Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

25 feb 2020, 18:07

Lars schreef:
25 feb 2020, 15:08
.....het staat u natuurlijk vrij om daar klassementen van te maken...
Zoiets als deze klassementen? :roll:
Lars schreef:
Er zijn inderdaad verschillen in stijl: de Breivikskes, Hans Van Temschekes, de Tobiassen, de Mauricekes.....
Eerst zelf klassementen maken om dat dan anderen te gaan verwijten...tsss
8O 8O 8O
En ik heb een bloedhekel aan spartelende huichelaars die anderen telkens verwijten voor wat ze zelf doen, uit onmacht omdat hun hypocrisie en eigen bewering ontmaskerd en weerlegd wordt....dan draaien ze het maar om..*kots*

Lars

25 feb 2020, 18:55

Ice schreef:
25 feb 2020, 18:07
Lars schreef:
.....het staat u natuurlijk vrij om daar klassementen van te maken...
Zoiets als deze klassementen? :roll:
Lars schreef:
Er zijn inderdaad verschillen in stijl: de Breivikskes, Hans Van Temschekes, de Tobiassen, de Mauricekes.....
Eerst zelf klassementen maken om dat dan anderen te gaan verwijten...tsss
8O 8O 8O
En ik heb een bloedhekel aan spartelende huichelaars die anderen telkens verwijten voor wat ze zelf doen, uit onmacht omdat hun hypocrisie en eigen bewering ontmaskerd en weerlegd wordt....dan draaien ze het maar om..*kots*
Motilium kan helpen.
Voor de rest ga ik, als je blijft schelden, je berichten gewoon negeren.
Ice

25 feb 2020, 20:08

Schelden? 8O
Gij hebt een hekel aan alle soorten extremisten...en ik heb een bloedhekel aan spartelende huichelaars...
Was jouw hekel dan bedoeld om te schelden op mij persoonlijk of voel je je enkel aangesproken door mijn algemene reactie over huichelaars?
Of mag jij een hekel hebben aan extremisten en ik niet aan huichelaars? :roll:
Je beseft misschien zelf niet dat je anderen verwijt voor wat je zelf doet..ik schep dan wat klaarheid voor je.. :mrgreen:
Ja, best mijn berichten dan negeren als je een spiegel wordt voorgehouden want dat kan te pijnlijk zijn als je dan met je mond vol tanden staat zonder weerwoord.

Lars

25 feb 2020, 21:49

Iemand opzettelijk doodrijden?
Kunnen we dat omschrijven als terreur of een verkeersdode?

https://www.knack.be/nieuws/belgie/asie ... 69431.html

Dicksy

25 feb 2020, 22:08

Lars schreef:

Misschien dacht dien bestuurder aan een goedkope (gratis) wip en werden zijn avances niet geapprecieerd. Misschien is dit in het verkeerde keelgat geschoten. Kunnen we dat omschrijven als terreur of een verkeersdode? 🤔

Wil.

26 feb 2020, 01:05

Lars schreef:
25 feb 2020, 21:49

• Heeft die bestuurder voordien bv. al ruzie gehad met die vrouw en neemt hij nu wraak? → moord of doodslag

• Heeft hij een hekel aan zwarten, gewoonweg omdat het zwarten zijn? → racistische doodslag of moord

• Kan hij het niet hebben dat er asielzoekers naar ons land komen en wil hij zijn deel van 'de oplossing' leveren? → zeer waarschijnlijk een terreuraanslag

• Zelfde reden als hierboven maar hij werkt samen met anderen in een groter geheel met een duidelijk politiek doel, nl. de politiekers dwingen om scherpere maatregelen te nemen tegen alle vormen van immigratie? → duidelijk een terreuraanslag en van een hogere orde dan het vorige scenario.

Zoals je ziet is er nogal wat nuance mogelijk. Het is niet iedereen gegeven om die te onderkennen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

26 feb 2020, 07:17

Genoeg speculaties, Wil
Eerst was het een mysterie, er was geen voertuig te bekennen, er waren geen camera's in de buurt en geen enkele getuige?
Er werd uitgegaan van een vluchtmisdrijf.
Twee dagen later zou er een getuige opgedaagd zijn, die dan een verdachte wordt, en opeens zijn er wel camera beelden.
En nogal een top-patholoog die de intentie van de bestuurder zou kunnen weten door de autopsie? 8O Hoe zou hij dat gedaan hebben? Een kristallen bol?
Hoe kun je aan verwondingen zien of iemand per ongeluk of opzettelijk werd aangereden? :roll:
Merkwaardige zaak met een reukje aan? Tenzij....de 'getuige' bekend heeft?
Ice

