechts) en nu via zijn vriend Van Overfeld ( ooit ook hoofdredacteur bij Knack , maar weggeplukt met mooie vooruitzichten) terecht gekomen bij dezelfde Knack.
-
Tussendoor al eens wat lezen, het ideale middel om Uw kleine teen te laten zwijgen. Het extremistisch Vlaamse pad van Van Cauwelaert, hebben ze uiteraard vaarwel moeten zeggen om niet in botsing te komen met de staatsveiligheid. De man spuwde op het land en was waanzinnig verblind door de drang naar Vlaamse onafhankelijkheid. In zijn voordeel, hij deed het als rasechte idealist, waar De Wever het nastreeft als machtsgeile kapitalist. Gelukkig heeft Knack hem tijdig verplicht zijn zak te geven, waardoor hij voor zich zelf de eer nog wat kon redden. Hopelijk gaat het met De Wever dezelfde weg op,Dicksy schreef: ↑21 feb 2020, 11:51De Kannibaal schreef:
Gij moet al minstens behoren tot de rechts radicalen om de Knack als links blaadje te catalogeren.![]()
:
![]()
![]()
Gij zijt ne goeie. Zoek eens op wie hoofdredacteur is bij KNACK en waar deze zijn sporen verdient heeft? Als Knack geen links blad is dan kan mijne kleine teen ook spreken.
-
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Van Cauwelaert bewandelde naar jouw zeggen een 'extremistisch Vlaams pad'.
Het zou me verwonderen, want diezelfde man wordt nu bij de VRT geregeld opgevoerd als een wijze denker. Bij de VRT, hé! Kom, kom... dan kan die niet al te fel Vlaams geweest zijn anders mocht hij geen voet binnenzetten in dat fort van de linksen.
Het zou me verwonderen, want diezelfde man wordt nu bij de VRT geregeld opgevoerd als een wijze denker. Bij de VRT, hé! Kom, kom... dan kan die niet al te fel Vlaams geweest zijn anders mocht hij geen voet binnenzetten in dat fort van de linksen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Jammer, ik dacht dat gij beter op de hoogte waart van de vrijheidsstrijders van Uw volk. Waarschijnlijk is er een logische verklaring. Uw oorspronkelijke werkgever was de Belgische Staat. De Vlaming was op dat ogenblik voor U een opstandige rat. Na een jarenlange strijd, werd de taal van Uw gastheer Vlaams en kon U aanschuiven aan een veel te rijkelijk opgediende tafel. Vandaag spreekt en denkt U nog nationalistisch Vlaams, maar U bent pas op de tram gestapt na een tussenhalte.Wil. schreef: ↑21 feb 2020, 20:22Van Cauwelaert bewandelde naar jouw zeggen een 'extremistisch Vlaams pad'.
Voor mij herinneringen uit mijn kindsheid toen tafelspringer, wijlen Premier Martens, als VU soldaat, luidkeels schreeuwde dat België kapot moest, toen al. Toen hij besefte wat België voor hem financieel kon betekenen, sprong hij rap op een andere tafel. De geschiedenis wordt snel vergeten. vooral als zij past in de eigen kraam.
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Wil, het pro N-VA discours van Van Cauwelaert, voor u kort samengevat:
https://depinte.n-va.be/gespreksavond-m ... cauwelaert
https://depinte.n-va.be/gespreksavond-m ... cauwelaert
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Hij sprak daar voor een groep toehoorders die op een N-VA-bijeenkomst kwamen luisteren. Dat maakt hem nog geen N-VA-man.
Indien hij goed begiftigd is met gezond verstand, dan zal hij in grote mate standpunten verdedigen die behoorlijk in de richting gaan van wat de N-VA stelt.
Indien hij goed begiftigd is met gezond verstand, dan zal hij in grote mate standpunten verdedigen die behoorlijk in de richting gaan van wat de N-VA stelt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Heb je tenminste gelezen wat hij daar allemaal vertelde?Wil. schreef: ↑22 feb 2020, 11:54Hij sprak daar voor een groep toehoorders die op een N-VA-bijeenkomst kwamen luisteren. Dat maakt hem nog geen N-VA-man.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15