Coronavirus
-
Aelbrecht - Lid geworden op: 02 mei 2019, 16:45
Mijn laatste vaccin kreeg ik in de rijkswachtschool in 1977. Ik heb mij sindsdinen nooit meer laten vaccineren. Als een arts mij zou aanraden mij te laten vaccineren heb ik een kort documentje opgemaakt dat dient ondertekend te worden:
Vaccinatie enkel op voorwaarde.
Zeker niet zonder dat mij een garantie gegeven kan worden met sluitend bewijs dat alle stoffen die in mijn lichaam worden ingespoten, gezondheidsbevorderend werken, zonder enige nadelige gevolgen voor de toekomst.
Ik wil geen vaccin en niemand kan mij daartoe dwingen.
Vaccinatie enkel op voorwaarde.
Zeker niet zonder dat mij een garantie gegeven kan worden met sluitend bewijs dat alle stoffen die in mijn lichaam worden ingespoten, gezondheidsbevorderend werken, zonder enige nadelige gevolgen voor de toekomst.
Ik wil geen vaccin en niemand kan mij daartoe dwingen.
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Dat farmacie en zorgverleners die smeerlapperij zelf in hun lichaam spuiten.
Als je heel de winter één glas per dag honing met appelazijn drinkt, dan kom je de winter door zonder problemen.
Als je heel de winter één glas per dag honing met appelazijn drinkt, dan kom je de winter door zonder problemen.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Die Corona is 10 x straffer dan griep. Ik word arm gehouden dus ik ken enkel Parecatamol.
Elk jaar komt de griep voorbij en ieder krijgt zijn deel. Wat ik al gehad heb dit jaar; kortademigheid, zomaar bloedneus, hoofdpijn, mottig of grieperig zijn. En moeten voort wroeten om je hoofd boven water te houden(en soms kom je 't terug te boven, of wordt ziek op je werk ipv thuis).
Elk jaar komt de griep voorbij en ieder krijgt zijn deel. Wat ik al gehad heb dit jaar; kortademigheid, zomaar bloedneus, hoofdpijn, mottig of grieperig zijn. En moeten voort wroeten om je hoofd boven water te houden(en soms kom je 't terug te boven, of wordt ziek op je werk ipv thuis).
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Luister maar naar delavega ,boefer, da's beter dan een parcetamoleke,nu nog het recept, baat het niet schaad het niet,bij een bronssites smeerde grotemoe een stuk grauw papier in met een vetkaarsje en kruinoot, opwarmen boven de stoof en op de borst,2 dagen en het was gedaan, die oude remedies zijn soms beter dan de brol van de apotheek ,maar de corrona virus is wel andere koek,en daar de chinezen meester zijn in kruiden bereidingen ,en ze vinden er ook geen oplossing bij,al hoewel alles te vinden is in de natuur.Als je heel de winter één glas per dag honing met appelazijn drinkt, dan kom je de winter door zonder problemen.
Maar tot nu toe vinden ze niet waar het gemuteerde virus van komt, er is een vermoeden van vleermuizen, die ergens in die visbedrijven hangen of vliegen,maar er duiken al allerhande complotten op,maar tot nu tor geen oplossing.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Ice
Je argument snijdt geen hout:
1. Het gaat over jóngens vanaf 12 jáár, voor ze sexueel actief worden...welke gevolgen dat zal hebben op termijn is onbekend, misschien zelfs onvruchtbaarheid?
2. er zijn méér dan 100 verschillende HPV virussen, die nog steeds toenemen want een virus muteert, en er zijn zelfs geen cijfers bekend over kankers in de hoofd- en halsregio (Orofarynxkanker) één vaccin is dus compleet nutteloos en dan nog tegen baarmoederhalskanker, (op de 12de plaats van oorzaken van kankers!) dat pas na herhaaldelijke infecties 0,02% kanker bij vrouwen van, gemiddeld de leeftijd van 48 jaar, zou kúnnen veroorzaken..
En de drogreden van mannelijke dragers?
3. zoals bekend betekent vaccinatie niet dat je een infectie niet kan overbrengen...
Waarom blijven voorstanders van vaccinatie en de gif-industrie toch telkens maar willen discussiëren zonder ook maar de wetenschappelijke kennis en de intussen gekende, schadelijke gevolgen van vaccins voor ieders gezondheid te willen erkennen?
Wie voor de keuze van vaccineren staat, zéker ouders, horen álle informatie te krijgen, zowel de voordelen als (het risico op schadelijke) nadelen om deze belangrijke beslissing te kunnen nemen.
Tenslotte gaat het om de kostbare gezondheid en het hele verdere leven van hun kinderen.