27 feb 2020, 09:10

Hier komt de somalische asiel-aap dan weer uit de mouw gekropen:
De onderzoeksrechter in Hasselt heeft een jonge Somaliër uit Bocholt aangehouden en opgesloten wegens betrokkenheid bij het overlijden van een 21-jarige asielzoekster van Somalische afkomst in Heusden-Zolder.
De verdachte kende het slachtoffer.
Beiden hadden blijkbaar een conflict, dat zaterdag geëscaleerd is.
Toen de 21-jarige Somalische te voet met vriendinnen terug naar het asielcentrum wandelde, zou ze dus doelbewust zijn aangereden, waarna ze het leven liet.
Wordt dit nu wat het is: (wraak)moord met voorbedachte rade of wordt het weer afgezwakt omdat het een 'arme vluchteling' is en laten ze dit moordend tuig weer loslopen? Of misschien zoals nog voorkwam: niet straffen maar gewoon overplaatsen naar een ander asielcentrum? :evil:

Arm schaap, somalië ontvluchten om dan duizenden kilometers verder in belziek door datzelfde wraakzuchtig somalisch gespuis afgemaakt te worden waarvoor ze ging vluchten...ze waande zich veilig in een westers land maar beging de fout zich in te laten met een somaliër a la boko haram en betaalde dat met haar leven.
De enige rechtvaardige straf is veroordelen voor moord met voorbedachte rade en levenslang laten uitzitten in de gevangenis in somalië! :x

maior domus

27 feb 2020, 13:01

Ice schreef:
27 feb 2020, 09:10
Wordt dit nu wat het is: (wraak)moord met voorbedachte rade of wordt het weer afgezwakt omdat het een 'arme vluchteling' is en laten ze dit moordend tuig weer loslopen? Of misschien zoals nog voorkwam: niet straffen maar gewoon overplaatsen naar een ander asielcentrum? :evil:
Een of andere activistische rechter zal de moordenaar pardonneren,
want het hoort bij zijn cultuur.
En die moeten we respecteren!
:evil:
Ondank is 's werelds loon

Wil.

27 feb 2020, 23:07

De Franse staat heeft het muziekgroepje van een rapper doen ontbinden. De reden? Hij verdedigt in zijn teksten het terrorisme van 2015 (Parijs, Bataclan). De minister van binnenlandse zaken zegt dat Mohamed Damey, alias Killuminaty Masta Ex - soldaten op de weg van Allah - zijn jihadboodschap verspreidt onder het mom van hulp te bieden aan de behoeftigen.

Dat staat te lezen in Le Figaro.

Voor wie niet zo thuis is in de koran: strijden op de weg van Allah of strijden voor de zaak van Allah is een uitdrukking die in de koran tientallen keren voorkomt en die simpelweg betekent: jihad met wapens.

Wil.

19 mar 2020, 16:31

Drie weken geleden sloeg Canadees in Toronto zo maar een vrouw de schedel in met een hamer. Hij kende die vrouw niet, maar hij heeft het toch gedaan. Er werd naarstig gezocht naar de reden.

En die is gevonden. Die Canadees is een moslim. Die moslim heeft zichzelf aangegeven en is een supporter van ISIS. Daardoor is die moord nu een terreurdaad genoemd.

Wil.

25 mar 2020, 10:37

Alles moet nu wijken voor de live updates van de corona-epidemie. Toch gebeurt er elders in de wereld nog wel het één en het ander dat zou mogen vermeld worden.

In Nigeria hebben islamitische strijders het plaatsje Gorgi aangevallen en daarbij minstens 70 soldaten vermoord. Dat gebeurde eergisteren

In Tjaad in de plaats Boma geraken 92 soldaten ingesloten in hun basis. Ze worden op brutale manier afgeslacht door Boko Haram.

Dat zijn alweer 162 doden die op het conto komen van de islamideologie, die de drijvende kracht achter deze moordpartijen is. Maar de MSM bij ons maken daar geen melding van. Ook niet eventjes.

Lars

25 mar 2020, 10:47

Wil. schreef:
25 mar 2020, 10:37
Alles moet nu wijken voor de live updates van de corona-epidemie. Toch gebeurt er elders in de wereld nog wel het één en het ander dat zou mogen vermeld worden.

In Nigeria hebben islamitische strijders het plaatsje Gorgi aangevallen en daarbij minstens 70 soldaten vermoord. Dat gebeurde eergisteren

In Tjaad in de plaats Boma geraken 92 soldaten ingesloten in hun basis. Ze worden op brutale manier afgeslacht door Boko Haram.

Dat zijn alweer 162 doden die op het conto komen van de islamideologie, die de drijvende kracht achter deze moordpartijen is. Maar de MSM bij ons maken daar geen melding van. Ook niet eventjes.
Gelukkig dat jij er bent, Wil.
Zo hebben we helemaal geen MSM nodig.

Wil.

25 mar 2020, 10:53

Ik stel me deze vraag: hoe komt het dat een intentionele moordpartij, gepleegd door mensen op medemensen, het nieuws niet haalt terwijl het overlijden van vele mensen door een virus dat zomaar uit het niets is ontstaan en dat op zich geen bedoeling heeft om te doden, wél in het nieuws blijft komen?

Wat is het ergst: plots 162 mensen wetens en willens doden, of een uitgesmeerde ramp die ons overkomt? En dient dat dan niet vermeld te worden?

E.T.

25 mar 2020, 20:28

Eigen kind, schoon kind.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet