Corona virus
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Zijn door deze verduidelijking die mensen minder dood ofwa?Dicksy schreef: ↑21 mar 2020, 13:02De voorbije 24 uur zijn opnieuw 30 mensen overleden in ons land. Dat brengt het totaal op 67. De meeste slachtoffers waren ouder dan 65. Eén gestorven persoon was tussen de 25 en 44 jaar oud.Dejules schreef:
In België zijn de afgelopen 24 uur dertig mensen overleden. Het totaal aantal overlijdens komt daarmee op 67. de meeste slachtoffers zijn ouder dan 65 jaar, één van hen bevindt zich in de leeftijdscategorie tussen 25 en 44 jaar.
Het gaat bijna altijd om mensen met onderliggende aandoeningen.
En hoeveel is eigenlijk bijna altijd?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Ice
Neen, dat verduidelijkt waarom ze dood gingen, idioot.E.T. schreef: ↑21 mar 2020, 15:46Zijn door deze verduidelijking die mensen minder dood ofwa?Dicksy schreef: ↑21 mar 2020, 13:02De voorbije 24 uur zijn opnieuw 30 mensen overleden in ons land. Dat brengt het totaal op 67. De meeste slachtoffers waren ouder dan 65. Eén gestorven persoon was tussen de 25 en 44 jaar oud.Dejules schreef:
In België zijn de afgelopen 24 uur dertig mensen overleden. Het totaal aantal overlijdens komt daarmee op 67. de meeste slachtoffers zijn ouder dan 65 jaar, één van hen bevindt zich in de leeftijdscategorie tussen 25 en 44 jaar.
Het gaat bijna altijd om mensen met onderliggende aandoeningen.
En hoeveel is eigenlijk bijna altijd?
Voor de goede verstaander met gezond verstand betekent dat mensen met een normaal werkend, sterk immuunsysteem níet sterven aan het coronavirus, enkel de zwakkeren die reeds onderliggende aandoeningen hébben waardoor hun afweersysteem te zwak is om het coronavirus de baas te kunnen...
De echte, dodelijke slachtoffers van het coronavirus zouden dus enkel de gezonde mensen zijn zonder onderliggende aandoeningen.....en hoeveel zijn dat er?
Ik vermoed géen énkele!
-
Ice
Neen, gij papegaait en herhaalt de propaganda dat de media verspreidt, gestoeld op natte vinger werk en helemaal niet gestoeld op feíten.
Hoeveel van de mensen in de ziekenhuizen liggen daar met de gewone griep die verkeerdelijk als coronavirus wordt aangeduid??
Hoeveel dodelijke slachtoffers hebben reeds zware gezondheidsproblemen waardoor hun afweersysteem de corona of griep aanval niet aankan en ze komen te overlijden - dat is dan een griep dode en géén corona dode?
Nu wordt alles op éne hoop gesmeten en het coronavirus is overal de oorzaak van om paniek te zaaien, voor lock down, voor maatregelen, punt.
Dat zijn geen feiten, dat is volksverlakkerij en bedrog.
Pas als er cijfers komen van gezónde mensen met een normaal afweersysteem die sterven door besmetting met het coronavirus, dán kun je pas spreken van dodelijke slachtoffers door het coronavirus en van FEITEN.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Papegaai? Wie heeft het voorgezegd dan?
Ik zie het aantal doden en vakmensen kennen het onderscheid tussen een coronapatiënt en een grieppatiënt. Ik breng het dodenaantal in relatie tot andere grootheden, in dit geval de totale bevolking.
Ieder kan dan voor zichzelf beoordelen wat dat op dit moment betekent. Zulke gegevens relativeren de dingen zonder ze te minimaliseren.
Ik zie het aantal doden en vakmensen kennen het onderscheid tussen een coronapatiënt en een grieppatiënt. Ik breng het dodenaantal in relatie tot andere grootheden, in dit geval de totale bevolking.
Ieder kan dan voor zichzelf beoordelen wat dat op dit moment betekent. Zulke gegevens relativeren de dingen zonder ze te minimaliseren.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Dank u wel, Ice.
Ten eerste was dat de vraag niet, ten tweede ze was niet eens aan jou gesteld hoor.
Mensen die oorzaak en gevolg wel begrijpen gaan nu niet meer vertellen dat Covid-19 niet dodelijk is.
Er zijn er ondertussen 12.000 van die idioten die u niet meer geloven
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Maar ik sluit mij wel deels aan bij Ice haar posting.E.T schreef:
Dank u wel, Ice.