Mijn broek zakt telkens af dat marketing en gif-propaganda van de big farma voor hun miljardenwinsten erin gaan als zoete koek terwijl de waarschuwende tegengeluiden worden genegeerd en ontkend - onweerlegbaar aangetoond door eerdere slachtoffers - en nét voor het vermijden van schade aan eígen gezondheid en van hun kinderen.
Op de risico's voor de gezondheid wordt gewezen door artsen met wetenschappelijk onderbouwde argumenten op websites, die dan worden verketterd als kwakzalverij om de geloofwaardigheid te ondermijnen.
Blijkbaar zijn de farmaceutische winsten belangrijker dan de eigen gezondheid en van hun kinderen voor vaccinatie voorstanders anders zouden ze de waarschuwingen ernstig nemen en zich degelijk informeren.
https://stichtingvaccinvrij.nl/hpv-prom ... ing-stunt/
https://www.vaccinatieschade.be/content ... ccinatie-0
https://www.vaccinatieschade.be/content ... an-jongens
Dus, Fred, wil je in discussie gaan over vaccinatie, lees dan eerst wat door jaren van onderzoek en ervaringen reeds bekend werd over schadelijke gevolgen van vaccinatie...en vergeet zeker niet de ingrediënten in de vaccins te lezen voor je de gifspuiten verdedigt.
Hier is alvast een FEIT: kinderziektes doormaken betekent door anti-lichamen levenslange bescherming, gevormd door het afweersysteem van het lichaam zelf tegen de ziekte, vaccins geven die bescherming niet en daarom moeten vaccins ook herhaald worden (de beperkte bescherming is met andere woorden gewéten!) en toch blijven ze ook nog beweren dat niet-gevaccineerden de gevaccineerden, die beschermd zóuden zijn door het vaccin, kunnen besmetten.
@tokkio: het vermoeden bestaat dat dit coronavirus in het labo in wuhan werd gemodificeerd tot biowapen en losgelaten om enerzijds de wereldbevolking te reduceren en anderzijds de wereldeconomie te ontwrichten....niet ondenkbaar als je de aantallen dodelijke slachtoffers en de daling op de beurzen bekijkt..
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Waarom klinkt dat zo bekend in mijn oren?Ice schreef: ↑29 feb 2020, 13:06het vermoeden bestaat dat dit coronavirus ergens in een labo werd gemodificeerd tot biowapen en losgelaten om enerzijds de wereldbevolking te reduceren en anderzijds de wereldeconomie te ontwrichten....niet ondenkbaar als je de aantallen dodelijke slachtoffers en de daling op de beurzen bekijkt..![]()
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Zijn degenen die het virus modificeren zelf immuun? En hun kinderen / familie ook?
Bovendien heeft het beestje maar een dodelijkheidsgraad van zowat 3%.
Indien iedereen op aarde besmet zou raken, dan wordt de wereldbevolking uitgedund van 7,5 miljard naar 7,25 miljard.
Opzet geslaagd dan?
Bovendien heeft het beestje maar een dodelijkheidsgraad van zowat 3%.
Indien iedereen op aarde besmet zou raken, dan wordt de wereldbevolking uitgedund van 7,5 miljard naar 7,25 miljard.
Opzet geslaagd dan?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ice
@Fazal: misschien omdat het nu ook gebeúrt? Of toch zo, erger dan het in werkelijkheid is, bedrieglijk wordt voorgesteld in de leugenpers?
Je bedoelt, Wil, dat ze ons blaaskes wijsmaken en de dodelijke slachtoffers van het coronavirus schromelijk overdreven worden om paniek te zaaien?
Wetenschappers staan zelden stil bij het eventuele misbruik van hun 'werk', kijk maar naar eerdere wetenschappers en uitvinders - zij denken allemaal een bijdrage te leveren aan een betere wereld...
We zullen nog zien welke richting het uitgaat en het eigenlijke doel zichtbaar wordt door de gevolgen en vooral: de genomen maatregelen?
De tijd zal het leren.
Je bedoelt, Wil, dat ze ons blaaskes wijsmaken en de dodelijke slachtoffers van het coronavirus schromelijk overdreven worden om paniek te zaaien?
Wetenschappers staan zelden stil bij het eventuele misbruik van hun 'werk', kijk maar naar eerdere wetenschappers en uitvinders - zij denken allemaal een bijdrage te leveren aan een betere wereld...
We zullen nog zien welke richting het uitgaat en het eigenlijke doel zichtbaar wordt door de gevolgen en vooral: de genomen maatregelen?