Ten eerste was dat de vraag niet, ten tweede ze was niet eens aan jou gesteld hoor.
En u beseft het waarschijnlijk niet maar u stelt eigenlijk dezelfde vraag als Ice waar deze schrijft:En hoeveel is eigenlijk bijna altijd?
’Pas als er cijfers komen van gezónde mensen met een normaal afweersysteem die sterven door besmetting met het coronavirus, dán kun je pas spreken van dodelijke slachtoffers door het coronavirus en van FEITEN.‘
Laatst gewijzigd door Dicksy op 21 mar 2020, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ice
Neen!Wil. schreef: ↑21 mar 2020, 16:29Papegaai? Wie heeft het voorgezegd dan?
Elke patiënt die binnenkomt in het ziekenhuis wordt meteen, uit voorzorg, als corona beschouwd en in het quarantaine blok gezet ingeval en in afwachting van de uitslag van de swabs
Dan zitten ze al in het vakje corona, ook als achteraf blijkt dat het om griep zou gaan - dát geeft al van in het begin af aan een vertekenend beeld én álle quarantaine afdelingen liggen zo dan ook vol.
Dat noem ik bedrog om mensen angst aan te jagen.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ieder nadeel heeft een voordeel, zeker voor onze en bijna al de regeringen van Europa, ze hebben carte blanche gekregen en hun begroting mag diep in het rood gaan,Wilmés gaat al 1000 miljard uitdelen dus dat beloofd,
Ook de maatregelen die ze nu nemen zijn mooi meegenomen,4000 € boete is mooi meegenomen vinden onze beleids- mensen,en ook aan de mensen die overlijden,verdienen ze,aan alle pensioenen, en andere uitkeringen die ze anders betalen,en vergeet de successie rechten niet,ook voor de begrafenis ondernemer is het een gouden tijd.
Er staat ons nog wat te wachten......
ik heb mij vergist het is 10 miljard dat men gaat uitgeven,dus dat wilt zeggen dat we nadien in een recessie vallen,met meer belastingen en langer werken....
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202003 ... 4117395816
Ook de maatregelen die ze nu nemen zijn mooi meegenomen,4000 € boete is mooi meegenomen vinden onze beleids- mensen,en ook aan de mensen die overlijden,verdienen ze,aan alle pensioenen, en andere uitkeringen die ze anders betalen,en vergeet de successie rechten niet,ook voor de begrafenis ondernemer is het een gouden tijd.
Er staat ons nog wat te wachten......
ik heb mij vergist het is 10 miljard dat men gaat uitgeven,dus dat wilt zeggen dat we nadien in een recessie vallen,met meer belastingen en langer werken....
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202003 ... 4117395816
Laatst gewijzigd door tokkio op 21 mar 2020, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Ice: Neen!
Elke patiënt die binnenkomt in het ziekenhuis wordt meteen, uit voorzorg, als corona beschouwd en in het quarantaine blok gezet ingeval en in afwachting van de uitslag van de swabs
Dan zitten ze al in het vakje corona, ook als achteraf blijkt dat het om griep zou gaan - dát geeft al van in het begin af aan een vertekenend beeld én álle quarantaine afdelingen liggen zo dan ook vol.
Is mijne eigen huisarts die dat heeft gezegd
Als de dokters nog geen verschil kunnen maken tussen gewone griep , of coronavirus . Ben je toch beter dat ze eerst onderzoek verrichten dan ze terug naar huis te sturen zijn er met mildere sypthomen , maar komen er ook met zware ademhalingsproblemen binnen .Of heb je liever dat ze nog verder besmetten
En dat noem jij dan bedrog .
Is mijne eigen huisarts die dat heeft gezegd
Als de dokters nog geen verschil kunnen maken tussen gewone griep , of coronavirus . Ben je toch beter dat ze eerst onderzoek verrichten dan ze terug naar huis te sturen zijn er met mildere sypthomen , maar komen er ook met zware ademhalingsproblemen binnen .Of heb je liever dat ze nog verder besmetten
Laatst gewijzigd door gast43 op 21 mar 2020, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ice
Ook dat is bedrog, mind fuck! Waarom zou een 65-plusser meer risico lopen omdat ie ouder is??
Er zijn ouderen die een sterker afweersysteem hebben door een gezondere en rustiger levensstijl dan jongere mensen met een stresserende job en een jachtig leven.
Een gedacht is veel waard....en maak ouderen maar wijs dat ze meer risico lopen, als ze banger zijn dan voelen ze ook rapper vanalles dat er niet is....angst is tegenwoordig het wapen bij uitstek.