De tijd zal het leren.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Alle lof voor de Chinezen die draconische maatregelen durven nemen. Bij ons schijnt er meer bezorgdheid te zijn over de economische gevolgen. Door het fantastische beleid, beschikken onze artsen zelfs niet over een professioneel mondmasker, maar moeten zij zich behelpen met een stof masker uit de doe het zelf zaak. En Batibouw laat men gewoon doorgaan. In het buitenland worden dergelijke evenementen afgelast, maar bij ons is er niks aan de hand. Men voorziet personeel om de deurklinken af te wassen.
Spijtig voor de vertegenwoordigers die verplicht worden om te werken en aanwezig te zijn, maar vrijwillige bezoekers zijn meer als bezeten om vandaag deel te nemen aan een dergelijk grootschalig evenement.
Het virus is zich wel waarschijnlijk bewust dat het hier onder een totaal verarmde bevolking terecht komt, want de teller van de besmettingen blijft bij ons op 1 staan, en het ging dan nog om een geïmporteerde patient.
Het virus is zich wel waarschijnlijk bewust dat het hier onder een totaal verarmde bevolking terecht komt, want de teller van de besmettingen blijft bij ons op 1 staan, en het ging dan nog om een geïmporteerde patient.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Amaai ... een virus ontwikkelen dat eerst hun eigen economie lam legt om dan de wereldeconomie een loer te draaien. Die Chinezen , dat moeten nogal masochisten zijn , zeg .... ( euh ... of noemt men die van China maochistenIce schreef: ↑29 feb 2020, 13:06.....
@tokkio: het vermoeden bestaat dat dit coronavirus in het labo in wuhan werd gemodificeerd tot biowapen en losgelaten om enerzijds de wereldbevolking te reduceren en anderzijds de wereldeconomie te ontwrichten....niet ondenkbaar als je de aantallen dodelijke slachtoffers en de daling op de beurzen bekijkt..![]()
-
Ice
Het virus zou vermoedelijk gemodificeerd (aangepast?) zijn in wuhan, niet ontwikkeld..
Een beetje afremmen van hun economie in volle bloei (heel de wereld bestelt immers online bij de goedkopere chinezen en in stijgende lijn) om hun miljardenbevolking, die zich begint te verzetten tegen de communistische staatsterreur, wat te reduceren voor behoud van machtscontrole is het overwegen waard?
Ze roeien de oeigoeren reeds massaal uit in kampen en ze hebben toch ook een overschot aan miljoenen mannen door hun verplichte één-gezins beleid van in het verleden..
Overigens bezitten de chinezen intussen zowat overal ter wereld bedrijven die ze overnemen om voet aan de grond te krijgen, zie maar in afrika en zelfs in Wallonië...en telkens bouwen ze meteen ook al de huisvesting voor hun meegebrachte, chinese personeel...
Weer een beetje verder kijken dan je neus lang is, Fredje..
Een beetje afremmen van hun economie in volle bloei (heel de wereld bestelt immers online bij de goedkopere chinezen en in stijgende lijn) om hun miljardenbevolking, die zich begint te verzetten tegen de communistische staatsterreur, wat te reduceren voor behoud van machtscontrole is het overwegen waard?
Ze roeien de oeigoeren reeds massaal uit in kampen en ze hebben toch ook een overschot aan miljoenen mannen door hun verplichte één-gezins beleid van in het verleden..
Overigens bezitten de chinezen intussen zowat overal ter wereld bedrijven die ze overnemen om voet aan de grond te krijgen, zie maar in afrika en zelfs in Wallonië...en telkens bouwen ze meteen ook al de huisvesting voor hun meegebrachte, chinese personeel...
Weer een beetje verder kijken dan je neus lang is, Fredje..
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik denk dat er daarvoor ander virussen zijn,want ieder grootmacht heeft die stammen nog in het bezit, veel dodelijker,maar er zijn veel doem scenario's,en chemische wapens zijn "verboden" alhoewel met al die machtswellust zotten op de wereld.....ze hebben nog altijd de pest, ebola, pokken ezv...Het virus zou vermoedelijk gemodificeerd (aangepast?) zijn in wuhan, niet ontwikkeld..
Maar China zou daarmee in eigen vel snijden,het is een ramp voor hun.
moslims zijn misschien zo gek, die hebben hun alla die ze beschermt
Wereld machten zouden het niet in eigen land loslaten ,ze zouden zelf het slachtoffer kunnen zijn,denk dat ze eerder een "kleine" A bom zouden droppen op een vijandig gebied ze weten dat het goed komt , zie naar Hiroschima en Nagasakie, de steden zijn opgebouwd en er wonen al lang terug mensen.
Ook Tsjernobyl heeft de natuur zich hersteld.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Laat daar geen twijfel over bestaan, de natuur zal zich altijd en overal herstellen!
Of de mensheid daar dan nog deel van zal uitmaken … ?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet